דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקר של סימנטק חושף: 9 מתוך 10 ארגונים מעוניין בפתרון אחד, אחיד ומאוחד לגיבוי והתאוששות 

מאת    [ 30/05/2013 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 1658 פעמים ]

מרכזי הנתונים עוברים היום תהליך דרמטי, המלווה בסוגים שונים של טכנולוגיה חדשה, אשר עוברים שינויים מתמידים.

אחד הגורמים שמובילים שינוי זה הוא וירטואליזציה, אשר יכולה לשפר גמישות להוזיל עלויות. זו הסיבה לכך שעסקים רבים נושאים עיניים ל-Windows Server 2012. כמובן יש כאלה שמעדיפים להישאר מאחור בשל חששות הנוגעים לעלות ולבעיות פוטנציאליות של תאימות יישומים וחומרה.

 

מסיבה זו בחנו בסימנטק כיצד עסקים מתנהלים בכל הנוגע לניווט בין השינויים הללו. סקר Windows Server 2012 Migration/Virtualization של סימנטק נוצר כדי לבחון מקרוב גישות של ארגונים לגבי מעבר בין פלטפורמות, תוכניות האימוץ שלהם , והמגמות בשוק בכל הנוגע לווירטואליזציה.

 

שינוי הוא הקבוע החדש

הממצא הראשון שעולה מהסקר הוא שמחלקות ה-IT נמצאות במצב קבוע של שינוי. בין מכשירים חדשים, מערכות הפעלה חדשות ופלטפורמות אספקת  שירותים חדשות. שינוי הוא הגורם היחיד שמחלקות IT באמת יכולות להיות בטוחות בקיומו.

בסקר נמצא כי ארגונים מצפים לשינוי משמעותי כאשר הדבר נוגע לווירטואליזציה. למעשה, בעוד ש- 18% בלבד מהעסקים שנסקרו ביצעו וירטואליזציה של לפחות 75%  מסביבות ה-IT שלהם, הרי קצת מעל מחציתם (52%) יעברו לווירטואליזציה מלאה בשנתיים הקרובות.

 

אימוץ שרתי וירטואליזציה

גורם משמעותי אחד המונע מאנשים לעשות את המעבר הוא עצם עלות השדרוג. בנוסף, חלק מהעסקים מתעכבים מפני שהגרסה הנוכחית שברשותם עושה את העבודה כראוי. עם הגידול במורכבות מערכות ה-IT, יש גם חששות מנושאי תאימות עם תוכנה או חומרה הקיימות.

 

הגנה על נתונים בראש סדר העדיפויות

עם כל השינויים, גורם אחד שנותר קבוע הוא הדרישה של ארגונים להבטיח כי המידע שלהם יהיה מוגן ללא תלות במיקום בו הוא שוכן.

סימנטק מצאה כי למרות ש- 62% מהחברות משתמשות בריבוי פתרונות לכיסוי המכונות השונות שלהם, 9 מתוך 10 חברות (90%) מעוניינות בפתרון אחד, אחיד ומאוחד, ובמה שהוא יכול להציע.

 

כיצד ניתן לבצע את המעבר לווירטואליזציה באופן חלק?


    • יש לקחת בחשבון כיצד שינוי כזה עלול להשפיע על מערך ה-IT, כיצד זה יכול להשפיע על המטרות העסקיות של הארגון בכלליות, ועד כמה פעילויות החברה ירוויחו מהמעבר. אם תבחנו בכובד ראש בדיוק מה אתם רוצים להשיג, בין אם גמישות גדולה יותר בהחלטות עסקיות, או האצת יעילות השרתים, הידיעה היכן תרצו להיות עשויה להאיר את הדרך כדי להגיע לשם, ותסייע להחליט איזה מקום יהיה לשדרוג בהחלטה זו.
    • יש לבחון היכן נמצאת החברה בשלב זה. בהגדרה זו ניתן להכליל את המצב הנוכחי של היישומים והשרתים, והיכן הינם ממוקמים. במקרים מסוימים, עדיף לשנע שרתים פיזיים אל תוך מכונות וירטואליות לפני שמאמצים גרסאות חדשות של שרתים, כמו בחברות להן יש שרתים במספר מיקומים.
    • חשוב לשמור על הרמות הנוכחיות של השירות תוך כדי הליך השדרוג. כדי להבטיח שאינכם מאבדים יישומים או מידע, ודאו כי יש לכם פלטפורמת גיבוי והתאוששות פרוסה, אשר יכולה לשלוט על משאבים דרושים במידה של סיבוכים בשלבי השדרוג. תוכלו גם לצמצם את המורכבות על ידי בחירת פתרון גיבוי והתאוששות אשר מכסה גם את המשאבים הפיזיים וגם את הווירטואליים.

 

 

*****

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת:  www.symantec.com.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב