דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרגון מותחת את חסמי הפיזיקה: משיקה מוצר חדשני המאפשר קיבולת גדולה פי 4 מפתרונות מתחרים 

מאת    [ 03/12/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3039 פעמים ]

סרגון נטוורקס, הספקית המתמחה המובילה של פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי), מודיעה היום על השקת דור חדש של פתרונות רדיו - FibeAir IP-20C. המוצר החדש מבית סרגון, נועד לאפשר למפעילות רשתות סלולריות מהדור הרביעי תכנון רשת יעיל לטווח ארוך. FibeAir IP-20C הוא הרדיו-מיקרוגל היחיד המאפשר תעבורת נתונים בקצבים מהירים הדומים לאלו של סיבים אופטיים, באמצעות קופסה בודדת וקומפקטית. יעילות זו מתאפשרת בזכות טכנולוגיית הליבה הכפולה פורצת הדרך של סרגון. טכנולוגיה זו מציבה רף חדש לניצול יעיל של תדרי תקשורת וקיבולת של שני גיגה-ביטים על-גבי ערוץ תדר בודד – קיבולת הגדולה פי ארבע בהשוואה למוצרים מתחרים.

סרגון, המשרתת כיום מספר גדל והולך של חברות תקשורת, מתכננת את מוצריה על מנת לענות על תרחישי backhaul ו- fronthaulמתקדמים לדור החדש של רשתות הטרוגניות (HetNet). המוצר החדש שפותח על בסיס שבבי המודם והרדיו פורצי הדרך של סרגון, הינו הקפיצה הבאה בחזון ה-Holistic HetNet Hauling (3H) של סרגון, המגדיר מחדש קישוריות אלחוטית ברשתות הטרוגניות. הפתרון, שנבחן בימים אלה אצל לקוחות נבחרים, יוצע לכלל הלקוחות החל ברבעון הראשון של 2013.

"ככל שדרישות הקיבולת האלחוטית הולכות וגדלות, המודלים המסורתיים של backhaul כבר אינם בני קיימא", אמר רון קליין, אנליסט בכיר בחברת המחקר הבינלאומית OVUM. "על המפעילות להגדיל משמעותית את הקיבולת מבלי לשנות את עלות הבעלות. ספק ציוד מיקרוגל שיוכל להציע זינוק של ממש בקיבולת, ללא עלות נוספת, יזכה לבידול משמעותי בשוק".

"סרגון שוב משנה את חוקי המשחק ומציבה רף גבוה בתעשייה עם עוד מוצר מהפכני", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "אנחנו ממשיכים כל הזמן לאתגר את חסמי הטכנולוגיה על מנת לאפשר ללקוחותינו להעביר גיגה-ביטים של מידע על גבי רשתות התקשורת האלחוטיות שלהם. בעזרת השבבים שאנו מפתחים בעצמנו, אנחנו ממשיכים לחדש ומביאים פעם אחר פעם את המוצרים הטובים ביותר לכל שוק ולכל מבנה רשת".

 

אודות סרגון

סרגוןנטוורקס הינה הספקית הבינלאומית המתמחה והמובילה של פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי) - פתרונות תקשורת בקיבולת גבוהה, לרשתות אלחוטיות מתקדמות. סרגון מציעה מגוון רחב של פתרונות Backhaul  אלחוטיים חדשניים ומוכחים. הפתרונות של סרגון נועדו לאפשר למפעילות סלולריות ולחברות טלפוניה ואינטרנט, כמו גם לבעלי רשתות פרטיות, להפעיל רשתות במהירות, ביעילות ובכל תוואי שטח, תוך הפחתת עלויות אחזקתן.

לסרגון משרדי מכירות ברחבי העולם ועל לקוחותיה נמנות מאות ספקיות תקשורת ורשתות פרטיות ביותר מ-130 מדינות. בין לקוחותיה: בזק, סלקום, נוקיה, Telefonica, ,AT&T, Hutchison, 3 KPN, Tata America   

Movil, Telenor, Belgacom ו-Telcel. ב- 2011 רכשה סרגון את חברת נרה נטוורקס הנורבגית, יצרנית מובילה של מערכות מיקרוגל, עם למעלה מ-60 שנות ניסיון בעיצוב פתרונות RF. מטה החברה בתל-אביב והיא מעסיקה כ- 1,200 עובדים ברחבי העולם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב