דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רד האט מכריזה על היצע מוצרים מבוססי OpenStack למימוש חזון Open Hybrid Cloud 

מאת    [ 30/06/2013 ]

מילים במאמר: 676   [ נצפה 1610 פעמים ]

הפתרונות החדשים כוללים הרחבות למשפחת מוצריRed Hat Enterprise Linux והיצע חדש שיאפשר ללקוחות את המסע מוירטואליזציית מרכז נתונים לתשתית-כשירות

 

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של  פתרונות קוד פתוח, הכריזה על שני מוצרים חדשים עם חזון אחד של אספקת ענן היברידי פתוח (Open Hybrid Cloud).

הפתרונות החדשים כוללים את Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform – פתרון המשרת כבסיס עבור משתמשי ענן מתקדמים הרוצים לבנות ענן מבוסס OpenStack; ואת Red Hat Cloud Infrastructure – היצע מקיף המיועד לתמוך בארגונים במסע שלהם מוירטואליזציית מרכז נתונים מסורתית לעננים מבוססי OpenStack.

 

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגית ברד האט, אמר: "לקוחות חיפשו מוביל שיצעד קדימה ועינה לדרישות הארגוניות עבור OpenStack, כולל יציבות, מערכת שותפים רחבה, מחזור חיים ניתן לחיזוי, ותמיכה ברמה עולמית. היום אנו נרגשים לצעוד קדימה ולספר זאת. ההשקה של  Red Hat Enterprise Linux OpenStack ו- Red Hat Cloud Infrastructure מסמלת רגע חשוב  עבור רד האט ועבור אימוץ OpenStack בארגונים".

 

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי הפתרונות החדשים בנויים על פתרונות קוד פתוח הארגוניים של רד האט, מגובים בתמיכת רד האט המובילה הנתמכת ע"י אקו-סיסטם רחבה של שותפים ברחבי רשת שותפי ענן Red Hat OpenStack, ומתוכננים להקל על ארגונים לאמץ OpenStack.

 

פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack משלבת את העוצמה של Red Hat Enterprise Linux עם פלטפורמת ענן OpenStack, כדי לספק יסוד סקלאבילי ומאובטח לבניית ענן פרטי או ציבורי.

 

Red Hat Cloud Infrastructure מאפשרת לארגונים להטמיע פתרון תשתית-כשירות (IaaS), המתאים ליישומים מסורתיים כמו גם ליישומים מתפתחים בעלי מודעות לענן, עם פתרון ניהול ענן פתוח המקיף אותם.

עםRed Hat Cloud Infrastructure יכולים ארגונים לעבור לארכיטקטורה חדשה של יישומים בעלי מודעות לענן על פי התנאים שלהם: בקצב שלהם, על פי מדיניות ה- IT  שלהם, ותחת שליטתם.

 

פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack

פלטפורמה זאת, שנועדה לענות לצרכים של משתמשי ענן מתקדמים כמו חברות טלקום, ספקי שירותי אינטרנט (ISPs), וספקי אירוח ענן ציבורי, משלבת את סביבת לינוקס הארגונית המובילה העולם ופלטפורמת תשתית ענן הגדלה במהירות הרבה ביותר בתעשייה, כדי לתת לארגונים את הזריזות והגמישות לענות במהירות לדרישות לקוחות בלי להתפשר על זמינות, אבטחה וביצועים.

 

Red Hat Cloud Infrastructure

יניב ליבוביץ אומר כי ארגונים שכבר התנסו ביתרונות של וירטואליזציית מרכז נתונים, מחפשים ליהנות מרמה גבוהה יותר של תפקודיות ניהול כמו chargeback, שירות-עצמי, ניטור ומדידה מתקדמים, ותזמור (orchestration) המסופקים ע"י Red Hat CloudForms, שעתה כוללת את טכנולוגיית ManageIQ שנרכשה ע"י רד האט בדצמבר 2012.

באותה עת, טכנולוגיות ענן ציבוריות כמו OpenStack מספקות את ההבטחה של עלויות תשתית נמוכות יותר, ארכיטקטורות עתירות סקלאביליות, ומודלים של

IT -כשירות (ITaaS).

 

לדברי ליבוביץ, ארגונים ניצבים בפני האתגרים הכרוכים בניהול המעבר לטווח הארוך מוירטואליזציית מרכז נתונים מסורתית לארכיטקטורות שהן יותר בעלות אפשרויות ענן, כמו גם התוויית הדרך להעברת עומסי עבודת היישומים שלהם מארכיטקטורה אחת לאחרת, תוך שמירה על ניהוליות ומדיניות ברחבי פלטפורמות נפרדות.

Red Hat Cloud Infrastructure מיועדת לענות לצורך זה, ומאפשרת לארגונים לבנות ולנהל תשתית ענן פרטי כשירות על בסיס OpenStack Red Hat.

 

 

 

 

אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי  היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.

רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

 

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

 

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

כדי לדעת יותר: www.redhat.com

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב