דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין - יופי נצחי 

מאת    [ 28/10/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1798 פעמים ]

 

האם ידעתם שהאישה הראשונה שאי פעם קיבלה טבעת אירוסין הייתה הנסיכה מריה בשנת 1477. טבעת זו הייתה למעשה מתנה מארכי דוכס מקסימיליאן מאוסטריה. בתחילתן של שנות ה- 30 של המאה הקודמת האבנים היחידות שהיו על טבעות אירוסין היו טבעות מסוג: אופל, ספיר ורובי. על פי המסורת נהוג לענוד טבעות אירוסין על הקמיצה ביד השמאלית.

טבעות אירוסין הן מעין התחייבות בין בני זוג עד אשר יגיעו אל התחייבות הסופית בניהם מתחת לחופה. טבעות אירוסין, בדרך כלל, הן חלקות (כמובן שניתן למצוא כל מיני סוגי טבעות) כאשר בקדוקוד הטבעת משובצות אבני חן יוקרתיות, כמו למשל: אבני אמרלדים, אבני ספירים, אבני יהלומים וסוגים נוספים עוצרי נשימה.

כיצד לבחור טבעת אירוסין בחוכמה?

כפי שהמשפט המפורסם אומר "מרוב עצים לא רואים את היער" כך ניתן לומר על טבעות אירוסין. מרוב שניתן למצוא כל כך הרבה סגנונות ועיצובים של טבעות למטרת נישואים, קשה מאוד להגיע להחלטה בנוגע לאיזו טבעת היא הכי עדיפה מבין כל שאר האפשרויות שעומדות בפנינו. אז כיצד בכל זאת ניתן לבחור טבעת איכותית, יפה ומתאימה לידה של הארוסה העתידית?

קודם כל, לפני שמתחילים לחפש אחר טבעת יש לדעת, פחות או יותר, את הטעם של בת הזוג. אם למשל בת הזוג היא בחורה צנועה שאיננה אוהבת לענוד טבעות גסות הרי שלא מומלץ לרכוש טבעת מוחצנת וגסה וההפך. מומלץ לבקש עזרה מאחות או חברה של בת הזוג על מנת לרכוש את הטבעת בידיעה מוחלטת שהטבעת הנבחרת היא אכן תמצא חן בעיניה.

כמו כן, חשוב מאוד לדעת שמכיוון שכיום ניתן למצוא סוגים שונים של טבעות אירוסין, דוגמאות, עיצובים וכן הלאה, חשוב מאוד להגיע אל מספר חנויות מובילות (מומלץ להגיע אל רשתות מוכרות שיהיה לי לפנות במידה והטבעת איננה מתאימה מסיבה כזו או אחרת) ולבדוק מחירים, כמה עולה טבעת עם יהלומים וכן הלאה.

הליך "סקר שוק" יצליח לחשוף את הרכוש בפני מספר חנויות תכשיטים ואילו אפשרויות יש בכל אחת מהחנויות הללו. כמו כן, מומלץ תמיד לבקש המלצות מחברים, מכרים ובני משפחה. מעבר לכך, מומלץ גם להיכנס אל רשת האינטרנט ולקרוא אודות סיפורים של אנשים שרכשו בעבר בחנויות האלו וזה בכדי להתרשם האם מדובר בחנות אמינה ויתרה מכך – האם הסחורה של החנות הנ"ל היא אכן עמידה ולא נהרסת לאחר תקופה קצרה. מומלץ תמיד לערוך השוואות מחירים בין החנויות.

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב