דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומניטלקום נבחרה להטמיע מערכת תזכור תורים במכבי שירותי בריאות 

מאת    [ 24/02/2013 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1650 פעמים ]

קבוצת אומניטלקום זכתה במכרז להטמעת מערכת תזכור תורים פרי פיתוחה בקופת החולים מכבי שירותי בריאות. הפרויקט צפוי להתחיל במרץ ולארוך מספר חודשים. היקפו נאמד בכמיליון שקלים בשנה, במהלכה צפויה המערכת לתזכר על מיליוני תורים.

 

מערכת תזכור התורים של אומניטלקום פונה באופן אוטומטי למטופל, מתזכרת אותו על מועד התור, ומאפשרת לו להיות מועבר לנציג שירות כדי לשנות את מועדו. על מנת למנוע עומס במוקד, המערכת מפזרת את ביצוע התזכורים לאורך היום.

על מנת למקסם את אחוז התגובות, אלגוריתם ייחודי במערכת קובע כיצד לפנות למטופלים ? בשיחה בפנייה אישית, במסרון (SMS) או בדוא"ל.

 

מערכת תזכור התורים תשולב באלפי המרפאות וסניפי קופת החולים, לרבות חברות הבנות של מכבי שירותי בריאות ? מכבי דנט, מכבי טבעי ובית חולים אסותא. תזכור התורים באמצעות המערכת יאפשר לקופת החולים לחסוך בשעות עבודה של מוקדנים ולמנוע בזבוז משאבים רפואיים, כדוגמת ניצול המכשור הרפואי וזמן עבודת הצוות הרפואי והפרה-רפואי.

 

המערכת הוטמעה בעבר בבתי חולים ממשלתיים נוספים ובקופות חולים. היא מתממשקת למערכות חכמות למנהל חולים כדוגמת "הנמר", ועומדת בתקני אבטחת המידע והפרטיות המחמירים של ארצות הברית ? HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act).

 

לדברי עופר וייסברג, מנהל אגף מערכות מידע ותקשוב, וסיגל דדון-לוי, מנהלת אגף שירות ושיווק במכבי שירותי בריאות, "המערכת תשפר את רמת השרות לחבר, את זמינות התורים ותייעל את עבודת הרופאים והמכונים ע"י הקטנת ה-"NO-SHOW .

 

לדברי ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום, "מכבי דנט הייתה בין הארגונים הרפואיים הראשונים להטמיע את מערכת תזכור התורים של אומניטלקום בישראל, ועקב כך צמצמה את שיעורי אי ההגעה של המטופלים באופן ניכר. הרחבת השימוש במערכת לכלל השירותים של קופת החולים ממצבת את מכבי שירותי בריאות בחוד החנית הרפואית, בדגש על איכות השירות למטופליה".

 

 

אודות אומניטלקום

קבוצת אומניטלקום בע"מ הוקמה ב-2003 ומונה כ-120 עובדים. החברה מתמחה במתן פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים לעסקים וללקוחות פרטיים בארץ ובעולם. אומניטלקום הינה בעלת רישיון משרד התקשורת לניתוב שיחות, ומנתבת כיום אחוז ניכר מתעבורת השיחות הבינלאומיות בישראל.

תחומי הפעילות העיקריים של הקבוצה כוללים פתרונות IVR (Interactive Voice Respond), מספרי טלפון בעולם וכרטיסי SIM בינלאומיים בעלויות שיחה מקומית, שליחת הודעות קוליות, מסרונים ותזכור תורים, מערכות לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון, זיהוי קולי, שירותי טרמינזציה מבוססי IP, שירותי חייגן ועוד.

 

אתר החברה: www.omnitelecom.co.il

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב