דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פראניק הילינג 

מאת    [ 03/10/2013 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 4470 פעמים ]

לפני חודשיים חזרתי ארצה עם משפחתי לאחר שהייה בת שנתיים בהודו, מאז אני נתקלת רבות בשאלה מזה פראניק? אז החלטתי להביא בפניכם הסבר קצר על מה זה בכלל פראניק הילינג.

המילה פראניק נגזרת מהמילה פראנה, שמקורה בסנסקריט ומשמעותה אנרגית חיים.(GMCKS)  Grand Master Choa Kok Sui, מדען, מחנך ופילנתרופ פיליפיני שמוצאו בסין, גילה מחדש טכניקות טיפול קדומות אלה תוך כדי מחקר ארוך ומעמיק במכון ללימודים פנימיים במנילה ופיתח אותן למסמך מדעי ומתועד. פראניק הילינג הינה שיטה של ריפוי באמצעות אנרגיה ללא צורך במגע. שיטה זו מבוססת על עקרונות היסוד כי הגוף הינו ישות בעלת יכולת ריפוי עצמי, וכי תהליך הריפוי מואץ על ידי הגדלת אנרגיית החיים הזמינה מהשמש, מהאוויר ומהקרקע על מנת ליצור איזון פיזי ורגשי. GMCKS נהג לומר "אנרגיית חיים או פראנה נמצאת סביבנו, היא מתפשטת. אנחנו בעצם נמצאים באוקיינוס של אנרגית חיים. בהתבסס על עיקרון זה, המטפל מקבל/מושך אנרגיית חיים מהסביבה." אנרגיה ביו אנרגטית וחיונית זו שומרת על מצב של בריאות טובה. הסינים מתייחסים לאנרגיה עדינה זו כאל צ'י. בעיברית היא נקראת רוח או נשמת חיים.

פראניק הילינג לא דורש תרופות, גאדג'טים, אפילו לא מגע פיזי עם המטופל. מגע פיזי אינו נדרש כיוון שהמטפל (זאת אני) עובד על אנרגית הגוף (ההילה) ולא ישירות על הגוף הפיזי. הגוף האנרגטי הינו זה הסופג את הפראנה ומפיץ אותה לכל הגוף הפיזי, לשרירים, לאיברים, לבלוטות ועוד. הסיבה שפראניק הילינג עובד על הגוף האנרגטי היא כיוון שמחלות גופניות מופיעות לראשונה כשיבושים אנרגטיים בהילה לפני שהם מתבטאים כבעיות פיזיות. האנרגיה אשר מקיפה אותנו משפיעה גם על הרגשות שלנו, היכולת שלנו להתמודד עם לחץ, מערכות יחסים ואפילו נושאים כספים. חוסר הצורך לגעת במטופל מאפשר לי לטפל ולעזור לאנשים מכל רחבי העולם.

כדי לאבחן במדויק את מצבו הפיזי והריגשי של המטופל, המטפל סורק את ההילה האתרית העוטפת את גופו ואת אחד עשר הצ'אקרות המרכזיות של הגוף - צאקרת הכתר, הממוקמת מעל הראש, צאקרת המצח, צאקרת העין השלישית הממוקמת במרכז המצח בין העיניים, צאקרת הגרון, צאקרת הלב, צאקרת מקלעת השמש הממוקמת במרכז הגוף בחלל בין הצלעות, צאקרת הטחול, צאקרת הטבור, בגב של צקארת הטבור ממוקמת צאקרת ה Meng Mein, צאקרת הסקס וצאקרת הבסיס הממוקמת בעצם הזנב. רמת האנרגיה של הגוף מאפשרת למטפל לדעת מהי הבעיה, אילו צ'אקרות נזקקות לניקוי/ טיהור ולחידוש אנרגטי. פעולת הניקוי/טיהור כרוכה בהסרת אנרגיות עודפות, חידוש אנרגטי כרוך בעירוי של פראנה טריה ובריאה.

אני מטפלת בעיקר בפעוטות ובילדים, החזון שלי הינו הפחתת כמות צריכה התרופות העצומה בקרב ילדים, ובאנשים מבוגרים אשר סובלים מלחץ, סטרס המתבטאים כמיגרנות, בעיות בדרכי הנשימה והשתן, טחורים, מחלות עור, אלרגיות. אנשים הסובלים מכאבים כרוניים. כמו כן טיפול בפראניק הילינג עוזר לאזן את רמת הסוכר אצל חולי סכרת.

אלונה בן ארי מרפאה בשיטת פראניק הילינג Facebook - Alona Ben Ari - Pranic Healer  


http://www.alonabenari.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב