דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגנה עצמית - דרך מצוינת להעלים את הפחדים 

מאת    [ 25/02/2013 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 3328 פעמים ]

 

 

 

כיום אנשים רבים סובלים מאלימות פיזית ואלימות מילולית החל מילדים ביסודי, נערים ונערות בחטיבות ותיכונים ועד לאנשים מבוגרים שלעיתים קרובות חשופים לאלימות מצד אנשים זרים ופשוט אינם יודעים כיצד להתמודד עם הבריונות המתמשכת. יש לכך פיתרון ולמעשה הוא קיים זמן רב כבר, לפיתרון הזה קוראים – הגנה עצמית

קרב מגע – כל מה שרציתם לדעת

אחד הדרכים לעזור לילדים מפוחדים שנאלצים לסבול מהתעללות בבתי ספר היא בעזרת קורס קרב מגע. שיטה זו נחשבת לכלי נהדר שעוזר לילדים (בנים ובנות כאחד)לעלות את הביטחון העצמי ואת הערך העצמי שלהם. מעבר לכך, בניגוד מוחלט למה שרבים חושבים, שיטת קרב המגע דווקא מחנכת את המשתתפים להימנע כמה שניתן מאלימות וכיצד?

ובכן, החניכים לומדים ומתרגלים כל מיני שיטות שונות וכיצד לא להיכנס אל מצבים בעייתיים וכיצד ניתן להסדיר כל מיני בעיות מבלי להיגרר אל תוך עימות אלים. קרב המגע מצליח להעניק תחושת הצלחה ומצליח לאפשר לאותם ילדים שסובלים מהתעללויות שונות ללכת בראש מורם בבית הספר ולא לפחד מהבריון הבא שיעבור במסדרון.

הגנה עצמית = הצלת חיים

אולי זה נשמע מופרז לחלקכם אך רבים הצילו את חייהם ולעיתים חיי אחרים והכל בזכות שיטת קרב המגע. אדם שמתאמן בקורס הנ"ל מקבל את כל הדרכים והידע שנדרשים לו והוא מיועד לכל האנשים וכמעט בכל הגילאים. בזכות הקורס הנ"ל איכות החיים משתפרת ולא רק בשל חיזוק השרירים וחיטוב הגוף אלא גם בשל הביטחון העצמי ובתחושת היכולת שכעת ניתן לעשות כל שירצו מבלי לחשוש.

בניגוד לחניכים רגילים שמשתתפים בקורס. אישה אשר משתתפת בקורס מקבלת אמצעים שיכולים לעזור לה לא רק לעלות את הביטחון העצמי או לחטב את הגוף, מדובר על אמצעים שיכולים להציל את חייה. אנו שומעים כל הזמן בחדשות על אלימות בתוך המשפחה וכיצד האישה נאלצה במשך שנים להתמודד עם אלימות וכעת, בעזרת השיטה הנ"ל תוכל האישה ללמוד בצורה הטובה ביותר כדי להחזיר את השליטה על הגוף שלה ולא לאפשר לאיש להרים עליה יד פעם נוספת.

זכרו – על מנת להגיע אל קורס הגנה עצמית שהינו קורס איכותי עם מדריכים מקצועיים מומלץ מאוד לבצע את ההליך המתבקש סקר שוק. בזכות הליך זה ניתן להגיע אל כל מיני מדריכים פרטיים או מקומות שמבצעים את הקורס החשוב, לדעת אודותם, לבדוק כמה שנים הם עוסקים בתחום, האם יש עליהם המלצות וכמובן מהו המחיר אותו הם דורשים.

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב