דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ווינד ריבר מכריזה על טכנולוגיה להאצת העברת נתונים וניתוח תעבורה בזמן אמת, עבור רשתות חכמות 

מאת    [ 12/03/2013 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 1533 פעמים ]

הטכנולוגיה החדשנית נמצאת בהליך רישום פטנט ויכולה לספק באופן מיידי שיפור של עד 300% בנפחי העבודה

ווינד ריבר, ספקית מובילה של תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הציגה טכנולוגיה חדשה להאצת תהליך העברת נתונים (Packet acceleration). הטכנולוגיה החדשנית נמצאת בהליך רישום פטנט. המנוע החדש הפועל ב- Data Plane שובץ בפלטפורמת ה- IntelligentNetworks   של החברה ומאפשר ניתוח של תהליך זרימת התעבורה ברשת. תוספת זו הופכת את ה- IntelligentNetworks לפלטפורמת התוכנה האידיאלית לתכנון יישומים ניידים בדור הרביעי (4G/LTE), פתרונות פיירוול וציוד הדורש ניתוח נתונים בהיקפים רחבים. זאת אל מול הגל הקרב של רשתות חכמות.

 

ה- Intelligent Socket Layer, טכנולוגיית האצת הנתונים של ווינד ריבר, אשר התווספה אל מנוע האצת היישומים של החברה, מסייעת בתרחישים הדורשים טיפול בעומסים גבוהים של תעבורה או בביצוע פעולות ניטור ואנליזה. הטכנולוגיה מגבירה את הביצועים באופן מיידי ובצורה ניכרת,  ללא צורך בפעילות הנדסית נוספת. הטכנולוגיה, הנמצאת בתהליך אישור פטנט מאפשרת לנתב את התעבורה לאפיקים מהירים יותר ללא צורך לבצע שינויים באפליקציות קיימות. בהשוואה למערך הרשת הבסיסי של לינוקס, ה- Intelligent Socket Layer יכול לספק באופן מיידי שיפור של עד 300% בנפחי העבודה.

 

מנוע ה- FlowAnalysis של ווינד ריבר הוא מערך של ספריות תוכנה וכלים המספקים שקיפות של זרימת התעבורה בשכבות 4-7, כולל סיווג בזמן אמת של נתונים וזיהוי פרוטוקולים ואפליקציות. על ידי סיווג התעבורה על פי אפיקים שונים, הלקוחות יכולים לזהות ולהבין בצורה טובה יותר את אספקת המטה-דאטה כגון סוג הקובץ שירד או האם הנתונים הם חלק מדואר אלקטרוני או טקסט. חברות יכולות להשתמש בשקיפות זו כדי לאמץ תובנות ברמת יישומים אל תוך הפתרונות שלהם, ולנהל בצורה טובה יותר את רוחב הפס, להאיץ תעבורה ואף להגן מפני נתונים זדוניים.

 

מנוע ה- Flow Analysis של ווינד ריבר משתלב במנוע האצת האפליקציות ומנוע בחינת התוכן, ויוצר פתרון משולב ועתיר ביצועים לבחינת נתונים עמוקה. ה- IntelligentNetworkPlatform מותאמת בצורה מלאה לארכיטקטורה של אינטל, כולל הפלטפורמה העדכנית של אינטל לתשתית תקשורת, והיא משלבת את ה- Data Plane Developer Kit (Intel DPDK).

 

"בהינתן הצמיחה הגוברת בתעבורה, התעשייה צמאה לציוד רשתות המספק ביצועים גדולים יותר, יכולת הרחבה וחוכמה. עם שקיפות עמוקה של הרשת וחוכמה, לקוחות יכולים לספק שירות באיכות גבוהה על בסיס ניתוח וניהול טובים יותר של התעבורה", אמר פול סנסישין, מנהל בכיר , פלטפורמות תקשורת, ווינד ריבר. "עם פריצת הדרך של מנוע התוכנה החדש שלנו וטכנולוגית ההאצה, ווינד ריבר ממשיכה לענות על אתגרים משתנים של השוק ומסייעת ללקוחות לבנות רשתות חכמות להווה ולעתיד".

 

"זהו בהחלט צעד משמעותי באספקה של פתרון עיבוד נתונים רחב ועדיין בעל ביצועים גבוהים, בזמן בו נוצרים מצבים חדשים הדורשים יותר מתמיד בחינת עומק של הנתונים", אמר קיט דספיין, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת פלטפורמות ב- Radisys. "באמצעות הטמעה של פלטפורמת הרשת החכמה של ווינד ריבר עם RadisysATCA ופלטפורמות חומרת הרשת, TrilliumSoftwatre ושירותים מקצועיים, הצלחנו להפחית בצורה משמעותית את זמן ההגעה לשוק ואת הסיכון עבור לקוחות הטלקום שלנו, תוך אספקה של פתרונות רשת חכמים מובילים בשוק."

 

ה- Intelligent Network Platform של ווינד ריבר, אשר הושקה בשנת 2012, מורכבת מ- Control and data plane, ומנועי תוכנה המספקים יכולות כגון האצת נתונים ובחינה עמוקה של נתונים. פלטפורמת התוכנה, אשר מוגדרת עם ווינד ריבר לינוקס ומערך מקיף של כלי פיתוח, יכולה גם לתמוך בשילובים שונים של רכיבים, כולל הפצות אלטרנטיביות של לינוקס.

 

אודות ווינד ריבר

ווינד ריבר, חברה בת בבעלות מלאה של תאגיד אינטל (NASDAQ:INTC), היא מובילה עולמית בתוכנה למערכות משובצות וניידות. ווינד ריבר הייתה חלוצת המחשוב המשובץ במכשירים מאז 1981 והטכנולוגיה שלה נמצאת ביותר ממליארד מוצרים. המשרדים הראשיים של ווינד ריבר ממוקמים באלמדה, קליפורניה, עם משרדים ביותר מ- 20 מדינות. למידע נוסף, בקרו את ווינדר ריבר ב - www.windriver.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב