דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטלוויזיה החינוכית משיקה אפליקציית פייסבוק חדשה, שפותחה על ידי מטריקס ו- iSOCIA 

מאת    [ 24/02/2013 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 1794 פעמים ]

מטריקס, באמצעות מרכז התמחות מטריקס דיגיטל  בשיתוף עם חברת iSOCIA ,פיתחו אפליקציית פייסבוק חדשה עבור הטלויזיה החינוכית עם כ- 5000 תוכניות איכות של הטלויזיה החינוכית באורך מלא. כך מצטרפת הטלוויזיה החינוכית לעולם האפליקציות  לקריאה חברתית (Social Reader) ושמה לה לדגל להפוך את חוויית הלקוח לחוויה חברתית, בדומה ל-Washington Post ולגופי תקשורת מובילים בעולם.

 

מטריקס מלווה את הטלויזיה החינוכית כבר למעלה מ- 5 שנים, מייעצת ושותפה פעילה בבניית האסטרטגיה הדיגיטלית של החינוכית, ובפיתוח ושילוב פתרונות וטכנולוגיות לתמיכה באסטרטגיה זו באתר ובמדיה החברתית.

האפליקציה, פותחה תוך כדי שימוש בטכנולוגיית ה-Open Graph, פרוטוקול חדש שנועד לשדרג את פלטפורמת פייסבוק קונקט, ולהציע אינטגרציה מלאה יותר בין פייסבוק לבין אתרים חיצוניים. מטריקס פיתחה את הפתרון יחד עם iSOCIA. הפתרון כולל פיתוח האפליקציה, וכן יצירת הסנכרון וההתממשקות בין התכנים המופיעים באתר האינטרנט לבין הפייסבוק והערוצים הדיגיטליים הנוספים של החינוכית.  

 

התכנים המשותפים המופיעים בערוצי הטלויזיה החינוכית בטלויזיה, באתר האינטרנט, בערוץ היו-טיוב ובאפליקציית הפייסבוק כוללים קטעי וידאו של מיטב הקלאסיקות כמו 'פרפר נחמד', 'עניין של זמן' ועוד. כמו כן,  הם כוללים תכנים ללימוד כגון ערוץ הבגרויות להכנה לבגרות, תוכניות לימודיות שונות, לוח שידורים, פורומים, משחקים ופעילויות לילדים. האפליקציה מאפשרת לגולש לעדכן את חבריו בפייסבוק על תכנים שאהב, להגיב ולחוות דעה על קטעי וידאו בהם צפה, לשתף אותם בפעולות שביצע ואף להשתתף בחידונים יומיים.

 

רוני א. צייג, מנהל האינטרנט והניו-מדיה, חינוכית 23tv: "אפליקציית הפייסבוק היא צעד נוסף למימוש החזון הדיגיטלי של הטלויזיה החינוכית, ששם לעצמו למטרה להנגיש את כל התכנים האיכותיים של הערוץ בכל פלטפורמה אפשרית. אנו שמחים שמטריקס ו- iSOCIA סייעו לנו להעניק לציבור הצופים, הותיק והנאמן אפשרות לחיות מחדש רגעים גדולים מן העבר גם באמצעות הפייסבוק".   

 

רמי גור, מרכז התמחות מטריקס דיגיטל: "עם השקת אפליקצית הפייסבוק אוחזת הטלויזיה החינוכית במספר ערוצים דיגיטליים מכובד במקביל - הטלויזיה, אתר האינטרנט, ערוץ היו-טיוב והפייסבוק - כך, פוגשת החינוכית את הלקוחות שלה בכל אחד מן הערוצים ומעניקה להם חווית לקוח מצויינת, אמינה ורציפה בכל ערוץ וערוץ, בנפרד וביחד, תוך כדי הלימה ויצירת תחושה של המשכיות בין כל הערוצים".

 

קובי גמליאל, מייסד ומנהל , iSOCIA: "במהות שלנו אנו חותרים לשלב את כל רבדי האינטרנט עם כלים חברתיים, קריאטיביים וטכנולוגים על מנת ליצור השפעה עמוקה. החבירה למטריקס איפשרה לנו להגשים את 'האני מאמין' שלנו כחברה, לפתח אפליקציה בעלת יכולות התממשקות יוצאות מן הכלל למגוון הערוצים הדיגיטליים ולספק לטלויזיה החינוכית את החיבור המהיר והנכון ביותר למרחב הדיגיטלי והחברתי".

 

אודות מטריקס דיגיטל

מטריקס דיגיטל מציעה מענה כולל של פתרונות דיגיטל מתקדמים לשיפור חווית הלקוח ושילובם במערך הפתרונות הרב-ערוציים של הארגון: אינטרנט, מובייל, רשתות חברתיות, קיוסקים ופתרונות הפצה מגוונים. הפתרונות המוצעים כוללים תכנון אסטרטגיות, עיצוב ממשקים לחווית משתמש עשירה, אינטגרציה עם מערכות הארגון ופתרונות מדידה ובקרה מתקדמים.

למטריקס דיגיטל ניסיון רב ומיומנות מוכחת של למעלה מ-13 שנים בביצוע פרוייקטים מורכבים במגזרי המשק השונים, לרבות: הפיננסי, הציבורי, תחום התקשורת, החינוך, הבריאות, ההייטק, התיירות, התעשייה והקימעונאות, צה"ל והתעשייה הביטחונית.

במטריקס דיגיטל מועסקים מיטב המומחים בתחום, המביאים מניסיונם העשיר את הבנת הצרכים העסקיים והארגוניים של הלקוחות בארץ, פתרונות מתקדמים מחו"ל, ידע טכנולוגי בכל מגוון הפלטפורמות המובילות  ופתרונות חדשניים המותאמים לצרכי הארגון.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב