דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לדיאטה נכונה - כך תצליחו לעשות דיאטה 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2211 פעמים ]

על מנת להצליח בדיאטה ולהתמיד בה, יש להיכנס לתהליך עם ראייה מפוכחת ומתוך ההבנה שמדובר בהליך ארוך שנועד לחולל שינוי משמעותי באורח החיים שלכם ולא רק בדבר חולף. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיבטיחו דיאטה מוצלחת וקלה.

שנו את הרגלי האכילה שלכם

במקום לאכול מנות גדולות, העדיפו לאכול מנות קטנות ומסודרות לאורך היום. את המנות יש לאכול לאט, על מנת שבאמת תוכלו ליהנות מהאוכל וגם לאפשר לבלוטת השובע להיכנס לפעולה. אכלו רק עד שתרגישו כ-80% שובע. זכרו שהמטרה שלכם כעת היא לא 'להתפוצץ' מהאוכל וכי לא מדובר לאומדן של ארוחה מהנה. אכלו את הארוחות שלכם מול שולחן ולא מול המחשב או מול הטלוויזיה, כדי שתהיו מרוכזים באוכל ותדעו בדיוק כמה ומה אתם מכניסים לגוף.

אל תצאו מהבית רעבים

הקושי האמיתי לשמור על דיאטה הוא לא בתוך הבית- אותו סביר להניח שכבר הפכתם לסביבה ידידותית ובריאה יותר- אלא בחוץ, היכן שהפיתויים הם הגדולים ביותר. לכן, לעולם אל תצאו רעבים מהבית, על מנת שלא תתפתו לאכול בחוץ כשאין בכך צורך. תמיד קחו איתכם פרי או כל דבר אחר שתוכלו לנשנש ולהשביע את הרעב שלכם.

היו מודעים להרגלי האכילה שלכם

כמעט כל מי שדיאטה נחוצה לו, זקוק לה משום שהוא כלל אינו מודע למה שהוא מכניס לפה ולא יודע להגדיר את הרגלי האכילה שלו. ככה זה כשהאכילה נעשית 'על הדרך' ולא באמת שמים לב במה מזינים את הגוף. לכן, לפחות בשלב הראשוני של הדיאטה, מומלץ לנהל יומן אכילה ובו תרשמו כל מה שאכלתם, החל מהפרי שעמו פתחתם את הבוקר ועד הארוחה שעמה סיימתם את היום. יכול להיות שזה ירגיש לכם מעט טיפשי בהתחלה, אך בדיעבד תגלו שזו הדרך הטובה ביותר לקבל תמונת מצב אודות הרגלי האכילה שלכם. הגיע הזמן שתכירו את עצמכם ואת הקיבה שלכם!

השינוי מתחיל בכם - לעשות דיאטה נכונה!

כולנו רוצים להיות חטובים ורזים כמו הדוגמנים והדוגמניות במגזינים שאנחנו קוראים. חשוב להבין שמה שמוכרים לנו במגזינים הוא לא בהכרח שיקוף של המציאות ולכן כל אחד צריך למצוא את משקל היעד האידיאלי הייחודי לו. חשוב שלא תגדירו משקל יעד נמוך מדי אלא משקל ריאלי. אנשים רבים חושבים שהגדרת משקל נמוך מאוד- תעניק להם מוטיבציה להרזות- אך בפועל זה בעיקר גורם לתסכול וחוסר שבעות מהתהליך, גם אם בכל קנה מידה אחר הוא נחל הצלחה.

יעדים לא ריאליים עלולים לגרום לכך שתחתכו באופן משמעותי את צריכת הקלוריות היומית שלכם, מה שיגרום לגופכם ליצור התנגדות לתהליך. ההמלצה היא לקצץ את צריכת הקלוריות ב-15%-20% בלבד, כך שאין שום סיבה שתסבלו ותשנו הרגלים באופן קיצוני.

בשורה תחתונה, דיאטה לנשים היא פופלארית יותר מדיאטה לגברים אך אין ספק כי יש להשאיר את הבושה בצד ולפעול מיד!

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, שיווק באינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב