דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'ון ברייס מכללת הי-טק מרחיבה את שיתוף הפעולה עם SAP 

מאת    [ 02/01/2013 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1691 פעמים ]

ג'ון ברייס מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם SAP, ופותחת קורס מיישמים לפתרון ה- ERP של SAP לארגונים בסדר גודל קטן ובינוני, SAP Business One.

"אנו עדים לדרישה גדולה למיישמים מצד שותפים עסקיים ולקוחות", ציין ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת הי-טק. "מכיוון שהמיישם מלווה את הפרוייקט החל משלב אפיון המערכת וכלה בעבודה השוטפת ובמתן תמיכה למשתמשים, יש לו תפקיד מרכזי וביכולתו לתרום רבות להצלחת הפרוייקט ולהתנהלותו . הקורס נועד לתת מענה למחסור במיישמי SAP Business One, ללמד את  המערכת על בוריה ואת קשת הפתרונות הרחבה שהיא מציעה לארגונים".

על מנת להעניק למשתתפים את היכולת לעמוד בקו אחד עם מיישמים ותיקים ולתת תפוקה ותועלת החל מהיום הראשון בשטח, הקורס נבנה באופן חדשני וייחודי: כלל התכנים והפרויקטים בקורס מבוססים על דרישות אמיתיות של לקוחות המשתמשים ב-SAP Business One. במסגרת הפרויקטים שיילמדו בקורס, יתבקשו המשתתפים לבצע שלב אחר שלב ביישום המערכת, החל מהאפיון והבנת הדרישות והתהליכים העסקיים, דרך הגדרות המערכת, ועד לשינויים ותוספות נדרשים, תוך דגש על עבודה ב-SQL.

"מדובר בקורס שמכשיר את תלמידיו לעבודה מיידית תוך זמן מינימאלי, של 120 שעות לימוד", הוסיף חיים רובין, ראש תחום SAP Business One בג'ון ברייס מכללת הי-טק. "בסיומו של הקורס, יועברו קורות החיים של משתתפי הקורס לחברות שונות במשק, על מנת לסייע להם להיקלט לעבודה. מעבר לכך, אנו פועלים לבניית קהילה של מיישמים, אשר יוכלו גם בעתיד להעשיר זה את זה על סמך הניסיון בשטח וצרכי הארגון המשתנים".

"אנו מברכים על פתיחת מסלול מיישמי SAP Business One בג'ון ברייס מכללת הי-טק", הוסיף רמי מנחם, מנהל הפעילות של SAP Business One ב- SAP Israel. "ישנה דרישה הולכת וגוברת למיישמים גם בצד של חברות היישום ויותר מכך בצד של הלקוחות (מנהלי מערכת). כולי אמונה שהמכללה תצליח לספק מיישמים מוכשרים ואיכותיים לטובת הקהילה".

 

SAP Business One הינו פתרון ERP, המתאים במיוחד לארגונים בסדר גודל קטן ובינוני. הפתרון מאפשר ניהול כלל תהליכי הארגון, לרבות מכירות, CRM, רכש, מלאי, תכנון, ייצור, כספים, שרות, משאבי אנוש ועוד. לפתרון כ-40 אלף לקוחות בעולם.

אודות 'ג'ון ברייס- מכללת הי- טק'

ג'ון ברייס - מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, הינה מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל, בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיות המידע.  ג'ון ברייס - מכללת הי-טק הינו מרכז הדרכה מורשה של רוב חברות תוכנה והחומרה המובילות בעולם, כגון: Oracle, Microsoft , IBM ,HP ,CheckPoint, RedHat, , VMWare, סימנטק, EMC, Windriver, CISCO, TI ועוד. לחברה פעילות ומרכזי הדרכה גם באירופה ובמזרח הרחוק.

מרכז ההדרכה  מציע מגוון קורסים בתחומי  ה- IT , הייטק, הנדסה, פיתוח תוכנה וחומרה, אלקטרוניקה, תקשורת, אבטחת מידע, רשתות, UNIX, LINUX, אינטרנט, שיווק באינטרנט ועוד. ג'ון ברייס- מכללת הי- טק  דורגה השנה במקום הראשון בשוק הישראלי על פי חברת המחקר הישראלית STKI  ובסקר של גיאוקרטוגרפיה בקטגורית "בית ספר ללימודי מחשבים". החברה הנה בבעלות  מלאה של מטריקס  אי.טי בע"מ.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב