דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניה מתועשת לתעשייה 

מאת    [ 21/07/2013 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3412 פעמים ]

בניה מתועשת היא שיטה חדשנית לעבודות בניה של מבני תעשייה. העקרונות המרכזיים בשיטה זו מתייחסים לבנייה מודרנית שכמובן על פי רוח התקופה זה בא לידי ביטוי בכמה שיותר חיסכון באנרגיה בבניה. כשמדברים על חיסכון באנרגיה הכוונה היא לחסכון משמעותי באנרגיה חשמלית אשר מתאפיין בשמירה על הציבור שנמצא בקרבת הבניה וכן שמירה על איכות הסביבה באופן כללי. הגורמים אשר יוצרים את אותו שקט תעשייתי מבחינת זיהום הם החומרים. בתהליך בחירת החומרים לבניה תעשייתית יש לכלול ייצור מפעלי של חומרים מסוימים שלבסוף יגיעו לפרויקטים התעשייתיים השונים ויצרו בשימושם שמירה על הסביבה. מה בעצם היתרונות העיקריים של הבניה המתועשת לתעשייה?

 מהירות

בבניה מתועשת יש דגש על הרכבה מהירה של היציקות עבור המעטפת של הבניין וכן את חיפוי הקירות מצמידים מראש על ידי שיש או ארחי אבן. בצורה זו נבנית קודם כול המעטפת של הבניין ורק לאחר מכן החלקים הפנימיים. אותה מהירות יוצרת מינימום פגיעה בסביבה הקרובה למבנה התעשייתי. כמובן שהמהירות נמדדת גם בכסף וכן השיטה חוסכת הרבה למבני התעשייה השונים.

 איכות

שיטת הבניה המתועשת מאפשרת בקרה על כול תהליך הבניה ועל שילוב החומרים השונים לצורך השלד וגוף המבנה דבר המשפר מאוד את איכותו. אין צורך בעבודות טיח שונות מכיוון שהחומרים כאמור מגיעים בגימור מדויק וסופי המיועד להרכבה מיידית. חומרי הפלדה בהם משתמשים בשיטה זו מאוד חזקים ועבים. הם עשויים מפאנל אלומיניום אשר מגיע לרוחב של בין 7.5- 15 ס"מ, דבר היוצר בידוד תרמי ברמה גבוהה אשר משפר את התנאים במבנה בכול תנאי מזג האוויר.  

 ירוק

המגמה הירוקה משתלבת מאוד בנושא הבניה התעשייתית. השילוב של החומרים, שיטת הבניה המהירה והאיכותית מבאים למימוש המגמה הירוקה הנהוגה היום בכול תחום. השילוב של בידוד תרמי ושימוש בחומרים טבעיים אשר מורכבים מראש יוצרים חיסכון רב באנרגיה. הבנייה מתבססת על שימוש במשאבים טבעיים אשר קיימים בשטח הבניה וניצול שלהם. מעבר לחומרים, גם נזקי הרעש פוחתים על ידי שיטה זו ומונעים מצב של פגיעה ישירה בציבור אשר קרוב לשטח העבודה. גם נזקי הלכלוך פוחתים דרך אותה שיטה כך שמי שעובד בקרבת האזור במבנים סמוכים לא יסבול מרמת לכלוך אשר נוצרת במקרים רבים של תהליכי בניה ופיתוח.

תהליך של בניה מתועשת מתבצע בשילוב הליכי בקרת איכות מחמירים והקפדה על כול תהליכי הבניה וכן בהקפדה רבה על השימוש בחומרים הרצויים לתהליך. אותם סטנדרטים נוקשים מביאים למימוש ההיבטים של: מהירות, איכות מבנה ויצירת סביבה נקייה וירוקה.הטכנולוגיה המפותחת הביאה יכולות ושיטות ייחודיות המעניקות אפשרויות של הקמת מבנים שהכרחיים לתעשייה, לכלכלה ולשוק העבודה ויחד עם זאת משמרים את המגמה הירוקה והשמירה על איכות הסביבה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב