דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באמצעות קור נמצא כיעיל ביותר לסבוריאה 

מאת    [ 07/05/2013 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 4741 פעמים ]

טיפול באמצעות קור נמצא כיעיל ביותר לסבוריאה

 

רבות דובר על סבוריאה, מחלת עור המאופיינת בקשקשים, יובש קיצוני מעל לעור שמנוני ואדום ומראה בלתי אסתטי של הקרקפת ועור הפנים. רבות גם דובר על פתרונות ודרכי טיפול במחלה. ברוב המקרים הפתרונות שמוצעים הם בעלי יעילות נמוכה או טובים לזמן קצר. טיפול בקור נמצא כיעיל מאד, עם תוצאות מוכחות וכדאי מאד לקרוא את המאמר הבא וללמוד על מה שיכול לקרות לעור הפנים שלכם עם הטיפול הנכון.

 

לעולם לא מאוחר מדי

 

סבוריאה היא מחלת עור. היא נגרמת מגנטיקה, מתחים נפשיים ואלרגיה. ישנן עוד מספר סיבות אולם אלו הן העיקריות שביניהן. הסממנים שלה הם של מעין גזזת או קשקשת על גבי הפנים, הנגרמת מהאצה של חילוף חומרים בתאי בצורה בלתי מבוקרת. מעבר למראה הבלתי אסתטי מלווה סבוריאה בתחושת עקצוץ וגירוד, קשה להסתירה מאחורי איפור והיא גם משפיעה על מצב הרוח מאחר והדימוי העצמי יורד פלאים. מחקרים צרפתיים הביאו לפתרון יעיל וממוקד באמצעות קור. טיפול זה קיים במספר מכונים מורשים בלבד בארץ, וחשוב לבדוק את המכון לפני תחילת הטיפול ומה הסמכתו בתחום זה.

 

טיפול בסבוריאה באמצעות קור הוא פיתוח מהפכני בתחום. טיפול זה הוא ייחודי מאד ולא ניתן למצוא אותו בכל קליניקה ומכון לאסתטיקה ולקוסמטיקה, לכן מאד חשוב לוודא מי המכון, מה הסמכתו והכשרתו ומה נסיונה של הקוסמטיקאית המבצעת את הטיפול.

 

הרעיון העומד מאחורי טיפול בקור, הוא כשמו, החדרת קור באמצעים אלקטרוניים היישר אל הפנים ואז, כשעור הפנים מקורר היטב מוחדרים תכשירי לחות ומינרלים בריכוז גבוה שתפקידם לרענן את העור מבפנים,בעזרת גולה קרה זאת ניתן להגיע לעומקים הנדרשים כדי לחולל את השינוי מבפנים, סייע בשיקום העור והתחדשותו, לזרז את תהליך חידוש תאי העור וצמיחתם באופן נקי מכתמים וצלקות, רענן וזוהר.

 

עם טיפול בקור משיגים תוצאות

 

קור גורם לתאי העור להתכווץ ולהתרחב. לכן החדרת הקור נעשית בקלות וללא כאבים. חומרי הלחות המוחדרים באמצעות המחט הם מזינים ומסייעים לניקוי והבראת העור. בנוסף תצאו מכל טיפול במכון מציידים בטיפים ועצות מועילות כיצד לשמור על העור ולשמר את התוצאות היפות שהטיפול בקור גרם לעורכם. תגלו כי עם הפחתת הלחצים ומתן זמן לעצמכם להירגע, להאט את הקצב ולנשום עמוק, ההתפרצויות לא יהיו כה חזקות. תזונה מאוזנת ובריאה תורמת אף היא ואם אתם אלרגיים למשהו, זה הזמן לברר מה הוא הגורם האלרגני. מול גנטיקה אין מה לעשות אולם כאמור, טיפול באמצעות קור יפחית את הסימנים, יבריא את העור המוכתם וישפר את איכות חייכם ללא הכר.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב