דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס רוכשת את SIMPOE - מובילה בתחום הסימולציות לתעשיית הפלסטיק 

מאת    [ 10/06/2013 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3162 פעמים ]

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על רכישת חברת SIMPOE, מפתחת מובילה של פתרונות סימולציה של תבניות הזרקת פלסטיק. הרכישה של SIMPOE, הפועלת מטורסי שבצרפת, מרחיבה את הפלטפורמה של דאסו סיסטמס ויוצרת בכך את המערך המקיף ביותר של פתרונות סימולציה לחומרי ייצור. עם יותר מ- 3,000 משתמשים פעילים העובדים עבור מעצבי חלקים, יצרנים, ויצרני תבניות, הפתרון שנרכש מאפשר לחברות כמו קאנון ופנסוניק להסתמך על סימולציה מובילה של הזרקת פלסטיק.  פרטי העסקה לא נמסרו.

 

"פלסטיק מהווה כיום מרכיב קריטי במוצרים. הם הופכים למורכבים יותר - בצורה שלהם ובייצור, וכן במהירות בה הם מגיעים לשוק. לכן הפשטה של תהליך העיצוב והייצור של מוצרי פלסטיק היא חיונית עבור שחקנים רבים בשוק", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "טכנולוגיית הסימולציה של SIMPOE תעשיר את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלנו ותסייע ללקוחותינו לבחון במהירות את העיצובים ואת תבניות ההזרקה שלהם".

 

הזרקת פלסטיק לתבניות, היא אחד מהתהליכים הנפוצים בעולם הפלסטיק, והיא מופעלת בתהליכי ייצור המוני של רכיבים מורכבים ומתוחכמים. חברת SIMPOE תמשיך לשווק את הפתרון המקיף שלה, המכסה את כל תהליך הזרקת הפלסטיק לתבניות. החבילות השונות שהחברה מציעה מכסות טווח רחב של פונקציות, מרמה בסיסית ועד מתקדמת, והן יספקו השלמה לפתרונות SIMULIA, CATIA ו-SolidWorks של דאסו סיסטמס בתחום ייצור הפלסטיק.

 

הטכנולוגיה הנמצאת בבסיס הפתרונות תתווסף לפתרונות התעשייתיים העתידיים של פלטפורמת 3DEXPERIENCE, ותמנף את המומחיות הקיימת של דאסו סיסטמס בתחום העיצוב והייצור על בסיס חומרים מרוכבים ולוחות מתכת.

 

"כמי שמסתמך על טווח רחב של פתרונות SIMPOE, כולל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם לאנליזה של פסי קירור בתבניות הזרקה וחיזוי בלאי, אני שמח כי SIMPOE היא כעת חלק מדאסו סיסטמס", אמר אד הונדה, נשיא, Honda Design. "כמשתמש וותיק של טכנולוגיית SIMPOE, היא מאפשרת לי לבצע בחינת עומק כדי לדעת כי ביצעתי את הבחירה הנכונה".

 

"זוהי התפתחות מרגשת עבור SIMPOE, לקוחותיה ושותפיה. עבדנו בצורה הדוקה עם דאסו סיסטמס במהלך חמש השנים האחרונות, וראינו מקרוב את התשוקה שלה ללקוחותיה, ואת החזון שלה ליצירת הרמוניה בין המוצרים לבין הדרך בה הם נמצאים בשימוש בעולם האמיתי", אמר אלן דובואה, מנכ"ל SIMPOE. "לקוחות SIMPOE ייהנו מערך ממשי מהרכישה, בזכות מערך התמיכה הגלובלי של דאסו סיסטמס, ומהמחויבות הנודעת שלה למחקר ופיתוח. זוהי הזדמנות להרחיב את היקף הטכנולוגיה שלנו לקהל רחב יותר, לחזק את המאמץ המתמשך להוספת פונקציות הקצה הגבוה למומחי פלסטיק, ולשחק תפקיד מפתח באסטרטגיית ה- 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס".

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.


CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב