דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להקל על כאב גב תחתון 

מאת    [ 18/04/2013 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2360 פעמים ]

90% מהמבוגרים יחוו במהלך חייהם כאבי גב. "כאשר יופיע הכאב, הייתי עושה כל דבר כדי להיפטר ממנו. כאשר יש לך כאב  גב הכל משתנה, אתה קם מהמיטה בצורה שונה, אתה מרגיש מגוחך בעת הניסיון למשוך את החולצה מעל ראשך, אתה לא עומד בנוח, הישיבה לא נוחה - אתה פשוט רוצה שהכאב ייעלם ולקבל את החיים הרגילים שלך בחזרה".

עמוד השדרה שלך הוא כמו התומך העיקרי לגוף שלך, המקור המשותף של כאבי גב תחתון הוא שרירי ליבה חלשים, שאינם מצליחים לספק תמיכה הולמת עבור הדיסקים והחוליות שבונים את המפרקים בגב התחתון שלנו. שלב את זה עם יציבה לקויה וכוחות דחיסה של משקל הגוף , כוח הכבידה וכאבי הגב שלך, הופכים להיות יותר משאלה של "מתי" ולא "אם". הכאב יגיע תמיד ברגע שאינך מצפה לו.

ככל שנדון ב "איך", הבה נזכור את ה "למה". שרירי בטן וגב חלשים גורמים למצב של יציבה לא נכונה שהיא זו אשר פועלת נגד כח הכבידה.  משקל הגוף וכוח הכבידה הפועלים על עמוד השדרה,  גורמים לדחיסת  הדיסקים שנמצאים בין החוליות ןתפקידם לפעול כבולמי הזעזועים של עמוד השדרה שלנו. דחיסה של הדיסקים גורמת להם למנוע  את הגעתם של חומרי המזון והנוזלים, וכתוצאה מכך נגרמת ירידה בגמישות, ירידה בתמיכה בעומסים על עמוד השדרה וסיכוי מוגבר לפציעות כמו פריצת דיסקים, , בלט דיסק או חולשה בשרירים.

שיטת ההיפוך היא החבילה היעילה כשמנסים למקד את הסיבה לכאב בגב התחתון וחיזוק השרירים שלך לשיפור ליבת היציבה. היפוך על מיטת  ההיפוך מבטל את הלחץ המופעל על עמוד השדרה ועל נושאי משקל אחרים כמו חוליות ודיסקים. על ידי היפוך מופחת העומס  הנגרם על ידי משקל גוף וכוח הכבידה. להיות הפוך רותם את אותם עומסי דחיסה ומשתמש בהם לטובתך כדי לשחרר לחץ הגוף שלך, ומאפשר לשרירים חלשים ועייפים להירגע ולדיסקים שלך להתרענן. היפוך על בסיס קבוע יכול להיות  אמצעי טיפולי להקלה על התכווצויות שרירים בגב, מתיחה והארכת השרירים של הגב והירכיים ,ליישר את עמוד השדרה ומעניק אופטימיזציה לבריאות הדיסק.

חשוב לזכור כי כאב גב כאשר הוא מופיע, עליך להמשיך לשמור על שגרת ההיפוך שלך כדי לסייע לשמור את הכאב בעצימות נמוכה כדי להעלים אותו כליל . אחרי ייצוב המצב, קח את שגרת ההיפוך שלך לרמה הבאה: התחלה של משטר כושר בו תחזק ותפתח את ליבת  החוזק תוך התמקדות בעיקר בגב ובשרירי הבטן. כך תקדם יציבה טובה יותר ותספק תמיכה לעמוד שדרה חזק  יותר. ניתן לעשות תרגילים אלו כל יום על המכשיר שלך. היפוך ותרגילים  כמו כפיפות בטן, וסקוואט יאפשרו לך לבצע תרגילי ליבה חשובים אלה עם הפחתת עומסים על עמוד השדרה והמפרקים שלך. משתמשים רבים  מדווחים על שיפור מהיר בעוצמת הכאבים, התרגילים נעשים אפקטיבים יותר, ונהנים משרירים חזקים ובריאים יותר שעוזרים לתמיכה של עמוד השדרה וכך עוזרים למנוע הופעה עתידית של כאבי גב. 

עמוס אפרתי


גב BACK 


www.gavback.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב