דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להרוויח כסף לאחר פרישה מעבודה 

מאת    [ 30/09/2012 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3948 פעמים ]

איך להרוויח כסף לאחר פרישה מעבודה

הגעתם לגיל פרישה ואין לכם מקום עבודה, מעסיקים עושים לכם פרצופים בראיון העבודה, פשוט לא צריך טובות! הגיע הזמן להכיר אפשרויות אחרות שיכולות ליצור לכם מקורות הכנסה יפים מאוד, במאמר הזה אתן לכם טיפים איך אתם יכולים להרוויח כמה כסף כדי לשמר את פרישתכם מבלי לעבוד אצל מעסיק, ואף לעזור גם לילדיכם הרי מי מכם שלא עוזר שירים את היד! רובנו כן מסייעים לילדים ונהפכים להיות הורים לנכדים… אז בואו נצא לדרך ונראה איך אפשר לעשות כסף בפרישה. לא פעם אני אומר לרבים הבאים אלי שאם היו לוקחים שנה שנתיים לפני הפרישה ייעוץ מקצועי בנושא פרישה או לחילופין סדנה הכנה לפרישה מצב ההתאקלמות בפרישה היה טוב יותר משום שזהו אבן היסוד בכל התחלה חדשה, לתכנן מבעוד מועד את הפרישה שלך ועושים זאת על ידי הכנה לקראת הפרישה ככה שאתם לא תצאו למצב של 0 אלא תצאו למצב שכבר אתם מוכנים רגשית וכלכלית לפרישה ויודעים איך אתם הולכים להתנהל במצב החדש ככה שלא תצטרכו להשתגע.

להפוך את החוג למקור הכנסה

מסופר על גברת רבקה שהלכה ונרשמה לחוג קרמיקה לאחר שפרשה מעבודתה בתור מורה, במרוצת הזמן רבקה החלה לעשות פסלים מאוד יפים במהלך לימודי קרמיקה שלמדה, ואז צץ בראשה רעיון: מדוע שאהפוך לאחר פרישה לאישה ענייה שכעת אני יכולה דווקא להצליח בתחום הזה, וכך היה, רבקה פתחה חנות וירטואלית ברשת האינטרנט והחלה למכור מוצרי קרמיקה כמתנות לימי הולדת, זה מה שנקרא החוג שהפך למקצוע עיקרי לאחר פרישה מעבודה, אז כן אם רבקה יכולה להפוך את החוג שלה למקצוע אז מי מכם אינו יכול? כל מה שצריך זה נחישות, יצירתיות, ולהיפתח לדברים חדשים ולצאת מקיבעון הפרישה שמחדיר לנו למוח שאנחנו צריכים לנוח בפרישה.

להיות עצמאי לאחר הפרישה

מסופר על דוד שהיה חשמלאי ואיש אחזקה בחברת אחזקות, ביום בו פרש מעבודתו החל לחפש מה לעשות עם עצמו, חשב וחשב מה הוא יוכל לעשות עד שלבסוף החליט ללכת לבית דפוס הקרוב ולהפוך להיות עצמאי וכך היה, חילק דוד פלאיירים בכל הבניינים והרחובות ולאחר זמן מה החל לקבל עבודות נאות מאוד שהצליחו לשמר את רמת המחייה שלו ובנוסף גם להעסיק אותו, וכך נולד דוד מחדש כי בעת שפרש לא חשב שהוא מסוגל לעבוד בתור עצמאי, כעת הוא מראה לעצמו ומוכיח כי הוא מסוגל להיות עצמאי ובטחונו העצמאי שב וחזר אליו בחזרה, דוד החל לפרוח בשוק כחשמלאי עצמאי ולבצע תיקונים קלים כמו החלפת מנורות והחלפות שקעים בבתים פרטיים ובמוסדות.

הדלת פתוחה בפניכם ומחכה שתכנסו בה

אומרים כי "דלת אחת שנסגרת יש עוד 20 דלתות שנפתחות לנו" ככה זה גם בפרישה מעבודה, אם תזהו ותהיו מודעים לדלת הזו שמחכה שתכנסו בה אתם יכולים לפרוח, אבל אם תשכבו בבית וכל היום תשנו אז הדלת הפתוחה מתישהו גם תיסגר לכם, ולכן צריך לנצל את ההזדמנויות שעומדות לפנינו, אני תמיד אומר שלכל גיל יש את היתרון שלו, נצלו את גילכם וניסיונכם כיתרון שלכם על פני גילאים צעירים יותר, כנסו בדלת חדשה והתחילו את חייכם מחדש, תוכלו לעשות כל מה שאתם רק רוצים הכול תלוי אך ורק בכם וברצון שלכם לחדש לעצמכם את חייכם ולחיות אותם מחדש.

רן חובב מומחה למיסוי ופרישה טלפון: 072-222-3339, 054-7500-405 קישור לאתר: פרישהיועץ פרישה 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב