דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר וורדפרס 

מאת    [ 17/07/2013 ]

מילים במאמר: 294   [ נצפה 2154 פעמים ]

נתחיל בחלק החשוב ביותר גוגל אוהב את וורדפרס חשוב לציין וחשוב להצלחה של האתר והעסק שלכם. ישנם סיבות רבות לכך שמערכת וורדפרס נוחה עבור המשתמש בעל האתר אבל עבור המתכנת קצת יותר מסובכת לתכנות.

מערכת Wordpress מרכיבה את דפי האתר שלכם ותכנות מאתר שנות ה-80 שכמובן בנוי רק בHTML יהיה סטטי לחלוטין וזהו פרט חשוב מן הרבים דף הבית במערכת וורדפרס דינמי ושולף מספר פרמטרים אליו כגון:עמודים,פוסטים,עדויות,תגובות,תקצירים של תמונות וכמובן שכל האלמנטים הללו קשורים בדפים בעלי אופטימיזציה לקידום אורגני אז מה שנקבל דף בית מגוון בפוסטים עמודים ותגובות דינמיות! אז דף הבית בעל תוכן משתנה מסודר לפי תאריכים ותגיות אז מן הראוי שהתוכן יהיה זורם ורלוונטי ולכן זוהי אחת הסיבות החשובות שגוגל אוהב את וורדפרס.

אז איך המערכת עובדת?

שמעתם את המושג MYsql?! סיר להניח שכן זהו מסד נתונים בעצם שרת נתונים המאחסן את התוכן בלבד של האתר שלכם להבדיל מ-HTML שמכיל הכול במספר קבצים מקושרים, MYSQL אחראי רק לתוכן והחלק השני הוא האחסון שלכם יחד עם הדומיין אשר מכיל את קבצי המערכת של וורדפרס וכמובן את כל המבנה העיצובי המשלב קטעי קוד מגוונים כגון:Jquery,Html5,AJAX,PHP,CSS,Java ועוד אבל העיקר שהמערכת דינמית ובקוד פתוח המאפשר לכל מתכנת המכיר את מערכת וורדפרס לתכנת מחד ולשנות את מבנה העיצוב של האתר.

עיצוב אתר במערכת וורדפרס רצוי בהרבה ממערכות אחרות לא רק מסיבות הנבועות משיקולים של קידום אתרים במנועי חיפוש אלה מכוון שוורדפרס מעניקה לנו אין ספור פיתוחים "פלאגינס" המרעננים את העיצוב של האתר התוכן נשאר אותו התוכן אשר נשלף מהשרת MYSQL הפלאגינס הם בעצם תוספים ועזרים לבניית אתרים אך האיכותיים שבניהם נמכרים בעשרות דולרים, אז גם כשמדובר בעיצוב אתרים  רצוי לבחור במערכת וורדפרס. 

בניית אתרים לעסקים קטנים בשני דרכים עקריות: בנה אתר בעצמך או מצא חברה עם מחיר אטרקטיבי! ורצוי שיקנו לך מערכת CMS מבוססת וורדפרס או ג'מלה אשר ידידותיות לעורך. בהצלחה!

gwebsite.co.il האתר מספק מידע נרחב בתחומים: קידום ופרסום בגוגל במנוע החיפוש Google פיתוח WordPress, CSS,HTML5,PHP ועוד, בנוסף gwebsite.co.il מספקת שרותי בניית אתרים בטכנולוגיית HTML5 (בניית אתרים רספונסיבים ) ובניית אתרים לעסקים קטנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב