דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המרכז הרפואי רמבם בחר במערכת תזכור התורים של אומניטלקום 

מאת    [ 15/01/2013 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1496 פעמים ]

המערכת חוסכת שעות עבודה יקרות ומגדילה ניצולת של מכשור רפואי

 

קבוצת אומניטלקום זכתה במכרז לפיתוח והטמעת מערכת תזכור תורים עבור המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. הפרויקט החל בתחילת ינואר, והיקפו הראשוני נאמד בעשרות אלפי שקלים בשנה, עם צפי לגידול בעקבות הרחבת המערכת והשימוש בה בבית החולים ומכוניו.

 

מערכת תזכור התורים של אומניטלקום מטלפנת באופן אוטומטי למטופל, מתזכרת אותו על מועד התור, מציינת אילו טפסים עליו להביא ובמקרים מסוימים – אף מסבירה לו היכן לחנות. כמו כן, המערכת מאפשרת למטופל להיות מועבר לנציג שירות כדי לשנות את מועד התור, וזאת באופן מפוזר לאורך היום על מנת למנוע עומס במוקד.

 

מערכת תזכור התורים מחקה תסריטי שיחה של מוקדן, והופכת את פעולת התזכור לממוחשבת ואוטומטית. מדובר במערכת חכמה, אשר משלבת פנייה למטופלים באמצעות מסרונים (SMS) וחיוגים לפי אלגוריתמים מוגדרים מראש לשם השגת אחוזי תגובה מקסימאליים וייעול כללי של מערך התורים.

 

המערכת הוטמעה בעבר בבתי חולים ממשלתיים נוספים ובקופות חולים. היא מתממשקת למערכות חכמות למנהל חולים כדוגמת "הנמר", ועומדת בתקני אבטחת המידע והפרטיות המחמירים של ארצות הברית – HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act).

 

לדבר עודד מאיר, מנהל השיווק ברמב"ם, "זהו עוד צעד לשיפור השירות למטופלי רמב"ם במסגרת תוכנית רחבה ומקיפה, שתיושם בהדרגה בשנים הקרובות. הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה בין אגף המחשוב, בראשותה של שרה צפריר לבין מחלקת השיווק".

 

ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום, אומר כי התועלת שבשימוש במערכת תזכור התורים נוגעת לכלל המטופלים, והטמעתה במרכז הרפואי רמב"ם מצביעה על המגמה בתחום לבחור במערכת תזכור התורים של אומיטלקום.

"המערכת תורמת לבית החולים חסכון בשעות עבודה של מוקדנים, וחשוב מכך – זמן עבודה יקר של רופאים ועובדים פרה-רפואיים, וניצולת מרבית של ציוד יקר דוגמת מערכות MRI, עקב הגידול של הגעת מטופלים לתור שנקבע להם". 

 

אודות אומניטלקום

קבוצת אומניטלקום בע"מ הוקמה ב-2003 ומונה כ-120 עובדים. החברה מתמחה במתן פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים לעסקים וללקוחות פרטיים בארץ ובעולם. אומניטלקום הינה בעלת רישיון משרד התקשורת לניתוב שיחות, ומנתבת כיום אחוז ניכר מתעבורת השיחות הבינלאומיות בישראל.

תחומי הפעילות העיקריים של הקבוצה כוללים פתרונות IVR (Interactive Voice Respond), מספרי טלפון בעולם וכרטיסי SIM בינלאומיים בעלויות שיחה מקומית, שליחת הודעות קוליות, מסרונים ותזכור תורים, מערכות לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון, זיהוי קולי, שירותי טרמינזציה מבוססי IP, שירותי חייגן ועוד.

 

אתר החברה: www.omnitelecom.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב