דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרולוגיה - מפת לידה למתחילים 

מאת    [ 02/10/2013 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 4245 פעמים ]

אסטרולוגיה היא שיטת חיזוי על פי הכוכבים אשר נוסדה לפני אלפי שנה החיזוי האסטרולוגי נעשה על ידי 'הורוסקופ' אשר מהווה מפה אסטרולוגית- כיפת השמיים כפי שהייתה במקום המדויק של הלידה של אותו בן אדם. שם שני אשר ניתן למפה זו הוא מפת הלידה. כל מפת לידה שונה מאחד לשני וייחודית לו. המפה האסטרולוגית היא שפה לכל דבר. כדי ליצור מפת לידה, דרושים 3 דברים: תאריך הלידה, שעת הלידה ומקום הלידה. את השפה הזו כל אסטרולוג יודע לפענח. השפה הזו כוללת סודות ומסייעת לכוון אותנו לנקודות מסוימות. המפה האסטרולוגית וכן, ההורוסקופ של אותו בן אדם יכולים לכוון ולהדריך וכמו כן, יש נקודות מסוימות בעתיד שאכן באות לידי ביטוי על המפה האסטרולוגית.

השלבים הראשונים בחיזוי כוללים קבלת נתונים מאותו בן אדם אשר מעוניין לפענח את המפה האסטרולוגית שלו וההורוסקופ שלו. יש צורך בתאריך הלידה ושעת הלידה שלו.מכאן ניתן להמשיך ולשרטט מבנה גיאומטרי בעזרת הנתונים אשר יוצרים מפה אסטרולוגית. יועץ אסטרולוגי מומחה מבין ויודע כיצד לבנות מבנה גיאומטרי זה. בשלב הבא מנתחים באופן מפורט ומעמיק את המפה אשר נוצרה.מתוך המפה האסטרולוגית ניתן להבחין ולדעת על תחומים שונים בחיי אותו בן אדם: קריירה, אהבה, לימודים, משפחה, פרנסה, חברים ועוד. בעזרת מפה זו היועץ האסטרולוגי יכול להדריך את אותו בן אדם, להכווין אותו לנקודות מסוימות בחייו, לתת לו עצות והדרכה לגבי נושאים רבים. 

בעקבות המפה האסטרולוגית ניתן גם לדעת על חוויות אשר חווה אותו בן אדם ועל מקרים מעברו אשר השפיעו עליו ועל אישיותו. למשל, מות בן אדם אשר היה קרוב לו. כמו כן, ניתן להבחין במצבים ובדברים אשר מתרחשים בהווה של האדם. מצבו הפיזי והנפשי לדוגמא. ניקח לדוגמא את תחום הקריירה הבא לידי ביטוי בהורוסקופ ובמפה האסטרולוגית. על פי המפה ניתן להסתמך על הנתונים של אותו בן אדם לגבי בחירת מקצוע וקריירה. התפתחותו של האדם בתחום המקצועי בו הוא עוסק ניתן לדעת על פי המפה האסטרולוגית אשר בה נעזר היועץ האסטרולוגי אשר מוסמך ומיומן בקריאת מפות אלו. על פי המאפיינים והתכונות של אותו מזל של האדם ניתן לדעת האם בחר בתחום המתאים והמאפיין אותו והאם יצליח בתחום זה.בעזרת המפה האסטרולוגית ניתן לקבל תמונה רחבה וכוללת לגבי העתיד המקצועי של אותו אדם איך לא ניתן לדעת בוודאות כיצד עליו לנהוג ולקבל את החלטותיו באותו התחום.היועץ האסטרולוגי מכווין את אותו בן אדם אך לא מבצע את קבלת ההחלטות במקומו.

על מנת לבנות מפת אסטרולוגיה אשר תאפיין את ההורוסקופ של אותו בן אדם כיום, ניתן לגשת לאתרים מסויימים אם לאסטרולוגים אשר יעשו את העבודה. אסטרולוג מיומן ומכיר את הסמלים המייחסים כל מזל, את סימני הכוכבים והחלוקה לבתים של כל מזל על פי תקופה מסוימת בשנה. מלב  זאת ניתן למצוא כיום את כל ההסברים האלו באינטרנט.

לסיכום, אנו ממצליצים לכם לפני שאתם פונים לאסטרולוג לבנות לעצמכם מפת לידה, לפענח אותה קצת ולהגיע מוכנים עם שאלות לאסטרולוג מוסמך אשר ניתן לסמוך על קריאתו, אשר למד את התחום ובקיא בו ואשר יוכל להכווין אותך בנושאים שונים ומגוונים אשר ישפרו את מהלך חייך ואת השקפתך על העולם.

אסטרו פרו - אתר אסטרולוגיה חינמי עם כל הפירושים וניתוחים מקצועיים של מפות לידה אישיות.
http://www.astropro.co.il/ 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב