דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלל ביטוח יישמה פתרון הפרדה וירטואלית של חברת Trustware לאבטחת הגלישה באינטרנט של כ-4,000 עובדיה 

מאת    [ 04/03/2013 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 1782 פעמים ]

כלל ביטוח ביצעה פרויקט ליישום פתרון אבטחת מידע של חברת Trustware הישראלית, המבצע הפרדה וירטואלית בין החלקים הבטוחים במחשבי המשתמשים, בהם נמצאים הקבצים והיישומים הרגישים, לבין החלקים הפתוחים לאינטרנט. פתרון Trustware יאפשר ל- 4,000 עובדי כלל ביטוח גלישה בטוחה באינטרנט לצד עבודה עם היישומים הקריטיים בארגון ללא חשש לדליפת מידע. Trustware מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

 

פתרון ההפרדה הוירטואלית של  Trustware, המספק הגנה כנגד תקיפות סייבר, גניבת מידע ודליפת מידע, בהתאם לדרישות המפקח על חברות הביטוח, החליף פתרון מיושן שפעל בכלל ביטוח עד כה.

פרויקט היישום, שארך מספר חודשים והסתיים לאחרונה, בוצע על ידי מומחי חברת  Trustware בסיוע מומחי האבטחה של מטריקס.

 

לדברי חיים אינגר, CTO בחברת כללביט, "מערכת ה BufferZone מאפשרת לכל עובדי החברה לגלוש בצורה מאובטחת, ללא צורך בהקמה ותחזוקה של חוות שרתים מיותרות, תוך אספקה של חווית משתמש מושלמת לעובדי החברה. אנחנו משתדלים לחשוב מחוץ לקופסא. להתקין חוות שרתים ולאפשר גלישה לא נוחה הוא הפתרון המקובל בתעשייה. הפתרון של חברת Trustware מאפשר גלישה פשוטה ומאובטחת, בעלות מאוד נמוכה יחסית לכל הפתרונות האחרים בשוק, תוך שמירה על דרישות הרגולציה ואבטחת המידע."

 

 

לדברי אורן ברט, מנהל תחום אבטחת מידע בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "הפתרון של חברת Trustware  שונה מפתרונות הגנה אחרים על ידי כך שהוא פותר לארגונים את הדילמה התמידית בין הצורך לאבטח את סביבות העבודה של המשתמשים והארגון לבין הרצון לאפשר להם לגלוש באינטרנט בצורה רגילה עם ביצועים מקסימאליים. הפתרון שניתן להתאמה בהתאם לצורכי הארגון מאפשר לארגון מצד אחד לאבטח את תחנות הקצה ואת הנכסים הארגוניים ו/או הפרטיים הרגישים ככל שנדרש באזור הבטוח של התוכנה ומאידך יש לו אפשרות להעניק למשתמשי הקצה יותר חופש לפתוח, להתקין או להריץ את כל הקבצים והתוכנות ללא סיכון באזור הפתוח של המערכת."

 

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 6,300 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,Offshore , מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים. הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותיים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות, המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, עפ"י סקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת   2011 הגיע ל- 1.75 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 96 מיליון שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI  מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה החמישית  ברציפות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב