דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת טרילוג'יקל טכנולוגיות הישראלית זכתה בפרוייקט ליישום מערכת שליטה ובקרה בשדה התעופה באנטבה 

מאת    [ 02/07/2013 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1618 פעמים ]

מערכות תחזוקה ותפעול ממוחשבות יופעלו לראשונה בשדה התעופה הוותיק

הפרויקט ייצא לדרך בדיוק בשבוע בו יצוינו 37 שנים למבצע אנטבה

חברת טרילוג'יקל טכנולוגיות הישראלית זכתה בפרוייקט לשילוב מערכות ניהול, שליטה ובקרה בטרמינל החדש של שדה התעופה באנטבה. הפרויקט יקיף, בין השאר, את מחלקות כוח האדם, הרכבים והציוד המשמשים את שירותי הקרקע בשדה. הפרויקט צפוי לצאת לדרך בשבוע הקרוב – בדיוק בשבוע בו יצוינו 37 שנים ליום שבו נחתו כוחות צה"ל בשדה התעופה באנטבה.

הפרויקט הוזמן על ידי חברת ENHAS  - המפעילה 70% משירותי הקרקע בשדה התעופה באנטבה, ובמסגרתו יוטמעו מוצרי התוכנה והחומרה של טרילוג'יקל כחלק מפתרון כולל ואינטגרטיבי לשליטה מוחלטת בניהול המשאבים הקיימים בשדה התעופה וביצוע של משימות במרחב האווירי של השדה.

במסגרת הפרויקט יותקנו, לראשונה בשדה התעופה, מערכות מחשוב במרבית המחלקות בהן מחלקות התפעול, הכבודה, ההעמסה והפריקה, מחלקות הנוסעים, הניקיון, שינוע נוסעים, תחזוקה ועוד. כמו כן, תסופק מערכת מחשוב למנהלים ולמפעילים וכן תותקן מערכת בקרה לשליטה והתראה במקרים של חריגות תפעוליות או בטיחותיות.

לצד אלו יוטמעו מערכות ניהול משמרת, משימות ואופטימיזציה, מודולי כ"א ו-ERP, מערכת תצוגה בזמן אמת, דוחות וממשקים לנתוני טיסות. מערכות אלו ישפרו את מתן השירות בשדה, יגבירו את הבטיחות ויביאו ליעול והוזלת תהליכי התחזוקה והתפעול בשדה.

"אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לחברה, לבצע פרוייקט רחב היקף באוגנדה. ישנה סמליות רבה בתאריך בו אנו מתחילים את הפרויקט" אומר מנכ"ל טרילוג'יקל, ארז לורבר. לדבריו,"המענה הכולל שאנו מספקים לשדות תעופה, תורם רבות לניהול יעיל ואיכותי של המשאבים הקריטיים ביותר בתהליכי הליבה של מפעילי השדה – כח אדם וציוד תפעולי מגוון. מענה זה נדרש היום, יותר מתמיד, עקב העלייה המשמעותית בכמות הנוסעים המשתקפת בכמות רבה של נחיתות והמראות בזמן קצר. הפתרון המערכתי של טרילוג'יקל מאפשר שליטה וזמינות גבוהה של המשאבים החיוניים, המאפשרת לקצר את זמן ההמתנה של מטוסים על הקרקע, הורדת עלויות התפעול השוטפות של מפעילי השדה ואף לתרום משמעותית לירידה באירועי בטיחות בשדה".

אודות  Tri-Logical

חברת  Tri-Logical הנה חברה ישראלית המפתחת ומשווקת מוצרים, פתרונות ושירות לניהול ושליטה למשאבים ניידים (כח אדם וציוד) לארגונים אזרחיים וצבאיים. החברה ביצעה עשרות פרויקטים בתחומי שליטה ובקרה בארץ ובעולם, ובכלל זה בנמל התעופה בן גוריון בישראל. לטרילוג'יקל מוניטין רב הכולל מאות לקוחות ועשרות פרויקטים בתחומי שליטה ובקרה. החברה הוקמה בשנת 1994 ובין בעלי מניותיה העיקריים נמנים קבוצת פישמן וחברת פורילנד השקעות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב