דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה הרשויות לא מאמינות לנו 

מאת    [ 09/08/2013 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2757 פעמים ]

הראש היהודי המציא לנו פטנטים.

אין לנו מה להלין על הראש היהודי, הראש היהודי שהתחיל מההמצאות הגדולות ביותר, ועד עסקאות התיווך הגבוהות ביותר וכך המשיך לכוונים של ההמצאות הטכנולוגיות הגדולות ביותר, הרשתות החברתיות הענקיות וכך הלאה.

 

וכך כ מי שנותן ייעוץ עסקי אני נחשף לכביסות שמכבסים אנשי העסקים הגדולים, אותה מכבסה שמכניסים אליה כסף שחור הוא מתנקה ויוצא ככסף לבן ומבין ומפנים כי שיטות אלה עלולות להרוס כלכלות של מדינות שלמות ככול שההלבנה יותר עמוקה ככה מדינה יכולה לאבד את יציבותה או להעמיס את העול על אזרחי והעסקים במדינה.

 

כ יועץ אסטרטגי אני נחשף למזימות ולטריקים של מכבסי הכספים ואני אומר עם קודם כעסתי במקצת על הפעולה של מפעל הפיס לדרוש 4 ספרות אחרונות של תעודת הזהות ברכישת כרטיס הגרלה שהרי לאחר הפרסומים האחרונים על שיטות ההלבנה אני שמח כי אכן הריבון יודע לשים את האצבע במקום הנכון.

 

כ יועץ עסקי אני למד כי ההלבנה מתבצעת בהקמת תאגידים בינלאומיים, ועד עולם הטכנולוגיה ופיתוחי הסטארט-אפ, שימוש בעסקים עתירי ממון, שימוש בעסקים כמו קיוסקים, מסעדות, מרכולים, מגרשי רכב, חניונים, ועסקים שמפקידים את פדיון הקופה היומית שלהם ביחד עם סכום נוסף שהוא הסכום השחור ההופך לכסף לבן. עסקים כאלה מעדיפים לשלם מס הכנסה על ההכנסה שלהם ולו בלבד כי יצליחו להלבין את הכספים השמורים אצלם במקומות לא כול כך מאובטחים. זה עדיין לא אומר כי משולם מס אמת כי לעסקים כאלה מתווספים הוצאות לא ברורות, חשבוניות פיקטיביות המורידות את חבות המס והמע"מ שצריך לשלם,

 

דרך נוספת ומדהימה השימוש בבנקים (כן דווקא הבנקים שמחתימים כול לקוח על איסור הלבנת הון) הם משמשים למכבסה של כספים מבלי שיהיו מודעים לכך, התהליך הוא כי פלוני לוקח הלוואה משעבד נכס או כספים לטובת ההלוואה, הלווה הרוצה להלבין לא מחזיר את ההלוואה ואד הבנק ממש או את הנכס או את הכסף והמלבין נשאר עם סכום הכסף שהוא הוציא "חוקית" מהבנק. האמת שזה מעלה חיוך מאחר וזה דומה לעכבר אשר נותנים לו לשמור על החלב. גם זה נפרץ בימנו אנו.

 

תוסיפו לזה את הסחר בדברי אומנות, עמותות וארגוני צדקה, עסקים שעובדים חצי חצי בשחור ולבן, ולאוו דווקא העסקים השחורים, בעלי המקצועות החופשיים, דוכני השווקים, תופעות אלא מנת חלקם של עסקים מעסקים שונים בכול התחומים, וזו מכה רעה חולה שתתפרץ לעברינו בכול רגע וזמן נתון אם לא נלחם בה.

 

למה הדבר דומה, אתן כאן דוגמא ערטילאית, נניח שכול זכייני רשת ארומה היו עובדים על הרשת ורוכשים את הקפה, המאפה, החומרים, מספקים אחרים, מקטינים את העלות שלהם, אך מצד שני הרשת תומכת אותם בפרסום, בנראות, ביחסי ציבור, בשיפור התפריט, באחידות, במיתוג. בסוופו של יום אם לא יכנסו התמלוגים במלואה הרשת עלולה לקרוס, ומכאן באה התובנה כי מיסים חייבים להיות משולמים למדינה, לריבון וכול השאר.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב