דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים חשובים לאימוץ וגידול כלבים 

מאת    [ 08/11/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2379 פעמים ]

רוצים לאלף את הכלב? בבית מתרוצץ לו גור חמוד? אתם ודאי מרוצים ורוצים להעניק לו בית חם אבל אחרי ההתלהבות של ההתחלה מגלים שזה לא פשוט כלל: פתאום צריך לדאוג לאוכל מתאים, לצאת לטיולים על בסיס יומי, לדאוג למים נקיים וגם לרכוש כמה משחקים ולדאוג לחיסונים מתאימים.

מה כדאי לדעת על גידול כלבים וחיות מחמד? צריכים מידע על חינוך גורי כלבים? ליקטנו עבורכם מספר עצות שבעזרתם תכלו לדעת יותר איך לטפל בצורה הטובה ביותר בכלבכם החדש.

חייבים לאמץ גור? לפני שאתם הולכים לכלבייה כדאי לחשוב האם אתם מוכנים לגדל כלב, יש לכם מספיק זמן? יש לכם בית פרטי או דירה? גידול בעל חיים משפיע על כל בני הבית לדוגמה: טיולים בכל יום אוכל מתאים וכמובן תשומת לב. אם אין לכם מספיק זמן כל וותרו על הרעיון.

איזה כלב יכול להתאים לכם? הכל תלוי מי אתם למשפחה עם ילדים כדאי לקנות כלב ידידותי , אם אתם אוהבים לעשות רושם כלב גדול יסובב לכולם את הראש. בכל מקרה חשוב שתחברו נכון.

חינוך? השקיעו באילוף הכלב, היום זה פשוט יותר ואפשר לאלף כלב בכל גיל, חינוך מקצועי יעזור לכם ואף יסייע לכם ליהנות יותר מכלבכם. בעיות משמעת, טיפול בבעיות צרכים ועוד, בשנות האלפיים אפשר ללמד את הכלב לעשות הכל.

ככל שתקדימו למסור את כלבכם לאילוף הוא ירכוש הרגלי התנהגות נורמטיביים אשר יאפשרו את שהייתו השקטה בביתכם ואת התנהגותו הראויה והרצויה מחוץ לו. המבחר העשיר של מאלפים לאפשר לכם בחירה במעולה שבין הטובים.


איך נבחר פנסיון כלבים טוב? אין טוב יותר מהמלצות שווה לבדוק עם חברים טובים אולי יש להם המלצה על מאלף מקצועי אם כן, וסו לברר עליו גם באינטרנט קצת מחקר תמיד משתלם. כמו בכל תחום אחר גם פה צריך לחפש מבצעים.

לבד או אילוף מקצועי? יש רבים שמעדיפים לחנך לבד את הכלבים, לרוב זה לא הולך ואם כן רואים הצלחה, זה לא תמיד מחזיק מעמד. לכן כדאי להשקיע להשקיע סכום לא גדול שמחזיר עצמו בטווח של שנה שנתיים.

גידול כלב בבית זה גם הוצאה כספית לא קטנה ויש לשקול את זה מראש, אם אתם חושבים חיובי והחלטתם לקנות כלב, כדאי לשקול גם אילוף גורים. נסכם: מומלץ לקרוא ביקורות על מומחים בתחום וגם למצוא מחירים טובים. לחברו הטוב ביותר של האדם מגיע את הטוב ביותר!.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב