דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ICG האמריקנית הגדילה חלקה בסטארט-אפ SeaPass (סיפאס) לפי שווי של 100 מיליון דולר 

מאת    [ 12/03/2013 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 1755 פעמים ]

קבוצת ICG  מארה"ב (INASDAQ: ICGE) הודיעה כי הגדילה את אחזקותיה בחברת SeaPass Solutions מ- 38% ל- 53%, בעקבות רכישת מניות מחלק מקרנות הון הסיכון שהשקיעו בעבר בחברה, תמורת 13 מיליון דולר- עסקה המשקפת שווי חברה של 100 מיליון  דולר.

 

SeaPass היא חברת סטארט-אפ, שהוקמה בשנת 2000 ע"י אריק גבירצמן – מנכ"ל, וארי כץ – נשיא.

פעילותה העסקית של SeaPass מתבצעת מארה"ב, ויש לה מרכז פיתוח בתל-אביב המעסיק 60 אנשי פיתוח.

 

SeaPass היא ספקית מובילה של פתרונות להפצת מוצרי ביטוח מבוססי-אינטרנט לתחום הנכסים ונזיקין (P&C). החברה מספקת פלטפורמה שמאפשרת לשותפיה בתעשיית הביטוח לשרת את כל צרכי הביטוח של לקוחותיהם, פרטיים ועסקיים כאחד, תוך הגדלת נתח שוק, שימור לקוחות והגדלת ההכנסות מלקוח.

 

SeaPass מספקת גישה להצעות מחיר מידיות, וייעוץ מומחים העוזר ללקוחות לבחור את המוצר הביטוחי שעונה טוב ביותר לצרכיהם.

 

בשימוש בטכנולוגיה בתצורת-SaaS (תוכנה כשירות) המוכחת שלה, SeaPass אוספת באופן אלקטרוני את המידע החיתומי הדרוש לספקי ביטוח מובילים וזאת מבלי שהמשתמש זקוק לידע ביטוחי, ומאפשרת ללקוחות לקבל הצעות במקוון בתוך דקות.

 

ל- SeaPass יש קשרים עסקיים חזקים  עם שותפים מהמובילים בשוק הביטוח הגלובלי כמו CNA, Liberty Mutual, AIG, Zurich, Chubb, Progressive, Tower, Hanover, Aon, Willis, Hiscox, והחברה משרתת עשרות אלפי לקוחות.

 

עם פרמיות של כ- 1.4 מיליארד דולר הזורמות דרך הפלטפורמה שלה בשנה, והזדמנות שוק עצומה לפניה, SeaPass ממוצבת היטב לגידול משמעותי גם-ב 2013.

 

"עם מודל הכנסות חוזרות, פלטפורמה חדשנית מבוססת-SaaS, צוות ניהולי חזק וקשרים עמוקים עם לקוחות, SeaPass ביססה מעמד חשוב ורב ערך בשוק", אמר וולטר באקלי, מנכ"ל .ICG  "בהתאמה עם היעד האסטרטגי של ICG  לבעלות גדולה יותר בחברות הטובות ביותר בפורטפוליו שלנו, אנו שמחים להגדיל את הנתח שלנו ב- SeaPass, ומאמינים כי הערך שהיא מקנה ללקוחותיה, ופוטנציאל הגידול יביאו ערך משמעותי לבעלי המניות".

 

"כוותיק בתעשייה, קל לי להעריך את שילוב היתרונות הייחודי והיעילות אותם מספקת SeaPass ללקוחותיה", אמר דין אוהייר, יו"ר מועצת המנהלים של SeaPass, לשעבר יו"ר ומנכ"ל של Chubb Corporation. "אני מאמין כי SeaPass יכולה לשנות את מגרש המשחקים בתעשיית הביטוח, ועם שוק יעד של כ- 250 מיליארד דולר בפרמיות שנתיות בארה"ב לבדה, יש לה את הפוטנציאל לממש גידול משמעותי".

 

"SeaPass ממוצבת היטב להמשיך לסייע לתעשיית הביטוח וללקוחותיה להשתמש בטכנולוגיה להשגת תוצאות טובות יותר", אמר אריק גבירצמן, מייסד-משותף ומנכ"ל SeaPass. "עסקה זאת מבטאת הצבעת אמון חזקה בחברה ובצוות שלנו. ICG  הנה שותפה רבת ערך, ושותפה לחזון ארוך הטווח שלנו לצמיחה וליכולת של SeaPass לעזור לשנות את התעשייה שלנו. אנו נרגשים להיות חברה של ICG".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אודות ICG

ICG  הנה ספקית מובילה בתחום פתרונות תוכנה מבוססות ענן המספקת פתרונות לתחום הרכש, ניהול, ציות  (compliance)וביטוח. פלטפורמות התוכנה של ICG  ממכנות תהליכים בתעשייה שונות המקדמים צמיחה, חסכון בעלויות, וציות עבור לקוחותיה.

מטה ICG  שוכן ברנדור, פנסילבניה, והחברה מעסיקה יותר מ- 1,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף: www.icg.com

 

אודות SeaPass

Seapass Solutions הוקמה בשנת 2000 והמטה שלה שוכן בעיר ניו יורק בארה"ב. החברה מספקת פורטלים לצרכנים וסוכנים, מערכות דירוג השוואתיות, כמו גם פלטפורמות הפצה עבור כל הסוגים של ביטוח נכסים ונזיקין. SeaPass  מציעה פתרונות המאפשרים לחברות ביטוח, סוכנים, ברוקרים, סיטונאים וצרכנים, להתחבר, לתקשר ולנהל טוב יותר את עסקיהם.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב