דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בלאט-לפידות על דירוגה של Salesforce.com בתואר החברה החדשנית בעולם: 'מברכים על הזכייה' 

מאת    [ 19/09/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2841 פעמים ]

המגזין הכלכלי פורבס (Forbes), פרסום השבוע את הדירוג השנתי של 100 החברות החדשניות ביותר בעולם והכתיר את Salesforce.com במקום הראשון, זו השנה השנייה ברציפות. חברת Salesforce.com, חלוצת מחשוב הענן העולמית, מחזיקה במקום הראשון עם ציון של 73. היא מקדימה חברות כמו אמזון המדורגת במקום השלישי עם ציון של 58.3, גוגל במקום ה-24 ואפל במקום ה-26.

המתודולוגיה של פורבס בבחירת החברות החדשניות בעולם מסתמכת על משקיעים, המזהים מיהן החברות הצפויות להציג חדשנות כעת ובעתיד.

Salesforce.com, המיוצגת בישראל על ידי בלאט לפידות יישומים ארגוניים, מעסיקה 7,785 עובדים ברחבי העולם ושווי השוק שלה עומד על 2.27 מיליארד דולר.

מארק בניוף, מנכ"ל החברה ומי שייסד אותה לפני 13 שנה, מוביל את החברה לכיוון המהפכה לה הוא קורא "הארגון החברתי".  הבחירה ב-  Salesforce.com נובעת גם מפיתוח הרשת החברתית הארגונית צ'אטר, אפליקציה ופלטפורמה הראשונה מסוגה בענן לשיתוף חברתי ארגוני, המשלבת את תפיסת פייסבוק וטוויטר ומשלבת אותה בארגונים. צ'אטר מאפשר לעובדים לעדכן קבוצות בפרוייקטים ועסקאות, להעלאות רעיונות משותפים וליצור יוזמות חדשות במשותף. 

בראיון לאחר הזכיה במקום הראשון בדירוג החברות החדשניות אמר מארק בניוף כי הוא מתגאה בחדשנות שבאה מבפנים. השנה השקיעה החברה מיליארד דולרים ברכישת חברות Radian6 ו-Buddy-Media: "לא יכולנו לדחות את הרכישות", הוא מסביר. "עסקאות אלו מהוות את עמוד השדרה של החטיבה החדשה שלנו, ה-Marketing Cloud, שתפקידה לעזור למותגים לדעת מה אומרים עליהם ברשתות החברתיות ו'לתפור' פתרונות ייעודיים עבור אותם קהלים שמדברים על המותג", הסביר בניוף.

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"לית בבלאט לפידות נציגת Salesforce.com בישראל: "מארק בניוף הוא מנהל עם חזון והעזה. הוא היה הראשון שהעביר יישומים לענן כאשר השיק את Salesforce.com CRM. בלאט לפידות גאה לייצג את החברה בישראל מזה 6 שנים, ובשנה האחרונה אף זכתה להכרה כשותפת הזהב היחידה בישראל. הצלחנו להביא את בשורת החדשנות ושינוי התפיסה עם מערכת Salesforce.com CRM, ולאחר מכן את סביבת הפיתוח בענן Force.com, למאות ארגונים בישראל - וכעת אנו פועלים להביא את בשורת החדשנות הבאה בדמות ה- Chatter. אנו מברכים על הזכייה ושמחים על הצלחתה של Salesforce.com בעולם וגם בארץ, ופועלים להביא את התפיסות החדשניות למגזרים נוספים במשק הישראלי".  

אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.

קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב