דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית ספר לגלישת קייט סרפינג 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3199 פעמים ]

כל בית ספר לגלישה מקצועית יספק לחניכים את מלוא המידע והכלים שבעזרתם יוכל "לעלות על הגל" בצורה הבטוחה והיציבה ביותר. כבר בשיעור הראשון נערכת הדמיה של גלישה תוך כדי שהילד שוכב על הגלשן בחול ומבצע תנועות של חתירה נכונה. רק לאחר שהתנסה הילד בגלישה על שכיבה יעבור למצב של עמידה.

בהמשך השיעור הראשון קופצים הילדים למים ותופסים את הגל במקום שהוא נשבר, בחלק הלבן שלו איפה שמופיע הקצף. קפיצה למים יכולה להוות הדגמה הרבה יותר ממשית לגלישה, מאשר שכיבה על הגלשן בחול. בתחילת הלימוד בית ספר לגלישה של קייט סרפינג יבחר להתמקד בלימוד גלישה על גלים קטנים, שיטת לימוד הדוגלת ברעיון שיש להתחיל בקל ואז לעבור אל הקשה. גלישה על גלים קטנים איננה מלווה במאבק קשה לחזור אל החוף, מכיוון שקל להיחלץ מהם בנקודת השבירה.

לעלות על הגל בזהירות

לפני שילמדו המדריכים כיצד יש להחזיק את הקייט בזמן הגלישה עליהם להדריך את התלמידים כיצד ניתן לגלוש באופן יציב ונכון. ראשית, ילמדו המדריכים את החניכים כיצד ניתן לעבור את הגלים בצורה קלה ובטוחה על ידי החזקה יציבה של הגלשן באופן כזה שלא יאפשר לגלים להפוך את הגלשן עליכם דבר העלול להוביל לפגיעות ופציעות.

הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע להחזקה יציבה של הגלשן הוא שיש להחזיקו בשתי הידיים כך שכל יד אוחזת בדופן אחר של הגלשן. לאחר שווידאתם החזקה נכונה ניתן לקפוץ על הגח הלבן תוך כדי התקדמות הלאה. יש לשים לב ולהיות ערניים לגבי כל הנתיבים בהם נמצאים גולשים אחרים ולהימנע מלחדור לנתיבים שאינם שלכם. כמו כן עדיף להימנע מגלישה מאחורי אדם שנראה כאילו עומד לאבד את השליטה על הגלשן בכל רגע נתון.

מגבלות בתחום הלימוד התחרותי

לאחר שהתלמיד התמקצע בגלישה על גלים ניתן להתחיל בלימוד גלישת קייט סרפינג, חשוב לזכור שמדובר בספורט מסוכן, ולכן נדרש להתאים את סוג הלימוד הנכון. להבדיל מהדרכה של גלישת רוח תחרותית, הדרכה של גלישה תחרותית באמצעות קייט מוגבלת אך ורק לבני נוער. הגבלה זאת מבוססת על כך שכל עוד מדובר בלימוד גלישת קייט לא ניתן לבטח פעילות הדרכה מקצועית, כמו גם שלא ניתן לעבוד עם גולשים בתחילת דרכם בצורה בטוחה ומקצועית.

כל הגורמים הללו מייקרים את ההוצאות של לימוד והסמכת ילדים לגלישת קייט מקצועית, בצורה משמעותית. כמה גופים בתעשייה מציעים מספר פתרונות שעתידים לספק מענה מקצועי ככל שאפשר, וכך יהיה ניתן להקים, בצורה הדרגתית ואיטית תשתית של נוער מוסמך ומקצועי לגלישת קייט סרפינג שעתיד יהיה להשתתף בתחרויות.

סרף האוס - קייט סרפינג וגלשני עמידה. בסרף האוס המטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו, היא לפתוח דלת ים לכל אחד ואחת הרוצים לקחת בו חלק. הידע הרב, הנסיון והמקצועיות של אנשי סרף האוס חברו יחד כדי להגשים מטרה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב