דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס משיקה חוויית פתרון תעשייה ראשונה לשירותים פיננסיים: Product Innovation Factory 

מאת    [ 01/01/2013 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1584 פעמים ]

Product Innovation Factory משנה את הדרך בה מוצרים פיננסיים

נוצרים, מנוהלים ונמכרים

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, מובילה עולמית בתוכנות תכנון 3D, מידול 3D דיגיטלי וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), חשפה בלב אזור השירותים הפיננסים של לונדון את חוויית פתרון תעשייה הראשונה שלה לתחום השירותים הפיננסיים: ""Product Innovation Factory.

 "Product Innovation Factory", המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מאפשר למנהלי מוצר מחברות השקעות, ניהול עושר, ביטוח ובנקאות, לנצל הזדמנויות שוק, כמו גם להגיב במהירות לשינויי שוק ורגולציה, במטרה להאיץ את  מחזור החיים של מוצרים פיננסיים מרעיונות עד מכירות.

פתרון Product Innovation Factory ממנף אותן טכנולוגיות המשמשות יצרניות תעופה, מוצרי צריכה, קמעונאות ומדעי החיים לקידום חדשנות, מניעת סיכונים תפעוליים, ושמירת שקיפות - ללא חשיבות לרמת המורכבות של המוצר.

 גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, אומר כי Product Innovation Factory הנו פתרון שיתופי המוטמע במהירות, וממנף יישומי שוק מובילים של דאסו סיסטמס בתחומי ניתוח אנליטי, ניהול נתונים, עבודה שיתופית, וחוכמה חברתית, לשיפור ביצועי שורה תחתונה והחזר השקעה (ROI) מהיר. הפתרון מתרחב מחברת בוטיק קטנה כל הדרך למעלה עד ארגון גלובלי.

 "חברות שירותים פיננסיים חייבות לחדש בקביעות, על מנת לענות באופן רווחי לצרכי לקוחות תוך שמירה על ביצועי השורה התחתונה שלהן", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "עם העוצמה של תהליך יצירת מוצרים שהנו ברור, חוזר על עצמו וניתן למעקב מלא, Product Innovation Factory יוצר את היסוד הדרוש למהירות וגמישות הדרושות לאספקת מוצרים פיננסיים חדשים ולקידום רווחיות בשוק".

 חוויית פתרון תעשייה Product Innovation Factory מספקת פתרון קל לתצורה ושימוש עבור מנהלי מוצר שכיום משתמשים בריבוי גיליונות אלקטרוניים, מסמכים, ובקרות ידניות שנוצרו בארגון. כל אלה חושפים בעלי עניין לכמות משמעותית של סיכונים תפעוליים.  

 הפתרון מחליף מערכת אד הוק זאת עם סביבה מרכזית המאפשרת לחברות שירותים פיננסיים לפתח, לנהל ולארגן פרטי מסמכים מורכבים בזמן אמת, מכל מקום ועם משילות מלאה. ההערכה הנה כי ניתן להגביר יעילות ב- 20-30 אחוז על-ידי השקעות פחות זמן באיסוף, ארגון ואימות נתונים.

 בנוסף ל- Product Innovation Factory, דאסו סיסטמס ממנפת יותר מ- 30 שנות מומחיות בטרנספורמציית תעשיות ברחבי 12 תעשיות, לאספקת פתרונות שירותים פיננסיים התומכים בניתוח אנליטי מתקדם, תובנות רגולציה ומודיעין לקוחות.

 למידע נוסף על פתרונות דאסו סיסטמס עבור תעשיית השירותים הפיננסיים: www.3ds.com/financial-services

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד3DExperience)) Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.


CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב