דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SGI וה- DoD משיקים את מחשב העל המהיר ביותר של DoD 

מאת    [ 24/06/2013 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 1756 פעמים ]

מערכת ICE X HPC  של  SGI מאפשרת הרצת מודלים חישוביים של חומרים גדולים ומורכבים יותר. המערכת מדורגת במקום 14 ברשימת 500 מחשבי העל המהירים ביותר בעולם

 

SGI – חברת המחשוב הטכני וה- Big Data שמיוצגת בישראל על ידי TNN  טלקום מקבוצת רפק הבורסאית, הודיעה כי משרד ההגנה של ארה"ב (DoD) הטמיע את מערכת ה- HPC (מחשוב עתיר ביצועים) SGI  ICE X  עבור מחשב העל שלו ספיריט (Spirit), המדורג במקום ה- 14 בין 500 מחשבי העל המהירים בעולם לפי דירוג TOP 500 (http://www.top500.org/).

 

מערכת  SGI  ICE X נפרסה כחלק מתכנית מחשוב עתיר ביצועים (HPCMP) של ה- DoD, המספקת משאבי מחשוב עבור מעבדת המחקר של חיל האוויר במרכז מחשוב העל DSRC.

 

"ספיריט מהיר יותר באופן משמעותי לעומת הפלטפורמה הקודמת שלנו, עבור הרצת חישובים בעלי גידול ליניארי כמו סימולציות מכניות כמותיות", אמר גארי קדזיורה, מדען ב- HPCMP. "זה מאפשר למדענים של DoD לבצע מודלים של חומרים גדולים ומורכבים יותר, תוך שימוש בשיטות חיזוי מכני כמותי באלפי ליבות מעבד של SGI ICE X".

 

"לקוחותינו כבר נוהרים למערכת המהירה ביותר במשרד ההגנה, ומוצאים כי ביצועי יישומיהם טובים יותר משמעותית במערכת החדשה", אמר ג'ף גרהאם, מנהל  מרכז מחשוב העל DSRCI. "חברת SGI סיפקה מערכת שעולה  על ביצועי המבחן הסטנדרטיים של יישומי DoD בשיעור ממוצע של יותר מ- 27 אחוז, מה שמתורגם לתפוקה גבוה יותר של מדענים ומהנדסים ברחבי משרד ההגנה".

 

כאחת מפלטפורמות זיכרון מבוזר המהירות ביותר בעולם, מערכת SGI  ICE X  מצוידת ב- 144 טרה-בייט זיכרון מבוזר, והנה אחד מאשכולות מחשוב מבוססי תיקשורת אינפיניבנד הגדולים והמהירים ביותר.

 

מחשב העל ספיריט SGI  ICE X  אשר רץ על מערכת הפעלה Red Hat Enterprise Linux סטנדרטית, מאוחסן ב- 32 ארוניות M-RACK וכולל 3204 להבי מחשוב עם טכנולוגיית cold-sink. למחשב העל יש 9216 חריצים (73,182 ליבות) והוא מופעל ע"י מעבדי Xeon E5 מסדרת 2600 הפועלים במהירות 2.6 גיגה-הרץ, ומגיע לביצועי שיא תיאורטיים של יותר מ- 1.5 פטה-פלופס, כהוכחה נוספת לדירוגו ברשימת ה- TOP 500.

הספיריט גם ממנף את מערכת אחסון SGI InfiniStrorage 5500 המספקת 6.72 פטה-בייט של אחסון ופועל על מערכת הקבצים SGI Lustre.

 

"על ידי אספקת פתרונות הטכנולוגיה שמאחורי הספיריט,  SGI מעצימה את פעילות צבא ארה"ב ותורמת להצלחת ביצוע המשימות והבטיחות של החיילות והחיילים", אמר חורחה טיטינגר, נשיא ומנכ"ל SGI. "עבורנו זה כבוד לראות ברשימת ה- TOP500 את התוצאות של מערכת ה- SGI ICE X Spirit, הנותנות תוקף לעבודתנו יחד עם ארכיטקטורת מחשוב-על היעילה שבנינו למענה לצרכי HPC  מורכבים".

 

פלטפורמת SGI ICE X  גם עזרה ל- SGI  להתמקם בריבוע בעלי החזון בריבוע הקסם העדכני של גרטנר לשרתי להבים.

 

עם Backbone אינפיניבנד משולב היטב, מערכת ICE X  הנה אידיאלית עבור עומסי עבודה קשים, ועם פתרונות קירור והספק מתקדמים יכולה לספק פטה-פלופס של ביצועי מחשוב.

 

*************

חברת TNN טלקום מתמחה בפתרונות מחשוב ותקשורת מתקדמים, ומספקת ציוד מחשוב מתוצרת SGI תקשורת ומולטימדיה למוסדות אקדמיה, חברות תקשורת, תאגידים, לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הביטחון.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב