דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלישת גלים באמצעות גלשני עמידה 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3359 פעמים ]

אחת מן החוויות המאתגרות ביותר והממכרות היא חווית הגלישה, מדובר בשילוב של אלמנטים מהניר רבים כמו הים מזג האוויר החמים הגלים ובמובן פיתוח הכושר הגופני. גלישה עתידה לשפר ברמה ניכרת את הכישורים והיכולות הגופניות הנדרשות והמומלצות לכל אדם. גלישה בים מעלה את רמת האדרנלין בגוף ומקנה סיפוק ועונג אדיר לכל אדם הלוקח חלק בפעילות הספורטיבית מהסוג הזה.

גלישה באמצעות גלשני עמידה איננה מצריכה לימוד ממושך שכן מדובר בפעילות פשוטה ואין צורך בידע מוקדם וניסיון רב בתחום על מנת לגלוש באופן בסיסי ביותר על גלשני עמידה. לכל אחד ניתנת האפשרות להתקדם בקצב שלו בהתאם ליכולותיו, וההתקדמות כמובן תלויה לא רק בכישרון בסיסי אלא ביכולת התמדה והשקעה לאורך זמן שעתידה להפך כל גולש חובבני לגולש מקצועי שמשתתף בתחרויות.

בתי הספר השונים והשכרת ציוד גלישה

בית הספר בו תיבחרו ללמוד גלישה באמצעות גלשני עמידה אמור לספק לכם את הציוד הבסיסי הנדרש מבלי שתאלצו לרכוש אותו המחירים יקרים באחת מחנויות הגלישה או הספורט האתגרי. אם אתם מעוניינים להתאמן מעבר לשעות הלימוד בקורס, תוכלו להשכיר ציוד מבית הספר ולעשות בו שימוש, דבר שמקל על ההוצאות באופן משמעותי שכן עלות רכישה של ציוד חדש כרוכה בהוצאות רבות.
בתי ספר רבים מבצעים גם במהלך הקיץ קייטנת גלישה עבור ילדים שאוהבים את הים.

מתחביב למקצוע

רק במידה ואתם מעוניינים להפוך ספורט זה למקצוע יש לשקול רכישה של ציוד. אם מדובר רק בתחביב אין שום צורך ברכישה שכן הציוד שניתן להשכיר מבית הספר בו אתם עוברים קורס או סדנת גלישה, הוא ציוד מקצועי ואיכותי שישרת אתכן נאמנה לאורך כל תקופת הלימוד והתרגול.

בבתי הספר לגלישה תוכלו למצוא קרוסים לגלישה בעמידה מרמת מתחילים, אשר לא מצריכה שום ידע מקדים וניסיון מוכח בתחום, ועד לרמה של מתקדמים. לעתים הילד מתחיל בספורט זה רק לשם התחביב אך בעתיד הוא יכול לגלות שהוא רוצה להפוך את התחביב למקצוע ואז תינתן לו ההזדמנות לקחת חלק בקורס מתקדמים. אין שום טעם להשתתף בקורס מתקדמים אם אין ברשות הילד ידע בסיסי בתחום ומיומנויות שליטה מקצועיות.

באיזה גיל מומלץ להתחיל לגלוש?

רוב מדריכי הגלישה ממליצים להתחיל את הלימודים בגיל שלוש עשרה ולא לפני כן, אך כמובן שיש לקחת כל מקרה לגופו ולבחון את הנסיבות של הילד. כמו כן מומלץ לערוך פגישות ייעוץ עם צוותי ההדרכה בבתי הספר כדי שאלו יציגו בפניכם את השיקולים שיש לערוך לפני התחלת הלימודים. רצוי שהילד, לפני התחלת לימודי הגלישה בעמידה יידע לשחות בצורה אופטימאלית שכן גלישה בעמידה כרוכה בנפילות תדירות למים ויש צורך לדעת להתמודד במים עמוקים באמצעות שחייה נכונה.

סרף האוס - קייט סרפינג וגלשני עמידה. בסרף האוס המטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו, היא לפתוח דלת ים לכל אחד ואחת הרוצים לקחת בו חלק. הידע הרב, הנסיון והמקצועיות של אנשי סרף האוס חברו יחד כדי להגשים מטרה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב