דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון החלפת מסך מגע לאייפד 

מאת    [ 17/04/2013 ]

מילים במאמר: 876   [ נצפה 4131 פעמים ]

איך להחליף את מסך המגע של האייפד iPad שלך
שבירת המסך של iPad שלך לא יכולה לעצור אותו מהעבודה, אבל יכול לעשות את זה קשה ולא בטוח לשימוש. הנה מדריך צעד אחר צעד כדי לתקן את מסך מגע שבור של 2 iPad או iPad 3.

אם שברת את מסך המגע של ה אייפד iPad שלך, או שאתה יכול לחיות עם זה, לקנות אחד חדש, או לתקן את זה.
עבור אלו עם אחריות Apple  או אחריות אחרת שמכסה ניזק תאונתי, הבחירה היא ברורה. תתקן את המכשיר או תחליף אותו. אם האייפד שלך הוא לא במסגרת אחריות, אתה לא רוצה לקנות אחד חדש, ואתה מוכן להתמודד עם אתגר, תקבל סיפוק לעשות זאת בעצמך, הנה מדריך להחלפת הפנל הקדמי.
לפני שתתחיל
לפנ שתתמודד עם תיקון זה, אני ממליץ לך לצפות בוידאו שלי על מה כדי לדעת לפני שתנסה לתקן את האיפד. זה יעזור לך להחליט אם אתה יכול להתמודד עם זה בעצמך או לקחת את תיקון האייפד שלך לחנות.
לידיעתך , על ידי ביצוע ההוראות בסרטון הזה, אתה עושה זאת על אחריותך בלבד. 
חלקים וכלים שצריך להחלפה
לפני שאתה מתחיל, אתה צריך לקבל את חלקי חילוף הדרושים וכלים. לתיקון זה, אנחנו רק מחליפים את מסך המגע - לא ה-LCD. אנחנו נעשה שימוש חוזר שלכפתור הבית וסוגר מצלמה מהלוח הישן, כמו שהם לא ניזוקו.
אתה יכול לקנות מסך באינטרנט להחלפה באתר המסכים של ישראל(קישור בסוף הכתבה). תהיה בטוח שאתה קונה את הדגם הנכון עבור iPad שלך. ותלוי איפה אתה קונה את הלוח, זה יכול להגיע עם רצועות דביקות חתוכות מראש. אם לא, תצטרך לקנות אותם או לחתוך רצועות משלך מדבק דו צדדי.
באשר לכלים, תצטרך מייבש שיער או אקדח חום, כמה להבי מתכת דקים, כמה כרטיסי פלסטיק, מפרט גיטרה, או כלים פתיחת מארז פלסטיק, ו מברג פיליפס. שוב, אתה יכול להזמין את אלה באינטרנט, אם אתה לא צריך אותם.
לבסוף, אני משתמש באייפד 2 במאמר זה. אבל יכולים לשמש גם את אותם צעדים בסיסיים כדי להחליף את הפנל הקדמי בiPad 3.
1. לגבות את הנתונים שלך
רק למקרה שמשהו ישתבש במהלך התיקון, אתה צריך לגבות את כל הנתונים של iPad באמצעות iCloud או iTunes.
2. הסר את המסך השבור
עם הנתונים שלך בטוחים, יש לחמם קצוות של מסך המגע עם מייבש השיער או אקדח חום. זה משחרר את הדבק שמחזיק את לוח המתכת למסך של האייפד. יש לחמם אזור קטן עד שאתה יכול בקלות להכניס כלי דק שבין המסך והגוף. הוצא בעדינות את שברי הזכוכית. אם המסך לא יוצא משם בקלות מהמקרה, יש לשמור על חימום האזור. כמו כן, לדאוג שלא להכניס את הכלי עמוק מדי לתוך האייפד זה יכול לגרום נזק לרכיבים הפנימיים LCD ואחרים.

לאחר שיצרת פער קטן באזור אחד, תעבוד  מסביב לקצה של המכשיר - חמם ותמשיך להפריד תוך כדי. אתה צריך להפריד (עם כרטיס פלסטיק או מפרט גיטרה) בסנקודות שונות, כדי למנוע את מהמסך  והגוף מלהידבק שוב ביחד.
בנוסף, עליך להיות זהיר מאוד בעת עבודה מהימין לכפתור הבית. אנטנת Wi-Fi מצורפת לפנל כאן, ותצטרך לחטט בעדינות כדי לשחרר ללא פגיעה בו.
תהיה זהיר מעבר לפינה השמאלית התחתונה של החלונית. כבל digitizer של הפנל נמצא כאן, ואתה לא רוצה לפגוע בכל הרכיבים הפנימיים האחרים בכשאתה מנסה לשחרר את המסך.
לאחר שהפרדת את הפנל לחלוטין מהגוף, יש לנתק אותו מלוח המערכת העיקרי של האייפד. למרבה הצער, המחבר ממוקם מתחת למסך. אז, יש להסיר את ארבעת ברגי פיליפס של התצוגה ולהרים אותו מהגוף - תמחזיק אותו לאורך הקצה הימני ותקפל מעליו לאורך הקצה השמאלי.

לאחר מכן נתק את מחבר LCD מהלוח הראשי ותשים את התצוגה במקום בטוחה.
כעת ניתן לנתק את הלוח השבור. ראשית, יש להפוך בזהירות את שתי ידיות הנעילה במחבר כבל digitizer. בזמן שאתה מנסה להסיר את כבל הסרט מהמחבר, אתה גם צריך בעדינות לקלף אותו מהלוח הראשי של מתכת המיגון.

3. הסר את כפתור הבית ומגן המצלמה
עם הפנל השבור מנותק לחלוטין, אתה יכול להסיר את כפתור הבית עם מברג פיליפס. לאחר מכן תחמם באמצעות מייבש השיער שוב, ולהסיר את המסגרת וכפתור. כמו כן, לחמם את מגן מתכת המצלמה ולשחרר אותו בסכין דק.

4. התקן את כפתור הבית ומגן המצלמה על הפנל הקדמי החדש
יש להשתמש ברצועות דביקות מראש או סרק דו צדדי, להדביק את מגן המצלמה לפנל החדש. לעשות את אותו הדבר לכפתור הבית והכפתור הסוגר. 
5. התקן את הפנל הקדמי החדש
לפני חיבור מחדש את הלוח, אתה צריך להסיר את כל חתיכות זכוכית השבורים או דבק שעדיין תקועים בגוף המתכת.
עם הגוף חמוחכן, חבר מחדש כבל digitizer של הפנל החדש למחבר הלוח הראשי ותסגור  את ידיות הנעילה. חבר מחדש את ה-LCD ולתאבטח אותו למסגרת עם הברגים שלו. סוגרים את המכסה הקדמי למקום, יש להיות זהיר מאוד שלא לפגוע בכבלים שלה.
בשלב זה, אנחנו רק בודקים התאמה והפונקציונליות של הלוח, ולכן אנחנו עדיין לא שמים את הרצועות הדביקות. הפעל את האייפד ותבדוק שהכל עובד. אם כן, כבה את היחידה, הרם את מסך המגע  ותשים את הרצועות הדביקות.
לפני שיסגור את הלוח בפעם האחרונה, לבדוק את ה-LCD והמסך מגע לאבק בזהירות. אם אתה רואה אבק,יש בעדינות להסיר אותו באמצעות מטלית מיקרופייבר או נשיפה של אוויר. הימנע מלגעת בחלק הפנימי של אזור התצוגה של הפנל או LCD עם האצבעות או כל דבר אחר שעלול לפגוע במסך . ברגע שאתה בטוח ששני המשטחים נקיים, יש לסגור חזרה את מסך המגע, יש ללחוץ בחוזקה אבל בעדינות לאורך שוליים. לאחר הסרת הסרט המגן של מסך המגע(אם יש לו אחת), התיקון שלך הוא הושלם.

זהו תיקון קשה. אבל כאשר נעשה בהצלחה, זה יכול להפיח חיים חדשים באייפד שבור.

ודים ברוק, אתר המסכים של ישראל כל סוגי המסכים לכל סוגי הניידים  http://masahim.co.il 077-220-1167




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב