כמה פעמים ישבת עם עצמך וראית שהיה לך רעיון טוב
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כמה פעמים ישבת עם עצמך וראית שהיה לך רעיון טוב 

מאת    [ 02/01/2013 ]
מילים במאמר: 581   [ נצפה 1469 פעמים ]

 
 

כמה פעמים ישבת עם עצמך וראית שהיה לך רעיון טוב אבל נשארו לך זיכרונות מרירים ממנו כי לא ממש הצלחת להוציא אותו אל הפועל?

בייחוד בכל מה שקשור לפרסום העסק שלך ולדחיפה שלו קדימה רעיון טוב שמבוצע בשלמות הוא כזה שיכול לגרום לך נחת ולקדם את המטרות שלך.
 
לכן, חשוב מאוד לדעת איך אפשר לזהות או ליצור רעיון שיווקי טוב ומדויק, ולא פחות חשוב: איך להוציא אותו לפועל ובכך לגייס לקוחות חדשים ולהרחיב את פעילות העסק.
 ממציאת רעיון שיווקי ועד הגעת הלקוחות לעסק שלכם
גם אם אתם לא מרגישים מאוד יצירתיים וגם אם לא ניסיתם בעבר למצוא רעיונות רציניים לבד, הרי שבזכות 3 שלבים ממוקדים תוכלו להפתיע אפילו את עצמכם ולהגדיל את הפעילות העסקית שלכם. 
 
בחרו את המטרה שלכם
קידום העסק יכול להתבצע בהיבטים שונים. בדוגמאות הבאות תראו כיצד לא תמיד מדובר בפרסום שמטרתו למכור מוצר מסוים בכמויות גדולות, אלא שיש לעתים רצון לפתח את העסק בכיוונים חדשים או להגדיל את המודעות אליו.
 
בחרו במדויק את המטרה שלכם כדי שתוכלו ליצור רעיון שיתאים למהלך שאתם מתכוונים לבצע ויתאים גם לקהל היעד שאמור להיחשף לאלמנט הפרסומי שלכם. לפניכם מספר מטרות אופייני של עסקים רבים בעולם כולו:

- הגדלת המכירות בצורה ניכרת.
- דחיפת מוצר חדש או שירות חדש.
- הוספת לקוחות חדשים.
- הגדלת המודעות לעסק שלכם.
- הזדהות חיובית של הלקוחות. 

בדקו שמבינים את הכוונות שלכם
לאחר שנבחרה המטרה צריך להחליט איזה אלמנט פרסומי ישרת אותה. לכן, כשאתם מתכוונים לפרסם את העסק שלכם עשו זאת בחוכמה, ושאלו את עצמכם מספר שאלות 

- איזה מוצר, שירות או אלמנט תדמיתי למשל, אנחנו מתכוונים לפרסם?
- איזו צורת פרסום תתאים למוצר או לשירות שבחרתם? האם - כדאי ללכת על עלון יוקרתי, מכתב אישי ללקוחות או פלייר שיחולק ברחובות מסוימים (או יוכנס לתיבות דואר)?
- אלו נתונים יש להכניס לאותו אלמנט פרסומי שנבחר?

שאלות אלו יעזרו לכם להיות ממוקדים ולהחליט על פרסום שלא יסבך את הלקוח עם המון פרטים. כך אתם מגדילים גם את הסיכוי שכל מי שנחשף לפרסום זה, מבין את היתרונות של המוצר או השירות שמוצעים לו, מבין את המסר התדמיתי שמוצג לו או מבין את כדאיותה של עסקה מסוימת.
 
עכשיו הגיע הזמן לתכ'לס
מטרה – יש לכם, אמצעי פרסום –בחרתם, וכעת צריך ליצוק תוכן לאלמנט הפרסומי שלכם.
כאן יש להיכנס לראשו של הלקוח הפוטנציאלי ולזהות אלו מסרים ידברו אליו. למשל –

- אם בחרתם בפלייר למכירת מוצר בודד בכמויות גדולות – האם הלקוחות שלכם ייענו למבצע "כסאח" שכולל מחיר זול במיוחד או שהם יהיו מעוניינים יותר להכיר את מעלותיו של המוצר?
- אם בחרתם בעלון – עד כמה הוא צריך להיות מהודר? (התייחסו לשכונת מגורים מסוימת או לאוכלוסיה כלשהי), וכיצד העמוד הראשון שלו או הכותרת צריכים להיראות? (רצוי להדגיש את אותו הדבר שקהל היעד שלכם חפץ בו הכי הרבה, כדי שהם ימשיכו לקרוא את העליון).
- אם אתם מעוניינים להפיץ מכתב אישי – עד כמה אישי אמור להיות המלל? ובאיזו עוצמה אתם רוצים שמסרים שיווקיים ישולבו במכתב?

שלושת השלבים הנ"ל יובילו אתכם בצורה מסודרת ממציאת רעיון שיווקי לבחירת אלמנט פרסומי מתאים שימשוך את תשומת הלב ויכלול את התוכן המדבר אל קהל היעד של כל מטרה שלכם. 

להעזר באיש השיווק המקצועי
כסטודיו שעובד במשך שנים רבות בשיווק עסקים וחברות, אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למצוא את הרעיון השיווקי הנכון עבור המוצר וקהל היעד שלהם ולאחר מכן מוציאים אותו אל הפועל בהצלחה רבה. אנחנו נותנים שירות מלא משלב הרעיון,  הקופירייטיניג, העיצוב ועד ההדפסה. התוצאות מדהימות!! יש זרימה של לקוחות חדשים, ההכנסות גדלות ומנהל הבנק גם הוא מבסוט...

זה זמן טוב להתקשר ולקבל ממני ייעוץ בעניין. בדיוק לשם כך אני כאן:)

מיכל טלר ממצ'יק-אמנות המיתוג והשיווק www.memchik.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2016
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS
כתיבת מאמרים

מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב