דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת We! נבחרה להטמיע מערך אחסון מבוסס NetApp בפרויקט צילום מגילות מדבר יהודה של רשות העתיקות 

מאת    [ 20/01/2013 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1551 פעמים ]

חברת We! מקבוצת חילן, אחת מספקיות שירותי ה-IT המובילות בישראל, השלימה פרויקט הטמעת מערכות אחסון עבור רשות העתיקות. הפרויקט, שהחל במאי האחרון, מסתיים בימים אלו והיקפו נאמד במעל חצי מיליון ש"ח.

 במסגרת הפרויקט, הטמיעה חברת We! שתי מערכות אחסון של NetApp (נטאפ) בתצורת Cluster Mode ייחודי – באתר הראשי של הרשות ובאתר המשני שלה. המערכות מספקות לרשות העתיקות יכולות גידול עצומות ושרידות מרבית, על ידי הפרדה פיזית בין שני האתרים השונים וסנכרון המידע ביניהם.

 מערכות האחסון נועדו לאחסן תוצרים דיגיטליים של פרויקט הצילום והתיעוד של מגילות מדבר יהודה. המגילות נמצאו במדבר יהודה בסוף שנות ה-40' ושנות ה-50 ונחשבים לתגלית הארכיאולוגית החשובה ביותר של המאה העשרים.  ולכן לרשות העתיקות  מעבדת שימור ותיעוד ייעודית למגילות. לאחרונה השיקו רשות העתיקות וחברת גוגל ספרייה מקוונת של המגילות, המאפשרת לציבור הרחב לצפות ולקרוא אלפי קטעים מתוכן. קטעי  המגילות, המצולמים על ידי מצלמה ייחודית, התצלומים נשמרים במערכי האחסון של NetApp, שהוטמעו בפרויקט. התצלומים מועברים מהם הלאה לשרתים של Google ומוצגים באתר הספרייה המקוונת של מגילות מדבר יהודה ע"ש ליאון לוי.

 לדברי דוד גבאי, סמנכ"ל תכנון, תיאום ובקרה ברשות העתיקות: "פרויקט הדימות של מגילות מדבר יהודה עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית של צילום מולטי-ספקטראלי ובמערכת צילום מיוחדת במינה שנבנתה במיוחד עבורן, המייצרת קבצים דיגיטליים בהיקף של כ-1TB לשבוע. היקף תשתית האחסון הנדרש - כמו גם הצורך בזמינות גבוהה, שרידות, וגמישות בגידול לאורך שנים וגיבוי בין האתרים, חייב אותנו לבחור תשתית אחסון שתיתן מענה לדרישות הנ"ל. כך, תובטח יכולתה של רשות העתיקות לקיים את הפרויקט לאורך שנים, לצרכי שימור ותיעוד של המגילות".

 לדברי אושרי שרון, מנכ"ל משותף בחברת We!: "יכולות המערכת בתצורת Cluster Mode מאפשרות לרשות העתיקות ליהנות מאחסון חכם בעל יכולת גדילה כמעט אינסופית ומשרידות שאין שנייה לה. היכולות הפונקציונאליות של Netapp מאפשרות לרשות העתיקות לשחזר מידע בקלות ולהעתיקו באופן חסכוני לאתר המשני".

 לדברי שלומי פרייס, מנכ"לNetApp  ישראל: "הצורך באחסון של מידע כמעט אינסופי בא לידי ביטוי בפרויקט זה באופן בולט, מכיוון שמדובר בכמויות ידע עצומות שרק גדלות משנה לשנה. אני שמח שבזכות הטכנולוגיה המתקדמת של NetApp, אנו יכולים להציע יכולות הרחבה בלתי מוגבלות, המתאימות לדרישות רשות העתיקות".

 חברת We! מקבוצת חילן, הינה החברה המובילה בישראל בתחום הייעוץ והאינטגרציה של תשתיות IT ואבטחת המידע. החברה מציעה פתרונות מקיפים ומתקדמים בתחום האחסון, הגיבוי, התאוששות מאסון (DR), וירטואליזציה וקונסולידציה של שרתים ואחסון, פתרונות תקשורת DataCenter, מערכות אחסון, ניהול אירועי אבטחת מידע, Cyber, מניעת זלג מידע, חקירות מחשב, שירותי השמה ומיקור חוץ. לחברת We! הכשרות, הסמכות, ניסיון, מומחיות ופעילות ענפה עם ספקי טכנולוגיה דוגמת Microsoft, IBM, VMware,CISCO , NetApp, Citrix, Damballa, ,HP(ArcSight) Varonis, WebSense, ECAT ועוד. לחברה כ- 500 לקוחות פעילים בישראל. 

 חברת NetApp מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון וניהול של מידע המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות. המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך, וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו. גלה את המחויבות שלנו לסייע לחברות וארגונים בכל רחבי העולם להגיע רחוק יותר, מהר יותר, בכתובת www.netapp.com/il/‎‏.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב