תיקון מחשב מבלי לצאת מהבית או להזמין טכנאי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

תיקון מחשב מבלי לצאת מהבית או להזמין טכנאי 

מאת    [ 14/08/2013 ]
מילים במאמר: 443   [ נצפה 1233 פעמים ]

 
 

בימים הראשונים של טכנולוגיית המידע לפני שאפשרות תמיכה מרחוק הייתה קיימת, טכנאי מחשבים היו צריכים לנסוע ממחשב למחשב על מנת לתמוך בהם. אמנם זה היה נהדר למפגש חברתי, אך זאת לא הייתה בדיוק השיטה היעילה ביותר של אספקת תמיכה. ומי יכול לשכוח את תמיכת הטכנית בטלפון?! זה בהחלט יעיל יותר מהליכה במסדרונות, אבל מחיר השיחות וההמתנה רק הגדילו את התסכול.

שיחות תמיכה שנערכו בטלפון, היו לעיתים קרובות נשמעות משהו כמו, "לחץ על XYZ ולאחר מכן תגיד לי מה קורה", שאחריו באופן בלתי נמנע הייתה תקופה ממושכות של שקט בזמן שהמשתמש מנסה להבין ולעקוב אחרי ההוראות של טכנאי תוך כדי שהוא מדווח לו בחזרה.

למרבה המזל, תמיכה מרחוק הפכה לנפוצה בארגונים מודרניים ועסקיים, וזה כבר לא מותרות אלא הכרח!

אז מה היא בעצם התמיכה מרחוק?
תמיכת מרחוק מספקת תמיכה "וירטואלית" עבור משתמשים ביתיים או עסקיים, המאפשרת לטכנאי המקצועי גישה ושליטה על המחשב הלקוח.
זאת מתבצע באמצעות התקנה קלה ופשוטה של תוכנת מסוף, שבאמצעותה יכול הטכנאי בהסכמת הלקוח להתחבר למחשבו האישי ולפתור את הבעיות / תקלות.


מדוע אם כך כדאי להשתמש בשירותי תמיכה מרחוק?

1. תגובה מהירה יותר:
באמצעות שליטה מרחוק יכול הטכנאי לגשת למחשב של המשתמש ממיקום מרוחק, אשר מפחית את העלות התמיכה.
התהליך כולו הופך להיות פשוט וחלק יותר שכן הטכנאי יכול פשוט לצפות ולשלוט בשולחן העבודה של המשתמש בניגוד למישהו שמנסה לתת הוראות בטלפון.
המשתמש מצידו יכול פשוט לשבת בחיבוק ידיים ולצפות או להמשיך ולהתעסק בעיסוקים אחרים. בהשוואה לדיבור / הליכה באמצעות השיטה הנהוגה, הדבר משמעותית מקטין את זמן השירות ומגביר את הכנסות החברה באמצעות הימנעות אובדן פרודוקטיביות.

2. "שיחה אחת" לתיקון כולל:
לפעמים תקלה במחשב או ברשת עלולים לגרום לכך שבסופו של דבר הטכנאי יצטרך לבוא עד אליכם. אולם באמצעות גישה ותמיכה מרחוק מקדימים, יוכל הטכנאי לאסוף נתונים חשובים שיאפשרו לו להביא את הציוד והכלים הנכונים ובכך לפתור את התקלה בצורה זריזה ויעילה יותר בעת הגעתו אליכם, וכך ויחסוך לכם זמן וכסף רב.

3. בכל המקום בעולם:
פעמים רבות אין אנו עובדים במשרד או שלוקחים את העבודה אתנו הביתה. כל עוד יש לך גישה לאינטרנט, תמיכת מרחוק יכולה לשרת אותך ואת עובדייך באותה קלות.

4. פתרון בעיות:
כיום כמעט כל תקלה או בעיה ניתן לתקן ולהשלים מטלות רבות אחרות באמצעות תמיכה מרחוק. הסרת תוכנות זדוניות, סריקת תוכנות ריגול, התקנת חומרה ותוכנות עסקיות חדשות - לעתים קרובות מבוצעות היום מרחוק.
גם תהליכים הדורשים אתחול מחדש הם לא בעיה גדולה, שכן הטכנאי יכול להתחבר מרחוק בשנית ברגע שהמחשב התחיל מחדש.

לסיכום,
שירותי תמיכה מרחוק מאפשרים חסכון של אלפי שקלים לכל עסק ולקוח פרטי על תיקון וטיפול בבעיות שניתן לפתור על ידי ניסיון רב ולחיצה פשוטה על כפתור.
אם זאת, כפי שלא קונים טלוויזה מכל חברה, חשוב גם את שירותי התמיכה לרכוש מחברה אמינה, בעלת ניסיון בשטח ומקצועית.

נאמ | נ.א.מ - שירותי מחשוב ציוד ותוכנה בע"מ | NAAM
www.naam.co.il
טלפון: 072-2288210 פקס: 03-5288581

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב