דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין - רגע מרגש שלא שוכחים 

מאת    [ 18/11/2012 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1768 פעמים ]

 

 

אין על כך שום ספק שרגע עצת הנישואין הוא רגע מרגש לכל הדעות ומדובר על רגע שאיש איננו יכול לשכוח. עצת נישואין הוא רגע שבו זוג מחליט שאהבתם כה גדולה וכן גם חזקה שהם מעוניינים לחיות את שארית חייהם יחד. רגע לפני העצה מגיעה החלטה חשובה נוספת – בחירתה של טבעת האירוסין.

טבעות אירוסין– כמה זה יכול לעלות?

כל קנייה שנעשית בצורה מושכלת, ניתן להוריד משמעותית את המחיר ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על טבעות אירוסין. בכדי לרכוש טבעות אירוסין במחירים אטרקטיביים יש לבצע הליך השוואת מחירים. הליך השוואת המחירים ניתן לעשות באמצעות חנויות תכשיטים מהן רוצים לרכוש את הטבעות או לחילופין על ידי השוואה דרך האינטרנט.

כיום רשת האינטרנט מציעה כל מיני מוצרים למכירה וכמובן שבניהם גם טבעות אירוסין. לאחר שמקבלים עצות מחיר (מומלץ לקבל לפחות כשתי עצות מחיר מכל יצרן ממנו רוצים לרכוש טבעת אירוסין), יש לשבת ולחשוב האם הטבעת שרוצים לרכוש היא אכן טבעת שתתאים לבת הזוג מכל הבחינות – גודל, עיצוב, צורה וכן הלאה.

בחירת טבעת אירוסין

אז כיצד ניתן לדעת בעצם שבחירת טבעת אירוסין היא בחירה מוצלחת? ובכן, קיימים מספר שלבים שעל פיהם ניתן לבחור בצורה נכונה טבעת אירוסין. קודם כל צריך לדעת מהו העיצוב והסגנון של התכשיטים שבת הזוג אוהבת, כלומר, עם אילו תכשיטים היא הולכת ביומיום (תכשיטים רהבתניים או סגנון יותר קלאסי).

לאחר מכן יש לבחור את צבע הזהב ולכן יש לדעת עם אילו תכשיטים היא מסתובבת, כלומר, עם תכשיטי זהב לבן או תכשיטי כסף? יש להתייעץ עם חברות או עם בני משפחתה של בת הזוג. ניתן גם לבדוק את תגובותיה של הכלה המיועדת, למשל, כיצד היא מגיבה כאשר היא נתקלת בפרסומות לתכשיטים או לחילופין כשהיא עוברת ליד חלון ראווה, ממה היא מתלהבת?

בשלב השני, לאחר שעיצוב הטבעת נבחר יש להתאים לה את היהלום. מחיר היהלום נקבע לפי מספר פרמטרים קבועים והם: על פי משקל היהלום (הכוונה היא לגודלו של היהלום), חיתוך היהלום (הכוונה היא לפרופורציות הליטושים), ניקיון היהלום (כאן נבדקים כמות הפגמים המיקרוסקופיים שנמצאים ביהלום) ואילו הפרמטר האחרון שקובע את מחיר היהלום – צבע היהלום. מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע שחי ונושם את המקצוע ויידע מה להמליץ. כמו כן, יש לקחת בחשבון שככול שהיהלום יהיה גדול יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.

כמו כן, חשוב לזכור שישנם פרמטרים נוספים, כמו לדוגמא: רמת הצחצוח, עובי הרונדיסט, מצב העוקץ, רמת הזריחה של האבן אך עם זאת, עדיין ארבעת הפרמטרים החשובים ביותר הם: ניקיון, משקל, חיתוך וצבע היהלום. הדרך הטובה ביותר כאשר רוצים לאבחון רמתו של היהלום הוא לחשוף את האיכות שלו טרם משבצים אותו כך שהוא חשוף וניתן לבחון אותו מכל הזוויות והכיוונים. הערכה של יהלום בעודו נמצאים בתכשיט היא הערכה לא מקצועית ובעיקר לא נכונה.

 

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב