דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שימושיים לבחירת ארגזים לטובת מעבר דירה 

מאת    [ 31/01/2013 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1967 פעמים ]

מרבית האנשים העומדים בפני מעבר דירה מתחלקים לשני סוגים עיקריים: אלו שששים להיפטר מהציוד הישן ומחכים בקוצר רוח לפעולת האריזה וההתחדשות ואלו אשר מתייחסים לפעולת האריזה כאל המכה האחת עשר, זו שלא הייתה כתובה בתורה... כך או כך, המעבר עתיד להתרחש בסופו של דבר ויש לא מעט טיפים כגון כיצד לבחור ארגזים לצורך האריזה, סימון נכון ועוד אשר יקלו עליכם משמעותית את המעבר. כיצד ניתן לארוז דירה ביעילות מקסימלית ובמינימום זמן? ועל מה יש לשים דגש בעת בחירת הארגזים לצורך המעבר? כל הטיפים במאמר שלפניכם.

כיצד בוחרים ארגזים לצורך מעבר דירה?

הצעד הראשון לפני התחלת תהליך האריזה הוא קודם כל בחירה נכונה של ארגזים. תמו הימים בהם היינו ניגשים לקרטוניה הסמוכה, אוספים כמות מסוימת של קרטונים ומתפללים כי הם יחזיקו מעמד בעת ההובלה. כיום, לאור תרבות הצריכה, יש המון אנשים אשר אוגרים לא מעט פריטי ריהוט וחפצים יקרי ערך, גם אם רק סנטימנטלית. לכן, במקום להחזיק אצבעות כי אף ציוד לא יינזק בעת המעבר, הדרך הנכונה ביותר להבטיח זאת היא לרכוש ארגזים עמידים מחברה אשר מתמחה בייצור ארגזים. כיצד יודעים כי מדובר בחברה מקצועית? פשוט מאוד, חברה אשר מספקת ארגזי הובלה, נייר בועות, ניילוני עטיפה מיוחדים ועוד ובעלת מוניטין חיובי והמלצות מלקוחות שבעי רצון תהווה גושפנקא מספקת. כעת, לאחר שרכשתם ארגזים איכותיים כל שנותר הוא להתחיל במלאכת אריזת הבית. במקרים חריגים בהם יש להעביר מוצרים הנדרשים לשהות בקירור בעת ההעברה, יש להתקשר עם חברה אשר תעמיד לרשותכם ארגזי קירור.

טיפים לאריזה יעילה ומהירה

הביטוי הנפוץ ביותר השגור בפיהם של "אוכלוסיית" עוברי הדירה כאשר שואלים להתקדמות האריזה הוא כמובן "הבית נמצא על גלגלים". המצב לא חייב להיות בהכרח כל כך מייאש, יצירת אסטרטגיית אריזה תקל עליכם באופן משמעותי את אריזת כל הציוד ותבטיח לכם לא רק יעילות אלא גם פריקה נוחה בבית החדש. שימו לב לטיפים הבאים:


    • שלב המיון – השלב המקדמי וההכרחי טרם הכנסת החפצים אל הארגזים הוא כמובן שלב המיון. זוהי ההזדמנות המושלמת להיפטר מציוד וניירת ישנים שאינכם זקוקים להם יותר. לא תאמינו כמה "ג'אנק" וחפצים מיותרים אגרתם ברבות השנים. רק לאחר ש"תנקו" את הבית מכל הציוד המיותר, תוכלו לעבור לשלב האריזה.
    • שלב האריזה – את שלב האריזה מומלץ להתחיל במטבח ולארוז את כל הכלים אשר אינם נמצאים בשימוש היום יומי כגון סטים חגיגיים, סכו"ם מיוחד ועוד. הקפידו לארוז את כל הכלים בנייר מגן (נייר בועות) ולרשום באותיות קידוש לבנה על הארגז "שביר!". לאחר מכן ניתן לעבור ולארוז את הספרים, הביגוד והשמיכות ושאר החפצים. מומלץ במיוחד לארוז כל חדר בנפרד וכך לשמור על הסדר.
    • שלב הקטלוג – הקפדה על שלב הקטלוג תבטיח לכם פריקה קלה בבית החדש. בקטלוג הכוונה היא לא רק לסמן כל ארגז על תכולתו אלא מומלץ לנהל רישום מסודר לגבי כמות הארגזים הכוללת ולסמן כל ארגז במדבקות צבעוניות על מנת להקל על מלאכת ההובלה לבית החדש. לדוגמא, את הארגזים אשר שימשו לאריזת חפצי חדרה של הבת הקטנה, ניתן לסמן במדבקות ורודות וכך המובילים יידעו שהארגזים ה"ורודים" שייכים לקומה השנייה בבית החדש. 

עדי ארזי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב