דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליבי טכנולוגיות תוכנה הקימה מערך הדרכה מיוחד להכשרת מפתחי Business Intelligence 

מאת    [ 31/12/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1616 פעמים ]

חברת ליבי טכנולוגיות תוכנה, המתמחה בביצוע פרויקטים רבים ומגוונים בתחומי ה- BI (בינה עסקית) וה- DWH (מחסני נתונים), הקימה מערך הדרכה חדש וייחודי להכשרת מקצועני פיתוח בתחום התובנה העסקית (Business Intelligence).

 גוף ההדרכה, UniversiBI, הינו מרכז ההדרכה המקצועי והמתקדם ביותר בארץ לטכנולוגיות BI, וכולל גם מסגרת הכשרה מקצועית בטכנולוגיות IBM Cognos.

 ירון הירשזון, מנכ"ל משותף של ליבי, אומר כי הרעיון המרכזי הינו לקשור את עולם ה-BI לתובנות עסקיות מעשיות. מערכת BI טובה תאפשר לזהות תרחישים שיאפשרו ליצור שרשרת תגובות חוצות ארגון, במטרה להבטיח תגובה ארגונית מהירה לשינויי שוק או שינוי ההתייחסות ללקוחות לחברה. "מהירות זיהוי השינויים העסקיים בעזרת מערכות ה- BI, כנגזרת מהמידע הנצבר, ובניית תרחישים להתמודדות איתם, הם אלו שיעשו את ההבדל בתגובה ברמות ההצלחה של הארגונים השונים", אומר הירשזון.

 לאור כך, מפתחי מערכות BI הפכו בשנים האחרונות לאנשי מפתח בתחומי הטכנולוגיה העסקית, והנם מבוקשים ביותר בשוק העבודה.

 הקורס של ליבי מיועד למעוניינים לעסוק ביישום והטמעת מערכות BI, בעלי תואר אקדמי מהתחומים: כלכלה, מנהל עסקים, מערכות מידע, תעשייה וניהול ומדעי המחשב; והוא בנוי כקורס מקצועי מקיף המכשיר את המשתתפים לפתח במגוון רחב של טכנולוגיות המובילות בשוק.

 דוד קפלן, מנכ"ל משותף של ליבי, מציין כי במסגרת המסלול ירכשו המשתתפים מיומנויות פיתוח במגוון הטכנולוגיות המובילות בתחום, ובכלל זה IBM Cognos, Informatica, Microsoft.

בין נושאי הקורס: למידה והיכרות עם מחסני נתונים, עיצוב מחסני נתונים, מתודולוגיות וכלים ל- BI, ורכישת כלים מעשיים המאפשרים פיתוח קריירה מקצועית בתחום.

 משך הקורס235  שעות אקדמיות, מהן 175 שעות לימוד אקדמיות במסגרת מפגשים פרונטליים, ו- 60 שעות תרגול כולל פרויקט גמר. פרויקט הגמר יבוצע בשילוב אנשי המקצוע של ליבי הפועלים במסגרת פרויקטים רבים ומגוונים באתרי לקוחות.

מטרת הפרויקט להקנות לבוגרים ניסיון מעשי ביישום המערכת, תמיכה וטיפול בסביבה. ניסיון מעשי זה מקנה יתרון רב בקליטה בעבודה בעתיד.

צביקה גולדרייך, סמנכ"ל הפרויקטים בליבי, מוסיף: "מערך ההדרכה הוקם כתוצאה מפניות רבות שהתקבלו מקהל לקוחות החברה. הקורסים הקיימים כיום הינם כלליים מאוד ולא ממוקדים, ובוגרי הקורסים במסגרות אחרות מצאו עצמם עם ידע כללי בלבד, שלא תרם משמעותית בניסיונותיהם להיכנס לעולם זה. לכן החלטנו להקים את הפעילות אך באופן שונה – הקורסים יהיו ממוקדים במספר מצומצם של טכנולוגיות, המדריכים יהיו אנשי המקצוע המובילים בארץ ובעלי ניסיון שטח רב, והקורסים יתבצעו במסגרת קבוצות למידה קטנות בכדי לספק את היחס הנדרש לכל משתתף".

 לפרטים נוספים:

http://www.libi.co.il/he/libi%20college/business%20intelligence%20development.html

חברת ליבי טכנולוגיות תוכנה בע??מ, מובילה מזה יותר מעשור את שוק הBl-  הישראלי, כספק פתרונות תוכנה ויישום פרויקטים בתחום.


כנציגת חברת IBM המובילה העולמית בתחום ה-Business Intelligence) Bl) הטמיעה ליבי פתרונות BI במאות ארגונים בישראל. הצוות הניהולי של ליבי מורכב ממנהלים מנוסים בניהול עסקי, ניהול פיננסי, בתחום התוכנה ומערכות המידע, ובעלי עשרות שנות ניסיון בשיווק ובתמיכה של מוצרי תוכנה מתקדמים. בליבי צוות מומחי BI מהשורה הראשונה, המהווים את מרכז הידע הגדול בישראל לתוכנות BI (למעלה מ- 150 שנות ניסיון מצטבר), ומספקים ייעוץ בנושאי מחסני נתונים (DWH), בינה עסקית (BI) באמצעות מגוון כלים:


IBM Cognos, TM1, SPSS, Microsoft, QlikView, Oracle, וכן - ניהול לפי מדדים וביצועים (CPM), ויישום מערכות תכנון ובקרה לתחום הפיננסי (FPM). ידע זה מאפשר לנו לתכנן וליישם בזמן קצר פרויקטים המשלבים מענה אופטימאלי לצרכים העסקיים של כל ארגון. זאת ע?י ייעוץ בשלב האפיון, פיתוח ויישום בשלב הביצוע, וליווי מקיף בשלב ההטמעה בארגון.


בליבי מרכז הדרכה למוצרי Cognos, החל מקורסים יומיים ובסיסיים עד לקורסי מפתחים ומנהלי מערכות בכל תחומי הפעילות של Cognos. כל זאת על מנת לספק ללקוחות את הבסיס הנכון לניצול מלא של האפשרויות הטמונות במוצר.


בליבי מרכז התמיכה היחידי בישראל של Cognos, המספק תמיכה שוטפת למאות לקוחות, סיוע טלפוני, ובמידת הצורך גם הגעה לאתר, כל זאת תוך ניצול מקסימאלי של ידע והתמחויות שנצברו בחברה במהלך השנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב