דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס מברכת את Oracle Team USA על זכיה שניה ברציפות בגביע אמריקה 

מאת    [ 03/10/2013 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3470 פעמים ]

קבוצת Oracle Team USA זכתה בגביע השיט היוקרתי America's Cup

עם שתי יאכטות שנבנו באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, מברכת את שותפתה Oracle Team USA,  על זכיה היסטורית, השמינית במספר והשנייה ברציפות, במרוץ היאכטות "Amercia's Cup".

פלטפורמתה- 3DEXPERIENCE אפשרה ל-Oracle Team USA לפתח במהירות, לבחון ולהביא למושלמות את עיצוב הספינות הטובות מסוגן, כל זאת בסביבה וירטואלית שיתופית, אשר קידמה שיתוף ומינפה את היכולות של הצוותים הבינלאומיים.

 

"זה היה אחד מהמראות המדהימים בספורט. ברכות לסקיפר ג'ימי ספיטהיל, המנכ"ל ראסל קאוטס, צוות התכנון, וכול הצוות של היאכטה Oracle Team USA AC72. הם הראו רוח ספורט אמיתית, מיומנות ונחישות", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל, דאסו סיסטמס. "דאסו סיסטמס נמצאת בעסקי ה- 3DEXPERIENCE, אבל צפייה בגמר גביע אמריקה הייתה חוויה אמיתית עבורנו, עבור האוהדים, ועבור שיט היאכטות התחרותי. Oracle Team USAהשלימה את היעד של זכיה בגביע אמריקה נוסף".

 

שורשיו של מרוץ השיט החדשני והטכנולוגי נעוצים עמוק בהיסטוריה. תחרות השיט גביע אמריקה הראשונה רשומה בשנת 1851, כאשר מרוץ מסביב Isle of Wight נערך באנגליה, וזכתה בו ספינת שיט מוזרה למראה בשם "אמריקה". מאז, גביע אמריקה הפך לתחרות היוקרתית ביותר בענף, והוא מושך אליו את השייטים ומעצבי היאכטות המובילים בעולם.

 

לפני גביע אמריקה ה- 34, הוגדרו שני סוגי ספינות חדשות לתחרות. צוות Oracle Team USAהחליט לבחור בפתרונות העיצוב הוירטואלי CATIA, ENOVIA לחדשנות שיתופית, ו- SIMULIA לסימולציה ריאליסטית, כדי לפתח סירות שיצליחו להתמודד במסגרת משט גביע אמריקה הטכנולוגי ביותר שנערך אי פעם.

ספינת ה- AC72 שעוצבה במיוחד לתחרות נחשבת אחת מהספינות המהירות ביותר ששייטו אי פעם במסלול מרוצים. חברים בקבוצה השתמשו במילה 'לעוף' – גם בגלל המפרש דמוי הכנף, וגם בגלל מהירות השיוט, ה- AC72 מתרוממת כמעט לחלוטין מעל המים, והדבר נקרא Foiling.

 

"חזון הוא חשוב מאוד בסוג זה של סירות", אמר סקיפר הקבוצה, ג'ימי ספיטהיל. "3DEXPERIENCE סיפקה לנו את היכולת להסתכל לתוך המציאות של השטת הסירה למרות שהיא לא התרחשה מעולם".

 

עם ה-AC72 יכלו חברי הצוות לבצע את אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות התחרות ולהבטיח את הזכייה ב-America's Cup ה-34 בסוף ספטמבר 2013.

 

במהלך החזרה ההירואית, מפיגור של 7 נקודות אחרי צוות אמירייטס הניו זילנדי לזכייה, ספינות המרוץ AC72 שייטו במהירויות הקרובות לפי שלוש ממהירות הרוח שהניעה אותן. הלחצים היו עצומים. "כאשר הספינה שטה לרוחב הרוח, והתרוממה מעל למים, הרגשנו כוחות אדירים – 30 עד 50 טון -  של עומסים על חלק ממרכיבי המרכב", הסביר ראסל קאוטס, מנכ"ל Oracle Team USA, "פשוט לא היה מקום לטעויות". 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב