דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטריקס השלימה פרויקט אחסון עבור SolarEdge Technologies 

מאת    [ 20/01/2013 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 1700 פעמים ]

חטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס השלימה לאחרונה פרויקט אחסון וגיבוי עבורSolarEdge Technologies, המפתחת פתרון לייעול הפקת חשמל מאנרגיית השמש. הפרויקט ארך כחודשיים, והסתיים באוקטובר. היקף הפרויקט נאמד ב- 700,000 שקלים.  

 

הפרויקט נולד בעקבות הצורך של החברה להגדיל את הנפחים הזמינים למערכות המידע של הארגון, תוך שיפור יכולות זמינות הנתונים ושרידות המידע.

 

במסגרת הפרויקט, שודרגה מערכת האחסון של החברה ממערכי אחסון של NetApp ו-  HPלמערכת Unified VNX5300 של EMC. המערכת שהוטמעה מבוססת על טכנולוגייתFAST VP  (Fully Automated Storage Tiering), המאפשרת ניצול יעיל וחסכוני של מערך האחסון, וטכנולוגיית FAST Cache, המשפרת את ביצועי המערכת והסביבות הרצות עליה באופן משמעותי.

כמו כן,  כלל הפתרון תהליך מיגרצייה מלא של מידע, יישומים ונתונים ממערכות האחסון הישנות, ואיגוד של כלל תשתית מערכות האחסון של החברה תחת ניהול מרכזי אחד.

 

בנוסף, מכרה מטריקס שלוש מערכות EMC VNXe3100 עבור חוות השרתים של החברה בגרמניה, ישראל ואנגליה.עוד נמכר מארז בליידים של Dell עבור ה-Data Center של סניף החברה בפרנקפורט. הטמעת המערכות בחו"ל בוצעה על ידי החברה עצמה, תוך קבלת שירותי תמיכה וליווי מצוות חטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס.

 

לדברי אריק צורטן, מנהל תשתיות, ב- SolarEdge Technologies, "בתור חברה המקפידה על חדשנות, אנו מאמינים שלא רק הפתרונות שלנו צריכים להיות בחוד החנית הטכנולוגית – אלא גם מערך המחשוב שלנו. הבחירה שלנו במטריקס נובעת מהניסיון והמוניטין הרב שיש לה בתחום התשתיות, ואנו סבורים שמערך האחסון של EMC, אשר הוטמע בפרויקט, נותן מענה מלא לצרכים שלנו".

 

לדברי, צחי דרור, מנהל מרכז התמחות בחטיבת אינטגרציה ותשתיות במטריקס, "בעידן הנוכחי אנו ערים לצורך הולך וגובר של ארגונים ליישם פתרונות המאפשרים יעילות עסקית מחד וחיסכון מאידך. המערך של EMC עונה לצורך זה, ומספק תשתית אחסון גמישה, יעילה וחדשנית – המאפשרת חיסכון רב בהוצאות התפעוליות והוצאות החשמל הארגונית".

  

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ-6300 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,Offshore , מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים. הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותיים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות, המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, עפ"י סקר BDI.

 

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת   2011 הגיע ל- 1.75 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 96 מיליון שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI  מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה החמישית  ברציפות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב