דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשוב לדעת- הילדים שלכם מבוטחים גם בחופש 

מאת    [ 06/08/2013 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2372 פעמים ]

מה שחברות הביטוח לא רוצות שתדעו, הוא שילדכם מבוטחים בכל עת בביטוח תאונות אישיות, או בשמו המוכר "ביטוח תלמידים". כל תלמיד הזכאי לחינוך חינם בהתאם להוראות חוק חינוך חובה, מגיל 3 ועד סיום כיתה יב' ולומד במוסד לימודים, מבוטח בפוליסת תאונות אישיות לתלמידים. ילדכם מבוטח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. הכיסוי הביטוחי חל בין אם התאונה התרחשה בשטח המוסד החינוכי ובין אם מחוצה לו, בישראל או מחוץ לגבולות הארץ, כל זאת ללא קשר לפעילות המוסד בו לומד ילדכם, ומכאן שהביטוח חל גם בחופשות הקיץ וגם בשבתות כאשר לא מתקיימים לימודים בבית הספר.

כמו כן, במקרה של תאונה, פוליסת הביטוח מכסה גם את ההורה או בן משפחה של התלמיד הנוטל חלק בפעילות רשמית של המוסד החינוכי כמלווה ו/או כמשגיח בטיולים.

במידה וילדכם נפגע כתוצאה ממשחק או פעילות ספורטיבית כמו נפילה מאופניים, גלגיליות, פגיעה על ידי בעל חיים, פציעה מזכוכית, תקיפה, קטטה, מעשה אלימות, מוות, התעללות פיזית או נפשית ועוד רבים המקרים מומלץ לנקוט בפעולות הבאות:


    • לפנות בהקדם האפשרי לטיפול רפואי.
    • לרשום את פרטי העדים במידה וישנם.
    • במידה והתאונה התרחשה בשטח בית הספר יש לידע את המורה בגין התרחשות התאונה.
    • לצלם את מקום התאונה.
    • לשמור את התיעוד הרפואי, הקבלות וכן לרשום כל הוצאה הקשורה בתאונה.

קיימים מספר אירועים המאיינים את זכותם של הילדים לקבל פיצוי על ידי הפוליסה, וביניהם, נפגע גוף בתאונת דרכים, נפגעים כתוצאה ממלחמה, מעשה איבה, במהלך פעילות צבאית, כתוצאה מרשלנות רפואית, מתאונת עבודה ועוד מספר אירועים. 

גובה הפיצוי: המבטח יפצה בפיצוי תאונות אישיות כל תלמיד שנפגע ונגרם לו היזק גופני שאירע במקום כלשהו במדינת ישראל ובכל מקום אחר בעולם, בכל שעה משעות היממה בין אם ישנו קשר לפעילות המוסד החינוכי ובין אם לאו, כמפורט להלן: חלילה במקרה של מוות- 141,000 ש"ח,  בנכות מלאה וקבועה, סך של 376,000 ש"ח,  במקרה של נכות חלקית וקבועה יחושב סכום הפיצוי בהתאם לאחוזים הקבועים לאותה נכות על פי התקנות. בנכות זמנית יקבל הניזוק סכום יומי בסך 94 ש"ח החל מהיום השישי להיעדרותו מבית הספר ובתנאי שהניזוק נעדר לכל הפחות במשך 21 ימים רצופים.  כמו כן חברת הביטוח תישא בחלק מההוצאות הרפואיות של הניזוק.  כמובן שנסיבותיו של כל מקרה הן שונות ורצוי בהחלט להיעזר בעורך דין הבקיא בתחום לשם קבלת פיצוי מקסימלי.

 


    • כל האמור מנוסח בלשון זכר לצורך הנוחיות בלבד ומיועד לנשים וגברים כאחד.
    האמור לעיל הינו מידע חלקי בלבד ואין האמור לעיל מהווה תחליף לייעוץ משפטי. מומלץ לפנות לייעוץ אצל עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. 

משרד עורכי הדין קופפר & בן מרדכי עומד לשירותכם בכל שאלה


href="mailto:Kbm.lawoffice@gmail.comKbm.lawoffice@gmail.com">">Kbm.lawoffice@gmail.com


עו"ד רפאל בן מרדכי, טל' 054-4633009,   עו"ד יבגני קופפר, טל' 054-6383420




מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב