דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל: הלשכה במגמת חדשנות - מקדמת תכנית אסטרטגית חדשה ומשנה את שמה 

מאת    [ 14/03/2013 ]

מילים במאמר: 615   [ נצפה 1619 פעמים ]

לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל, משנה את שמה ל'לשכת מנתחי מערכות ומקצועני טכנולוגיות המידע והתקשוב בישראל", ומציגה תכנית אסטרטגית חדשה המבטאת את רוח החדשנות שלה. כך אמר שי קוקוי , יו"ר הלשכה, בפתיחת הכנס השנתי של הלשכה, שהתקיים בהשתתפות מאות אנשי מקצוע במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה.

 

שי קוקוי אמר כי במסגרת התוכנית האסטרטגית החדשה שלה, הלשכה

תהפוך לאיגוד בכירי טכנולוגיות המידע והתקשוב – קהילייה מקצועית שתקדם את הסטטוס המקצועי של חבריה ושל התעשייה.

"אנו נקדם את המודעות לחשיבות הטכנולוגיה העילית, לכלכלת ישראל, נפעל לקידום אישי ומקצועי של חברי הלשכה, ונפתח בהדרגה את הלשכה בפני כל מקצועני טכנולוגיות המידע והתקשוב בישראל", אמר קוקוי.

יו"ר הלשכה דיבר על הרחבת הפעילות המקצועית של הלשכה, ופיתוח שיתופי פעולה עם חברות IT  ותקשוב, גופי אקדמיה, מגזר הביטחון, והרחבת הפעילות במישור הציבורי-לאומי.

 

ד"ר יוסי בולס, יו"ר המועצה הציבורית של הלשכה, ציין בדבריו כי גם המועצה הציבורית עוסקת בהגדרת מטרות ומימושן במסגרת האסטרטגיה החדשה.

 

זוהר זיסאפל יו"ר קבוצת רד, אמר כי המשמעות של חדשנות היא לעשות משהו אחר ושונה,  בתחום חדש, שבסופו של דבר ישנה את העולם, והביא שורת דוגמאות של  חדשנים לאורך ההיסטוריה, שהובילו שינוי.

זיסאפל סיכם ואמר כי כדי להצליח בחדשנות דרושים רעיון חדש, עבודת צוות, לא להיות קטנוני, התמדה, משקיע טוב, עבודה שקשה, אמונה, גיוס מנהלים טובים, שיווק שיווק שיווק, אסור להעתיק אבל צריך ללמוד ממתחרים.

 

נשיא הכנס פרופ' איזי בורוביץ, מבכירי אנשי האקדמיה בארץ בתחום מדעי הניהול ומערכות מידע וכיום דיקן הפקולטה לניהול וכלכלה במכללה האקדמית ת"א יפו, האיש שבמשך  שנים רבות היה מנכ"ל ארקיע ואחר כך יו"ר אל-על, אמר כי  תעשיית התעופה היא היחידה שהושפעה בכיוונה והתפתחותה מתעשיית טכנולוגיית המידע; בעוד סיני ברקת – סמנכ"ל אזורי ומנכ"ל אינטל סמיקונדקטור, הרצה על עיצוב העתיד וממשקי המשתמש של מחר.

 

בהמשך התקיימה שורה של מסלולים מקבילים: מסלול מחשוב ענן, מסלול מובייל, ומסלול מידע כמנוף עסקי.

 

במליאת אחרי הצהרים ריתקו את הקהל אל"מ (מיל.) נתן ברק, מנכ"ל חברת mPrest, מפתחת מערכת השו"ב של "כיפת ברזל",  שהמחיש יישום צבאי-בטחוני של חדשנות טכנולוגית; ונחמיה שטרסלר מהעיתון TheMarker והפרשן הכלכלי של חדשות ערוץ 2, שהציג את המדיניות הכלכלית-חברתית של ישראל 2013, מגמותיה, מאפייניה והשלכותיה.

 

הכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל, הסתיים בטקס חלוקת פרסי הלשכה.

תא"ל אילה חכים, מפקדת לוט"ם, קיבלה את פרס מנהל מערכות מידע המצטיין של השנה.

תא"ל חכים אמרה כי במשך כמעט 35 שנה היא הייתה חלק מבניית ההיי-טק של צה"ל, הודתה ללשכת מנתחי מערכות על שבחרה להעניק לה את הפרס, וציינה  כי היא  לא מקבלת את הפרס לבדה, "אלא יחד עם האנשים הרבים שלבשו מדים ופיתחו את ההיי-טק של מדינת ישראל".

 

אותות הוקרה לראשוניות הוענקו לחלוצים בתחום האינטרנט בישראל: רות אלון אשר ייסדה את חברת נטוויז'ן, נמרוד שוורץ – מראשוני נטוויז'ן, דודי גולדמן – שקידם את נושא האינטרנט בעיתונות, עו"ד חיים רביה – שהתמחה בתחום משפט האינטרנט, ד"ר אילון גנור – חלוץ האינטרנט הטלפוני עם חברת ווקלטק, ודורון שקמוני – ממובילי הרשת הבין-אוניברסיטאית הישראלית וממקימי איגוד האינטרנט הישראלי.

 

פרס ראשון לפרויקט מצטיין הוענק ל"מתווה" – מערכת מבוססת אינטרנט לתכנון, טיפול והערכה של משרד הרווחה,  פרס שני הוענק לאינטל, עבור פרויקט הקמת מערכת רכש גלובלית ב- 60 מדינות.

בפרס שלישי זכה משרד התחבורה עבור הקמת אתר לשיפור חווית הנהיגה; ופרס שלישי נוסף הוענק לשירותי בריאות כללית עבור פרויקט תיק רפואי אחיד בבתי החולים של הכללית.

הוענקו גם שני ציונים לשבח לפרויקטים מצטיינים. במקום הראשון צל"ש לפרויקט "מבט ממוקד" בחברת החשמל – תמונה על ביצועי הארגון למנהלים; ובמקום השני

צל"ש למערכת "מעין – מערכת עולים ידידותית נגישה", של המשרד לקליטת עלייה.

 

במקום הראשון כמנתח מערכת מצטיין, זכתה דקלה גדעון ממשרד הרווחה והשירותים החברתיים, ובמקום השני, רימונה עמר מבנק לאומי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב