דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רד האט מוקמה ברביע המובילים של ריבוע הקסם של גרטנר לפלטפורמות יישומים באתר הלקוח 

מאת    [ 10/09/2013 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 1620 פעמים ]

ההערכה מבוססת על שלמות החזון ויכולת הביצוע

 

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, מוקמה על ידי חברת המחקר גרטנר ברביע המובילים (leaders) של ריבוע הקסם של גרטנר לפלטפורמות יישומים באתר הלקוח (On-Premises).

זאת עבור פתרונותיה, כולל Red Hat JBoss Middleware ו- OpenShift Enterprise ? היצע פלטפורמה-כשירות (PaaS) פרטי של רד האט.

 

גרטנר העריכה בריבוע הקסם 16 ספקים, אשר מהווים את ספקי תשתיות יישומים המובילים שמספקים למפתחי  IT ולארכיטקטים תמיכה מלאה מקצה-לקצה עבור פרויקטים של יישומים לשימוש ארגוני.

 

"מוצרי התוכנה החדשים של ימינו הנם מאתגרים, בגלל תפישות הארכיטקטורה הרבות שמגיעות מחידושי הענן, רשתות חברתיות, מובייל ו- Big data, ונמצאות בתוך נוף הטכנולוגיה", ציינו האנליסטים מחברת גטרנר אשר היו בין מחברי הדוח. "יישומי ליבה עסקיים משמרים רבות מתכונות הארכיטקטורה הישנות יותר שלהם, כמו אוריינטציית שירות, הפרדה בין מערך קדמי ואחורי, וקישור רופף (loose coupling)".

 

"בנוסף, מפתחים מחפשים יכולות והתנהגויות דמויות- ענן. ארגונים רוצים שיישומיהם יהיו בעלי יכולת התרחבות אופקית, כדי לנצל את יתרונות תשתית וירטואליזציה מודרנית, ובמידת האפשר למנף IaaS (תשתית-כשירות)", מוסיף הדוח. "הם חייבים להיות קלים לשליטה מנקודת מבט תפעולית, ואוטומטיים במלואם בהיבטים אלה. הם חייבים גם למנף גישות חדשות בניהול מידע. נתונים בזיכרון, בשילוב עם הדרגה הגבוהה של מקביליות הזמינה בתשתיות של ימינו, יכולים לשמש ליצירת יכולות אנליטיות מורכבות ועיבוד תנועות עתיר תגובתיות ביישומים מודרניים".

 

"לדעתי, מיקומה של רד האט בריבוע הקסם של גרטנר, מאשר את ההיסטוריה המוכחת שלנו בחדשנות ובפתרונות מוכחים עבור פיתוח יישומים", אמר קרייג מוזילה, סגן נשיא ל- Middleware ברד האט. "בנינו את מערך פתרונותינו לתמיכה במגוון רחב של דרישות יישומים, החל מיישומים עסקיים בסגנון  SOA עד ל- PaaS פרטיים עם מעבר ארגונים אל הענן".

 

מערך פתרונות הענן ההיברידי הפתוח של רד האט כולל מספר מוצרים עבור פיתוח יישומי באתר הלקוח.

פתרון Red Hat JBoss Middleware הנו מערך מקיף כל פתרונות התווכה (Middleware) העוזרים ללקוחות באופטימיזציית תהליכיהם העסקיים, כולל שרת יישומים, ארכיטקטורה מכוונת-שירות, מערכת ניהול חוקים עסקיים, Service bus ארגוני ומסרים.

בנוסף, OpenShift Enterprisec הנה פלטפורמה רב-גונית עבור פיתוח יישומים, פעילויות, וארכיטקטורת IT, כשהיא מספקת למשתמשים גישה לפלטפורמת יישומים מבוססת-ענן הבנויה על גבי מערך אמין של טכנולוגיות קוד פתוח מבית רד האט. אנטר הופכת לאוטומטי הרבה מההקצאה וניהול מערכות של מערך פלטפורמת היישומים בדרך המאפשרת לצוות ה-  IT לענות ביתר קלות לדרישות העסקיות הגדלות עבור שירותי יישומים חדשים.

 

 

 

אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי  היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.

רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

 

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

 

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

כדי לדעת יותר: www.redhat.com

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב