דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע אודות טבעות אירוסין 

מאת    [ 07/04/2013 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1914 פעמים ]

 

 

 

אז מהן בעצם טבעות האירוסין? ובכן, טבעות למטרת אירוסין הן טבעות שמייצגות את אחד הטקסים המרגשים והיפים ביותר בין גבר לאישה – נישואין. כאשר גבר רוכש עבור בת זוגתו טבעת למטרת אירוסין הוא בעצם מחליט שהוא רוצה לחיות עמה את חייו ורוצה להקים עמה משפחה. בשל סיבות אלה וסיבות נוספות הצעת הנישואין היא הצעה מרגשת אך עם זאת מלחיצה מאוד.

כיצד לבחור טבעת אירוסין

אחת הבעיות המרכזיות שיש לגברים רבים כשהם מחפשים אחר טבעת למטרת אירוסין היא העובדה שאינם מבינים בנושא לצד זה שאינם יודעים מהי העדפה של בת הזוג שלהם. השאלה שצריכה להנחות את בן הזוג בעודו מגיע לבחור לבת זוגתו טבעת אירוסין מקסימה היא שאלה מאוד פשוטה: מה בת הזוג בכלל אוהבת?

אז יכול להיות שאתה תראה טבעות אירוסין עדינות ואילו בת הזוג בכלל אוהבת סגנון מעט יותר גס ובשל כך, ההפתעה לא תצא על הצד הטוב ביותר. בדיוק בשל כך אתה, בן הזוג, צריך לשאול את עצמך – האם בת הזוג נוטה לענוד תכשיטים מוחצנים או קלאסיים ופשוטים יותר? שאלה נוספת שצריכה להנחות אותך הוא צבע של התכשיט, כלומר, תכשיטים בצבע זהב לבן, זהב צהוב או פלטינה. שאלה נוספת וקריטית לא פחות מהקודמות הוא המבנה של הטבעת (עבה או דקה).

יהלומים – אהבתן הנצחית של המין הנשי

אחד הדברים החשובים ביותר לכל אישה בטבעת אירוסין הוא היהלום. אז נכון, ניתן למצוא נשים שלא מתחברות ליהלומים ודווקא יעדיפו אבני חן כאלו ואחרות אך כמעט רוב הנשים כן מעדיפות יהלומים ולכן יש לדעת מספר פרטים לפני שיוצאים לרכוש טבעת עם יהלום. קודם כל רצוי לדעת שבחירת היהלום מורכבת ממספר קריטריונים: צבע היהלום (הכוונה היא לגוון), ניקיון, משקל וכן גם חיתוך.

חיתוך הוא, לדעת רבים, הקריטריון החשוב ביותר והוא מתייחס בצורה ישירה לאיכות הליטוש. על ידי ליטוש מדויק היהלום יוכל להחזיר אור בצורה הטובה ואופטימלית ביותר. איכות הליטוש נקבעת על פי הקריטריונים הבאים: גימור, פרופורציות וכן גם סימטריה. הקריטריון הבא ניקיון – חשוב להבין ככלל שככול שיהלום הוא יותר נקי מפגמים הוא יעלה הרבה יותר, כל פגם ולו הקטן ביותר (בין אם מדובר על עכירות ובין אם מדובר על סדק) ישפיע על מראה היהלום ועל מחירו.

קריטריון נוסף הוא הצבע ולפי מומחים – חוסר בצבע. אם מדובר על יהלומים צלולים מאוד כמובן שהמחיר יהיה בהתאם. צבעים של יהלומים מדורגים על פי אותיות מ-D  עד F. הקריטריון האחרון והמוכר ביותר על ידי רבים הוא הקארט – אם משקל היהלום גדול יותר, הרי שהמחיר יהיה בהתאם לכך וההפך. חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע טרם הרכישה וזה בכדי להיות בטוחים שהרכישה אכן מוצלחת ולא פחות חשוב מכך – הוגנת.

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב