דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמינריו הצטרפה לתכנית שותפי העילית של VMware 

מאת    [ 04/02/2013 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 1742 פעמים ]

כמו כן, פתרון האחסון עתיר הביצועיםKaminario K2  קיבל הסמכת VMware Ready, המעידה על רמת האינטגרציה הגבוהה ביותר

 

קמינריו הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות אחסון עתירי ביצועים לאפליקציות עסקיות על בסיס טכנולוגית SSD, הצטרפה לתכנית השותפים של חברת VMware העולמית כשותף עילית בתכנית

VMware Technology Alliance Partner (TAP). שותפי עילית בתכנית TAP משתפים פעולה עם VMware על מנת להבטיח אינטגרציה מלאה בין הפתרונות שלהם לפתרונות VMware.

 

"אנו מברכים את קמינריו שהצטרפה כשותף עילית בתכנית VMware TAP", אמרה שריל סייג', דירקטור שותפים עסקיים ב- VMware. "VMware ושותפי העילית שלה מניעים יחד את החיבור בין תשתית הענן לוירטואליזציה בקרב לקוחות, תוך ששני הצדדים מבטיחים אמינות ויעילות טובים יותר".

 

כמו כן,  Kaminario K2 – פתרון אחסון ה- SSD של חברת קמינריו מסוג Solid-State  בתצורת SAN  קיבל הסמכה כ- VMware Ready. פתרון ה- Kaminario K2  זכה בהסמכה לאחר תהליך קפדני של בדיקות. הסמכה זו מעידה שקמינריו השיגה את הרמה הגבוהה ביותר של התאמה וניתן למצוא אותה ב- VMware Solution Exchange.

 

 

"על ידי שימוש ב- Kaminario  K2  עם VMware vSphere 5, ארגונים יכולים להשיג ביצועים גבוהים במיוחד במערכות אחסון, זמינות גבוהה והגנה על מידע של יישומים קריטיים בסביבה וירטואלית" ,אמר רון דוידי, מנהל אזור EMEA  בקמינריו. "ה- K2  תוכנן על מנת לנצל את הפוטנציאל המקסימלי של מדית ה-SSD  בסביבות וירטואליות ופיזיות".

 

רון דוידי הוסיף: "Kaminario K2   מספק מענה מצויין לפרוייקטי VDI, כאשר מספר רב של משתמשים וירטואליים מתחברים לרשת בו זמנית, הפתרון של קמינריו מאיץ את הביצועים באופן מיידי ובכך מבטיח חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר להבדיל מפתרונות האחסון המסורתיים".

 

"תכנית VMware Ready מאפשרת ללקוחות לזהות מוצרים של שותפי VMware המותאמים ומוסמכים לעבודה עם תשתית הענן של VMware.  לקוחות יכולים להשתמש במוצרים ושירותים אלו עם בטחון רב יותר, סיכון נמוך בפרוייקט ולחסוך עלויות ביישום פתרונות מותאמים לסביבת VMware".

 

ניתן למצוא את קמינריו ו- K2   ב- VMware Solution Exchange (https://solutionexchange.vmware.com/store/products/kaminario-k2-solid-state-san)

 

אודות קמינריו

קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת ה-Flash SSD  בתצורת SAN. פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). Kaminario K2  כולל מנגנונים מובנים לאיתור ותיקון (Self Healing), המיושמים באמצעות יכולות ייחודיות של  זמינות גבוהה (High availability) ומביאים לרמת הגנה גבוהה על המידע. פתרון K2 מספק באופן עקבי רמה נמוכה מאוד של זמני תגובה, הקטן מחצי מילי שנייה, עשרות ג'יגה בייט של תפוקה/הספק (Throughput) ומיליוני IOPS.

קמינריו היא פשוט מהירה יותר.

 

מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס. למידע נוסף בקרו באתר: www.kaminario.com .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב