דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צפוי מדרגות בעץ - שיפוץ בית קיים 

מאת    [ 19/11/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2659 פעמים ]

המדרגות הישנות, לפני שיפוץ הבית, היו מדרגות מוזיאקה שעבר זמנה, מעקה מגושם ולא תקני מצד אחד, ללא מעקה כלל מהצד השני - אלוהים ישמור . מכיוון פינת האוכל אפשר לראות שהחלל מתחת למדרגות  לא חינני במיוחד ואינו מנוצל כראוי. במבט לפני  שיפוץ הבית על המדרגות מהסלון, ניתן היה לראות קיר מלבני זכוכית, מקביל למדרגות, מחלק את החלל הנותר.מצדן השמאלי של המדרגות , מאחורי העמוד, היה קיים קיר קטן, שגרם להן להראות צרות ומכווצות. כל המראה שהתקבל לפני שיפוץ הבית היה לא חינני בעליל, והשפיע ממש לרעה על התחושה בכל הבית.

במסגרת עבודות הבניה והשיפוצים, וויתרנו מיד על קיר לבני הזכוכית ויצרנו ליד המדרגות חלל גדול ונעים לפינת האוכל.

 כפי שאני יודעת מעבודות בניה ושיפוצים רבות שבצעתי, קשה מאוד לחדש מדרגות עשויות ממוזאיקה ולגרום להן להראות יפות . מכיוון שכך, ההחלטה העיצובית הראשונה שלנו היתה - ציפוי המדרגות בעץ. מדרגות העץ נותנות חמימות ועושר לבית כולו. המעקה הישן הוחלף במעקה ברזל חדש, תקני.  תעשו לי, לעצמכם, לילדים ולנכדים שלכם ולכל באי ביתכם טובה: 

 מ ע ק  ו ת    פ נ י ם   ת ק נ י י ם בבקשה! תמיד תמיד! הם אמנם הרבה פחות סקסיים מהלא -תקניים, לצערי, והרבה פחות אופנתיים, אבל הרי אם יקרה משהו אי פעם למישהו מיקירכם, לא תסלחו לעצמכם לעולם (וגם לא לאדריכלית שלכם).

כבר ראיתם בפוסטים אחרים אצלי: אנחנו לעולם  ל א פוחדים  מקישוטים. גם קישוטים למעקה! בחרנו במעקה מקושט ומעוטר, יפהפה לטעמי. קצת מקושקש, כן, אבל זה יפה. 

 מתחת לשלחן האוכל בחרנו עוד קישוט אהוב עלי , שטיח מאריחי בטון מעוטרים. בחרנו בצבעים חמים ועשירים. כשיורדים בבוקר להתחיל את היום רואים - כדבר ראשון -שטיח מאריחים מצויירים, מעקה יפה, והרבה אור - כיף!

 בנוסף לכך, הורדנו את הקיר הקטן, שהגביל את רוחב המדרגות, ופתאום הן נראות הרבה יותר רחבות ונדיבות. ומכיוון פינת האוכל: דאגנו לניצול החלל מתחת למדרגות לאיחסון: מגירות כתוספת מקום לכלי מטבח, ומתחתן - שלושה ארגזים על גלגלים לצעצועי הנכדים.

 ומהצד השני , מכיוון הסלון: ניצלנו את הקיר המפריד בין הסלון למדרגות כדי ליצור קיר יפה לטלביזיה. הטלביזיה במרכזו, אך שקועה בנישה מיוחדת כך שאינה בולטת כלל לתוך החלל. מעליה נישה נוספת, לקישוטים, ומתחתיה - מקום למכשירים ומגירות לשלטים ולדיסקים. 

מוטיב מדרגות העץ ממשיך גם בפרטי קיר הטלביזיה וגם במדרגות היורדות לסלון, שגם הן קבלו ציפוי מעץ. כך קיבלנו מוטיב שהנחה אותנו בכל שיפוץ הבית.

יש גם תמונות של שיפוץ הבית הזה -  אתם מוזמנים להציץ בהן!

  אורלי ערן - אדריכלות ועיצוב פנים:


בעלת משרד לאדריכלות ועיצוב פנים בתל אביב. אנו עוסקים בתכנון ופיקוח על כל עבודות הבניה והשיפוצים, בתחומי האדריכלת ועיצוב הפנים , וגם קצת בתכנון גינות. יש לנו המון ניסיון, וגם המון התלהבות והאהבה לעבודה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב