דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ייעודית מבית VRM ובלאט לפידות לניהול קמפיין בחירות וקשרי הבוחרים 

מאת    [ 27/06/2013 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 1699 פעמים ]

מערכת VRM  מבוססת על פלטפורמת ניהול קשרי הלקוחות של Salesforce.com -
בה נעזר נשיא ארה"ב ברק אובמה בבחירות האחרונות לניהול הקמפיין והקשר עם המצביעים.

מערכת ממוחשבת חדשה תסייע למועמדים בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות לנהל בצורה מסודרת ומתקדמת את קמפיין הבחירות שלהם ואת הקשר עם הבוחרים. המערכת של חברת VRM  פותחה על ידי בלאט-לפידות, שותפת הזהב של Salesforce.com בישראל, ומבוססת על פלטפורמת ה-CRM  בענן מבית Salesforce.com אשר שימשה בין השאר את קמפיין נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בבחירות האחרונות.

מערכת ה-VRM מאפשרת את איסוף המידע וריכוזו באופן שמאפשר גישה נוחה וקלה אליו ושליטה במאגר הידע המצטבר של הקמפיין לרבות איתור בוחרים בספר הבוחרים באופן מהיר וקל,  מעקב אחר ההתקשרויות איתם כגון רישום אוטומטי של מיילים וסמסים שנשלחו אליהם, ניהול טלמרקטינג ואירועי הקמפיין, פילוח בוחרים מדויק, סנכרון רשימות מהתמודדויות קודמות, שליטה על דיווחי ההצבעה  ביום הבחירות ועוד.

מערכת ה-VRM פותחה על בסיס ידע מצטבר של עשרות קמפיינים בסיוע יועצים פוליטיים ומנהלי קמפיינים, והותאמה כדי לענות על מכלול הצרכים האסטרטגיים והארגוניים של הקמפיין. המערכת מבוססת על פלטפורמת ה-CRM  בענן מבית Salesforce.com - מודל שחוסך רכישת תשתיות מיחשוב וכוח אדם ולכן מתאים במיוחד לניהול מטות בחירות שמוקמים באופן זמני לצורך הקמפיין ונסגרים בסיומו. המערכת רותמת את יכולות ה-CRM בניתוח ההיכרות, זיהוי הצרכים ודפוסי הקנייה של לקוחות בעולם המסחרי, ומתאימה אותן לעולם הפוליטי-ציבורי,זאת תוך שמירה והגנה מלאה על הנתונים.

לדברי עודד פריד, יועץ פוליטי והבעלים של VRM, "היתרונות של מערכתVRM  מול המערכות האחרות נובעים מכך שהיא פותחה מתוך היכרות מעמיקה והבנת הצרכים האמיתיים של המועמדים ומנהלי הקמפיינים, וכבר עמדה במבחן המציאות בעבר. השותפות עם בלאט לפידות והשדרוג לפלטפורמת  Salesforce.com מעניקים למערכת יציבות, אמינות ורמת אבטחת מידע מקסימלית שמהווים גם הם יתרונות חשובים לקהל לקוחותינו".

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט-לפידות, "ברחבי העולם השכילו מועמדים רבים לנצל את יכולות מערכת ה-CRM לצרכי בחירות, משום שבשורה התחתונה, העיקרון בניהול מאגר לקוחות ובוחרים הוא זהה. מערכת ה-VRM מאפשרת לנהל את הקמפיין בצורה ממוקדת ויעילה משום שביכולתה לנתב את המשאבים הכלכליים והארגוניים המוגבלים למקומות הנכונים, ובכך לממש את מלוא הפוטנציאל האלקטוראלי. במציאות הנוצרה היום, עמוד פייסבוק פשוט כבר לא מספיק. מועמדים שישכילו לנצל את הטכנולוגיה הנכונה ככלי מוביל בקמפיין שלהם, יזכו ליתרון". 

אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא שותפת זהב של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון, אקסליבריס ועוד. קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות.
ל- Salesforce.com מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.

אודות VRM - ניהול קשרי בוחרים בע"מ

'VRM – ניהול קשרי בוחרים בע"מ' הוקמה ב 2008 והייתה הראשונה לפתח מערכת לניהול קמפיינים ברשת וללא התקנה מקומית. בין לקוחותיה בעבר; שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות מקומיות וחברי מועצות ערים בכל רחבי הארץ. החברה מתמחה בניהול קמפיינים תוך שימת דגש על יכולות פילוח קהל הבוחרים, התאמה אישית של מסרים, שירותים ומוצרים וחיסכון בעלויות למנהלי הקמפיין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב