דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקרוניס מכריזה על פתרונות לגישה מאובטחת מניידים, שיתוף קבצים ארגוני וסנכרון במכשירים ניידים 

מאת    [ 22/04/2013 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2002 פעמים ]

אקרוניס, המתמחה בפתרונות הגנה וגיבוי נתונים ומיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, השיקה שני פתרונות לניידות ארגונית: mobilEcho ו- activEcho, שנועדו לפתור בעיות ניהול קבצים ניידים, סינכרון קבצים ארגוני ושיתוף (EFSS) מידע, ומאפשרים יעילות ושיתופיות עבור עובדים ניידים. שתי הכרזות אלו נובעות מן הצמיחה העצומה באימוץ מכשירים פרטיים, התקנים ניידים ותוכניות BYOD (Bring your own device) בארגונים, היוצרת איומים רציניים על אבטחת מידע ואתגרי עמידה ברגולציה עבור חטיבות IT.

mobilEcho הוא פתרון ניהול מאובטח של קבצים עבור עובדים ניידים. הוא מאפשר לחטיבות IT לספק גישה מאובטחת ומנוהלת לקבצים ארגוניים עבור משתמשי התקנים ניידים, בהתבסס על מדיניות קיימת של גישה ואבטחת מידע .

activeEcho הוא פתרון לשיתוף מאובטח של קבצים בארגון. הוא מספק חלופה לשירותים חינמיים לשיתוף קבצים, בכך שהוא מספק ל- IT אבטחה ובקרה על שיתוף קבצים פנים ארגוני  וכן עם גורמים חיצוניים.

פתרונות אלו ופתרונות נוספים של אקרוניס יוצגו בכנס שעורכות אקרוניס ומטריקס בנושא גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית בסביבות פיזיות, וירטואליות, מובייל והענן בו יוצגו האתגרים ופתרונות חדשניים בתחום זה.זהו מפגש ראשון בסדרת מפגשים שיערכו מטריקס ואקרוניס בישראל. המפגש ייערך ביום ה', 2 במאי 2013, בבית מטריקס, אבא אבן 3, הרצליה פיתוח.

לפי דוח של גרטנר 'סקירת שוק סינכרון ושיתוף קבצים בארגון ', אשר פורסם בפברואר 2013, ארגונים חייבים להפעיל שירותי EFSS (Enterprise file synchronization and sharing) כדי לאבטח נכסי מידע ארגוניים. חוסר הצלחה באספקה של יכולות אלה יעמיד את המידע בסכנת דליפה מצד משתמשים המעבירים אותו בסביבות ענן שאינן נמצאות בשליטה.

ללא ניהול של  קבצים ניידים ואסטרטגיית EFSS פעילה, עובדים יכולים לשתף מסמכים ארגוניים עם גורמים חיצוניים, או לאחסן מסמכים במחשב האישי ובמכשירים אישיים אחרים, הרחק מחוץ לשליטה של ה- IT. לכן, ארגוני IT מחפשים אחר פתרונות ניהול קבצים ניידים ויכולות EFSS אשר מגבירים את יעילות העבודה ואת השיתופיות, תוך מזעור סיכוני אבטחת מידע.

מוניקה באסו וג'פרי מן, סגני נשיא מחקר בגרטנר, כותבי הדוח, אמרו כי : "סנכרון קבצים ושיתוף הם יכולות קריטיות עבור עובדים ניידים שהארגונים שלהם מפעילים יוזמות ניידות מתמשכות עם טאבלטים ותוכניות BYOD. אנו מצפים כי ארגוני IT יעמדו בפני ביקוש גובר ליכולות אלה, עם דרישה למיקוד גדול יותר באבטחת מידע ועמידה ברגולציה במיוחד עבור ארגונים בעלי מודעות גבוהה לאבטחת מידע".

אודי טבוך, מנהל מוצר אקרוניס בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר: "חברות עומדות בפני אתגר גדול של ניהול המידע שלהן מחוץ לגבולות התשתית הארגונית. כשיותר ויותר אנשים משתמשים בטאבלטים וסמארטפונים בארגון, ישנו גידול מהיר בשיתוף לא מאובטח של קבצים ונתונים, והדבר משאיר הרבה ארגונים חשופים. זו פצצת זמן הממתינה לפיצוץ".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב