דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיזוי אסטרולוגיה שבועי ותחזית אסטרולוגיה שנתית 

מאת    [ 23/07/2013 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 5034 פעמים ]

יש המאמינים שכוכבים הם רק כדי להוות מקום התיישבותם של חוצנים או אסטרונאוטים חדורי מוטיבציה. יש כאלו המאמינים שכשמזכירים כוכבים מדובר רק באלו שמופיעים במהדורה של גיא פינס. ויש את אלו המאמינים שכוכבים נועדו להראות להם את העתיד. אסטרולוגיה (אסטרו-כוכב, לוגוס-תורה) היא תורה לפיה באמצעות הכוכבים, או ליתר דיוק באמצעות מיקומם בשמיים, ניתן לחזות את העתיד. באמצעות האסטרולוגיה, כך מאמינים, ניתן לדעת מה יהיה כיוון הקריירה, מה עתיד להיות המצב הבריאותי של בני המשפחה ומיהו בן הזוג המיועד שמחכה לכם ועדיין לא מכיר אתכם.

אסטרולוגיה יומי עדיף על אסטרולוגיה שבועי?

אנשים רבים פונים לאסטרולוגים כדי לדעת מה צופן להם העתיד. חלק מן האנשים מבקשים תחזית אסטרולוגית יומית כי הם פשוט לא אוהבים להיות מופתעים ומעוניינים לדעת מה מחכה להם בזמן הקרוב, לעומת חלק אחר שדווקא מעדיף תחזיות רחוקות יותר דוגמת אסטרולוגיה שנתית, כי אמנם הם אוהבים את גורם ההפתעה אך עדיין מעוניינים לדעת באיזו דרך עליהם לבחור, כדי להיתקל בה. תחזית אסטרולוגית יומית בעצם מעניקה לנו את ההזדמנות להימנע ממשהו שהיינו צפויים לבצע היום, או לחילופין לא לפחד ולהעז לגבי משהו שכמעט והחלטנו להימנע ממנו. מאחר ואין מדובר במחשבה לטווח ארוך, ניתוח מפת הכוכבים שאורך זמן לא קצר, יהיה פחות רלוונטי, אך עדיין האסטרולוגים מצליחים להבחין בתזוזות הכוכבים מדי יום, כך שהם מספיקים להביא אלינו את הנתונים. בתחזית אסטרולוגיה יומית אולי לא ניתקל בהמלצה על תחום העיסוק אליו כדאי לנו ללכת, או אפילו לא נגלה מי יהיה האיש אליו נינשא בעתיד, אבל כן נוכל לדעת מה מומלץ לנו לעשות עם הכסף שמושקע בשוק ההון, האם כדאי לעשות מחווה רומנטית לבן הזוג או בכלל אולי זהו יום טוב לקחת חופש מהעבודה ולצאת לטיול.

אסטרולוגיה שנתית- לרוץ קדימה

לעומת זאת, בתחזית אסטרולוגיה שבועית, חודשית או שנתית, הטיפול הוא לטווח ארוך ומורכב יותר. חיזוי אסטרולוגיה שבועי למשל יקנה למבקש אותו את אפשרות תכנון השבוע הקרוב לפרטי פרטים ובאיזה יום לעשות כל דבר. מתי לצאת עם חברים, מתי להתחיל עם בחורה ואולי אפילו באיזה יום כדאי להתחמק מהעבודה. תחזית שנתית היא תחזית שמסתכלת אפילו באופן רחוק יותר למשל אל התפתחויות ותפקוד הקריירה או אל הסכנות והרווחים המתקבלים מכל פעולה כמו גם התחזית הפיננסית הצפויה, לדוגמא האם כדאי להשקיע כעת בבורסה, להשאיר את הכסף בבנק או למהר ולקנות נכס.

מציאת אהבה באמצעות מדור אסטרולוגיה שבועי

אבל למרות שהתחזית האסטרולוגית מבוקשת בכל תחומי החיים, היא פופולרית בעיקר בתחום אחד. אנשים רבים מנסים למצוא אהבה בעזרתה, בין אם זה פנייה למתקשרים, מיסטיקנים וקוראות בקפה ובין אם זו קריאה של מדור אסטרולוגיה שנתית בעיתון של סוף השבוע. את התחזית האסטרולוגית בתחום האהבה, מגלה האסטרולוגיה באמצעות הישענות על מפת הכוכבים בשילוב גלגל המזלות. באמצעות מפה זו, האסטרולוגים מכינים אלטרנטיבה משלהם המחלקת את המזלות לקבוצות של ארבעת יסודות השמיים ולפי התיאום של מזלות שני בני הזוג, הם יודעים לבצע את ההתאמה ביניהם.

קוראת בקלפים מכינה תחזית אסטרולוגיה שנתית

הביקוש לעזרה בתחום זה היא כל כך גדולה ולכן ישנם עזרים נוספים מלבד חיזוי אסטרולוגיה שבועי  או שנתי כמו קוראת בקלפים. הקלפים בדרך כלל משמשים ככלי לניבוי העתיד, אך לעיתים משמשים כדי שקוראת הקלפים תבין את מרכיב האישיות של היושב לפניה, כדי לפענח את הדרך בה הוא יזכה לאהבה. כך, תכין לו קוראת הקלפים תחזית אישית באמצעותה יוכל להיות מודרך כדי למצוא את הנפש התאומה שלו.

שלום, שמי אבנר כהן. אוהב ספורט וחובב אסטרולוגיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב