דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הישגים מקצועיים לפי כף היד 

מאת    [ 11/11/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 4233 פעמים ]

קו הראש הוא הקו החשוב ביותר על כף היד כאשר באים לבחון אינדיקציה להצלחה מקצועית יד לבחון את קו הראש ולאות שהוא מופיע כקו ארוך, ברור (צר ועמוק), רציף, ללא איקסים, לולאות או קו חלשים הנצמדים ומלווים אותו לאורכו. סימנים אלו מפריעים למהלכו התקין של הקו ומעידים על הפרעות בחשיבה, ברגש ובהתנהגות הבאים לידי ביטוי בתחום המקצועי. 

ענפים ברורים העולים מקו הראש כלפי מעלה מעידים על פרץ אנרגיות שכליות התורמים להתפתחות של חשיבה, רעיונות, לימודים באופן פעיל, יצירתי ויעיל. הפרעות על אותם ענפים כמו איקסים, קווים חותכים ויוצרים איקסים, לולאות וקווים חלשים שנצמדים ומתלווים אליהם יוצרים הפרעות בהתפתחות שנראית חיובית וחיונית מבחינה מקצועית. 

קו החיים מסמל את קו החיות, ההתלהבות, האמונה, הבריאות מבחינה רגשית נפשית ופיזית ובלעדיו ההתפתחות וההתקדמות המקצועית מוטלת בספק. 

צורת קו חיים ארוכה המתחילה מעל האגודל ומסתיימת בתחתית כף היד מורה על קו חיים ארוך. חשוב שקו הראש יופיע כקו ארוך, ברור, צר ועמוק, רציף ללא משברים וקווים החותכים אותו או נצמדים ומתלווים לאורכו. אלו מחלישים את האנרגיות של הקו ומפריעים למימוש פוטנציאל הצלחה מקצועית בזכות השקעת אנרגיות החיוניות להתפתחות והתקדמות מקצועית.

ענפים ברורים העולים או יורדים מקו החיים מעידים על פרץ אנרגיות של השקעה למען קריירה מוצלחת. פעילות הנובעת מתוך יצירתיות, התלהבות, אמונה, אהבה וצורך אישי היוצרים הצלחה מקצועית. ענפים הנתקלים בדרכם למעלה או מטה בלולאות, באיקסים, בקווים חותכים מאבדים את תנופתם ולעיתים אף את הסיכוי להמשך ההצלחה עקב התערבותם של אחרים או עקב אירועים ומצבים גורליים או בשל נטייה להרס עצמי. 

לכל אדם יש סיכוי להצליח ולפתח קריירה אישית מתאימה, יש לאבחן את הדלתות הפתוחות לפניו מבחינת כישרונות, יכולת אישית ומזל. הרבה מזל צריך כדי להצליח מקצועית. לבחור את המקצוע הנכון בזמן הנכון. להכיר את כל הדברים המכשילים בדרך להישגיות ולדעת להימנע או לעקוף אותם או לעבור אותם ביתר קלות. לידיעת העתיד יש יתרון חשוב בפיתוח וקידום קריירה. ולאחר שבוחרים מקצוע צריך לדעת כיצד ללמוד, האם ישנה התאמה ללימודים ללימודים ארוכי טווח או קצרי טווח מה מתאים לאדם באופן אישי לפי אופיו ולפי מצבו האישי ולפי הסובבים והמחוייבויות שלו ולפי מצב בריאותי וכלכלי. הרבה גורמים משפיעים על הצלחתו בלימודים. ולאחר הלימודים כיצד ניתן ליישם בדרך הטובה ביותר את הכישרון, הידע, הרצון והיכולת בהתאם לגורמים החיצוניים. 

מה הם הסיכויים לסיים את הלימודים, להתקדם מקצועית, מתי? כל אלו ועוד ניתן לאבחן לפי כף היד ולקבל הסבר הגיוני למצבים ולאירועים שהם מעל ומעבר לכל הסבר הגיוני. 

לפניכם קישור למאמר נוסף מלווה בצילום והסבר על כף היד http://gila1.com/?p=679

 

 

גילה אמיר מומחית לקריאה בכף היד ונומרולוגיה
http://www.amirgila.com/
/>gilaamir33@walla.com
טלפונים: 03-6517855,  052-3303902




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב