דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 סטארט אפים ישראליים נרשמו לתחרות סטרטאפים בינלאומית בתחום המובייל, המציעה פרס של מיליון לירות שטרלינג ותמיכה תמורת מעבר ללונדון 

מאת    [ 25/08/2013 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1537 פעמים ]

-        חברות טכנולוגיה מ- 228 ערים ב- 62 מדינות, כולל ישראל, מתמודדות על השקעה של מיליון ליש"ט וחבילה ייחודית של תמיכה עסקית

-        החברה שתזכה במיליון הליש"ט תתבקש להעביר את הפעילות ללונדון

-        רוב המתמודדים מגיעים מחברות המתמחות באפליקציות מובייל, רשתות ותוכנות אינטרנט

-        מארגני התחרות מציעים חבילת תמיכה ייחודית כדי לסייע למנצח להשיג "צמיחה מאוצת", הכוללת ייעוץ משפטי וייעוץ מס, ותמיכה בשיווק ותפעול משרד

 

מאות חברות נרשמו לתחרות "סטארט אפ מיליון הפאונד", אשר מספקת הזדמנות לכל סטארט אפ מסביב לעולם לקבל השקעה של מיליון ליש"ט. מטרת התחרות היא לאתר את הרעיון הבא בתחום הטכנולוגיה, להשקיע בחברה המפתחת מיליון ליש"ט וכן תמיכה וליווי עסקי במטרה להביא את החברה הזו לשווי של 100 מיליון ליש"ט תוך 5 שנים.  על פי תנאי התחרות, חברה שתזכה בפרס תקבל את מיליון הליש"ט תמורת 10%-40% ממניות החברה ובתנאי שהיא תעביר את פעילותה ללונדון. פחות משבוע לסיום זמן הגשת מועמדות לתחרות, כבר התקבלו מאות מועמדויות של חברות סטארט אפ מיותר מ- 62 מדינות ו- 228 ערים, כולל 7 חברות סטארט אפ מישראל.

 

סטרטאפ מיליון הפאונד היא התחרות הגלובלית הראשונה שמציעה השקעה בשווי מיליון ליש"ט ותמיכה ממשקיעי סיד, KPMG, עיריית לונדון, London&Partners, City University London, Taylor Wessing, Digital Shoreditch, חברת יחסי הציבור הגלובלית Ketchum, Playgen, SchoolforStartups ו- LondonFirst.

 

הטכנולוגיות החדשניות  ופורצות הדרך שהוגשו לתחרות הן מתחומי אפליקציות המובייל, רשתות, ותוכנות אינטרנט. התאריך האחרון להגשת מועמדות לתחרות מיליון הליש"ט הוא ב- 31 באוגוסט, 2013.

 

7 חברות סטארט אפ מישראל שהגישו מועמדות הן: חברת Veradata, VecoyNanomedicines, NSL Satellite, MyGreenBuddy, The Student Hive,  24meו- 12Mass.

 

קאם סטאר, מייסד ארגון הטכנולוגיה Digital Shoreditch  והמוביל של תחרות "סטרטאפ מיליון הפאונד", אמר כי "תחרות "סטרטאפ מיליון הפאונד" הביאה לגל של רישום מצד חברות טכנולוגיה חדשניות, לא רק בגלל ההשקעה הפיננסית, אלא בגלל חבילת התמיכה מצד הארגונים הגדולים הפועלים בלונדון. סטרטאפים צריכים יותר מהון, הם צריכים קשרים רציניים כדי לסייע להם להצליח, וזה מה שהתחרות שלנו מציעה".

 

השותפים והמשקיעים, המחלקים ביניהם שנים רבות של ניסיון, מומחיות וידע מעשי, משלבים משאבים של יצירתיות וחדשנות, הבנה בתעשייה וקשרים, כדי להאיץ קדימה את העסק הזוכה. הזוכה יקבל תמיכה המקיפה תחומי פיננסים, מיסים, משפט, ותמיכה בשיווק ותפעול משרד.

 

טים קאי, העומד בראש צוות KPMG בטק סיטי, הוסיף: "הדרישה הגוברת לטכנולוגיות מובייל מיצרת הזדמנויות חדשות עבור יזמים צעירים וסטרטאפים בתעשיה המתהווה. נהדר לראות שהם מגישים מועמדות לתחרות. אנו רוצים שלונדון תעמוד בחזית הטכנולוגיה, והמובייל הוא אחד מתחומי הטכנולוגיה הצומחים במהירות הגבוהה ביותר".

 

הגשת מועמדות לתחרות אורכת מספר שניות, שיכולות לשנות את העתיד שלך. קראו עוד כאן:

http://millionpoundstartup.com/

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב