דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצרנית המכוניות סקודה בחרה במחשבי-על של SGI להאצת חדשנות בייצור רכב 

מאת    [ 11/08/2013 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1699 פעמים ]

מערכות SGI ICE X  ו- SGI UV 2000 עוזרות למהנדסי סקודה לקדם תכנוני מכוניות ולשפר בטיחות

 

SGI – חברת המחשוב הטכני וה- Big Data המיוצגת בישראל על ידי TNN  טלקום מקבוצת רפק הבורסאית, הודיעה כי יצרנית הרכב הצ'כית סקודה (Skoda) מקבוצת פולקסווגן, בחרה במערכות מחשוב SGI ICE X  ו- SGI UV 2000  לתגבור מערכת ההנדסה הממוחשבת (CAE) שלה.

 

בהיות יצרניות הרכב כפופות לתקנים מחמירים בתחומי פליטת גזים ובטיחות, מחלקת המו"פ של סקודה דורשת מערכות מחשוב עתירות ביצועים ובעלות יכולת גידול, לביצוע אנליזות מורכבות של ביצועים ובטיחות.

 

כדי לעמוד בדרישות טכניות וציות לחוקים, בחרה סקודה במערכת אשכול SGI ICE X עם יותר מ- 2,300 ליבות, ושני מחשבי-על  SGI UV 2000  בעלי זיכרון משותף, עם 1,000 ליבות עיבוד ו- 8 טרה-בייט של זיכרון.

 

המערכות  בסקודה, תשמשנה בראש ובראשונה לאנליזות דינמיקת נוזלים חישוביות תוך שימוש בתוכנת סימולציה Ansys fluent ותוכנת OpenFOAM CFD.  לניתוחי התנגשויות תשתמש סקודה בתוכנת PAM-CRASH של ESI.

המערכת החדשה מספקת לסקודה עוצמת עיבוד תאורטית של 70 טרה-פלופ, המאפשרת למהנדסים להפחית זמן עיבוד, לשפר יעילות תכנון, איכות ובטיחות, להאיץ את תהליך הפיתוח, ולעשות אותו חסכוני יותר.

 

בעוד מרבית משימות המחשוב הסטנדרטיות בתהליך העבודה של סקודה מתבצעות באשכולות המחשוב, הרי מחשבי הזיכרון המשותף 000UV2 משמשים במיוחד עבור חלקים בתהליך העבודה הדורשים זיכרון גדול. באופן זה יש למהנדסי סקודה תשתית  IT מגוונת ומאוזנת ביותר לטיפול במערך הרחב של משימות המחשוב שלהם.

 

"איכות מוצרים ובטיחות, ביחד עם תמחור מתאים ללקוחותינו, הנם העדיפות העליונה שלנו", אמר פיטר רזל, מנהל תהליכי ייצור ואינטגרציית מערכת בסקודה. "עם עוצמת מחשוב SGI  החדשה שלנו, נוכל לפתח במהירות כלי רכב חדשניים יותר עם יחס ערך-מחיר מעולה".

 

משאבי מערכת אשכול  SGI ICE X ומחשב על זיכרון משותף  SGI UV 2000  החדשים של סקודה, המבוססים על משפחת מעבדי Intel Xeon E5, מאפשרים ליצרנית המכוניות לבצע סימולציות ומודלים ברזולוציה גבוהה יותר, ולהריץ את תהליכי החישובים שלהם מהר יותר מכפי שעשו בעבר. יסודות תכנון של SGI  כמו צפיפות מובילה בתעשייה, מארז חדשני וקירור מים-חמים אופציונלי, מספקים לסקודה שיפורי יעילות אנרגיה וניהול.

 

"יצרניות רכב ניצבות כל יום בפני יישומי מחשוב תובעניים יותר, עם כמויות הולכות וגדלות של נתונים לניהול ועיבוד, ולחץ לספק תוצאות בזמני שיא", אמר בוב ברהאם, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק הראשון של SGI. "עם הוספת המערכות החדשות יכולה עתה סקודה לגדול בקלות ולענות לדרישות עיבוד בעת פיתוח, תוך השגת רמות חדשות של צפיפות, יעילות, אמינות וניהוליות".

 

תי.אן.אן טלקום (TNN)  מתמחה בפתרונות משולבים ואספקת ציוד מחשוב, תקשורת ומולטימדיה מתקדם לחברות התקשורת, תאגידים, לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הביטחון. לחברה יכולות מוכחות וניסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם ופתרונות משולבים עתירי ידע בתחומי התקשורת והמולטימדיה.

כנמנית על קבוצת רפק תקשורת ותשתיות, נהנית החברה מיכולת למתן פתרונות רחבים ופרויקטים רבי תחומים משולבים. זאת ע"י שילוב יכולות של חברות מובילות אחרות בקבוצה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב